Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelig med hunden! Men - heller det enn å være redd for at den skal bli sjalu på et nytt familiemedlem og gjøre det noe vondt... Lykke til med den tunge turen til veterinæren :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Så leit med hunden, vi måtte gjøre det samme for ett år siden, så veit hvor fælt det er :klem:

Huff, ja. Rart hvor glad an er i disse dyrene....

:troest:

Takk. :klem:

Du er en racerstrikker!! :Nikke:

Håper du fikk sove ut lenge idag :)

:kose: og :klem:

Ja jeg fikk sove ut lenge men det kjentes ut som om jeg akkurat hadde lagt meg da jeg våkna. Har vel sovet godt da ;)

:klem: til deg også!

Mannen vekte meg da han ringte litt over ni i dag. Da skulle han krype til køys-uten meg. Han gleder seg på å komme hjem nå og jeg gleder meg nok enda mer til å få han hjem igjen! :hjerter:

Han dytta meg litt på å bare få det unnagjort med hunden. Det er jo egentlig ikke noe å utsette det er bare så grusomt å bestemme seg liksom. Tror det vil skje i morra kveld så jeg må ringe dyreklinikken i dag og høre om de fortsatt har mulighet da. Mulig jeg tar med kattungen med det samme og får kastrert den, så får jeg iallefall ett dyr med meg hjem :(

Jeg får så masse skryt og kommentarer på magen min om dagen. Det er så hyggelig!!! :gravid: Var på besøk til en 2 mnd gammel baby i helga og da ble jeg ikke mindre babysyk akkurat!!! :hjerter: Begynner å bli så spent på hvordan den ser ut. Smilebabyen er iallefall i full aktivitet hver dag. Lurer på om den bruker blæra mi som trampoline????

:hoppe:

Tid for lusnj!

Skrevet
Kjedelig med hunden! Men - heller det enn å være redd for at den skal bli sjalu på et nytt familiemedlem og gjøre det noe vondt... Lykke til med den tunge turen til veterinæren  :klem:

Ja det er veldig kjedelig men jeg vet det er det riktige. Mannen ser ikke helt det samme for det skjer alltid noe bøll når jeg har hunden her. Hun har bare blitt mer og mer avhengig av mannen så blir hun nok redd og nervøs når han er borte. Men som mannen sier selv, så lenge det ikke fungere når du er hjemme alene kan vi ikke ha den selv om han tar nok dette MYE tyngre enn meg. Det er derfor det har blitt min jobb..... jeg som er så glad i dyr! :cry:

Skrevet

:troest:

Kan du få noen til å bli med deg til veterinæren da, så du slipper å dra alene?

Skrevet

Jeg vil dra herifra alene, men venninna mi møter meg der så det går nok helt fint! ;)

Skrevet

Så gøy med magekomplimenter!! :Nikke:

Kanskje vi får se nytt bilde snart også, som vi kan skryte vilt og uhemma av!?

Jeg er sikker på at magen din er nyyyydelig! :hjerter:

Så du har en bøllebaby du også? Å hoppe trampoline på blæra mi, var Burpelitas yndlingshobby så lenge hun lå med beina ned :ler2:

:klem:

Skrevet

Ja jeg lurer på når den snur seg, nesten så jeg gledet meg til det men fant straks ut at det må være bedre å ha blæra som trampoline enn ribbeina....

Skrevet

Ikke noe godt å få ribbein og mellomgulv mishandla i hytt og pine, men da kan man hvertfall dytte beina unna :ler:

Burpelita snudde seg en eller annen gang mellom uke 27 og 29, tror jeg :)

Hun snudde seg tilbake en gang i uke 31, men fant fort veien tilbake til "utgangen"...

Skrevet

Så leit med hunden. Det må være en utrolig vanskelig avgjørelse.

Skrevet

Prøv en som bruker blæra som trampoline samtidig som en annen går løs på ribbena dine ;) Jaja. Vi vet hvor vi har dem...

Skrevet
Prøv en som bruker blæra som trampoline samtidig som en annen går løs på ribbena dine ;) Jaja. Vi vet hvor vi har dem...

:ler:

Akkurat det der misunner jeg deg ikke, men sånn ellers syns jeg du er suuuuperheldig som venter tvillinger!

Skrevet
Ikke noe godt å få ribbein og mellomgulv mishandla i hytt og pine, men da kan man hvertfall dytte beina unna :ler:

Burpelita snudde seg en eller annen gang mellom uke 27 og 29, tror jeg :)

Hun snudde seg tilbake en gang i uke 31, men fant fort veien tilbake til "utgangen"...

:ler: Nei det er nok ikke noe godt. Da er det nok ikke så veldig lenge til smilebabyen snur seg heller. Den holder på mye midt på magen også men det er jo bare superkoselig!!!

Så leit med hunden. Det må være en utrolig vanskelig avgjørelse. 

Ja det er ikke så lett, men nå er valget tatt. De vi har snakket med skjønner godt at vi bør ta det valget for de hadde heller ikke ville hatt henne når det kommer små barn. Saken er at hun er supersnill med oss og knurrer på alle andre... slitsomt!!!

:legrine:

Nei jeg har ingen planer om å prøve det på en god stund og er egentlig glad jeg slipper det akkurat nå selv om det må være helt fantastisk å få tvillinger også. ;)

Akkurat det der misunner jeg deg ikke, men sånn ellers syns jeg du er suuuuperheldig som venter tvillinger!

:enig_anim:

Skrevet

Fryktelig trist å høre om hunden din...Det er ikke noe gøy å måtte ta med dyr til avliving..jeg har vært med på det noen ganger, men det blir ikke lettere for hver gang.. :sjenert:

Jeg legger igjen noen :klem: her, om du skulle trenge det.... :sjenert:

:klem: :klem: :klem: :klem:

Skrevet

Takk Loevinna! Ja det kan være godt med litt :klem: nå ja.

Nå er det bestemt at vi tar henne i morra-kveld. Sikkert dumt å utsette helt til da for jeg går jo bare rundt og gråter uansett.... Men, men....

:cry:

Skrevet
Lillesmile sparket meg nettopp noe intenst på navlen. Jeg kan ikke så sagt hvor ekkelt det er. Ja, jeg vet det høres teit ut men jeg hater virkelig navler, kjenner jeg blir klam i hånden bare av å skrive det innlegget her. Utrolig nok har mannen fått lov til å stryke meg over navlen nå som gravid. Det har nesten ikke skjedd før....
Skrevet
Lillesmile sparket meg nettopp noe intenst på navlen. Jeg kan ikke så sagt hvor ekkelt det er. Ja, jeg vet det høres teit ut men jeg hater virkelig navler, kjenner jeg blir klam i hånden bare av å skrive det innlegget her. Utrolig nok har mannen fått lov til å stryke meg over navlen nå som gravid. Det har nesten ikke skjedd før....

Skjønner deg godt - liker ikke navler noe særlig jeg heller... Men har større problemer med knær, faktisk...

Skrevet

Kjempetrist med hunden, men det høres absolutt ut som det er det riktige å gjøre :klem:

Skrevet

Huff, også boffen da... :tristbla:

:kose:

Skrevet

Ikke noe enkelt valg å ta nei..men må man så må man! Vi måtte nesten ta samme turen for en tid tilbake, men klarte å få orden på problemet! Den uka vi hadde bestemt oss gjorde jeg ikke annet enn å stortute hele uka! Det er forferdelig! Man blir jo så utrolig glad i disse dyrene! :tristbla:

Men så må man jo være forberedt på at det kommer til å gå den veien før eller senere, og når man skal ha barn, så kommer selvsagt hensynet til barnet før alt annet...også kjæledyr! Ikke verdt å ta noen sjanser!

Håper du klarer deg igjennom brasene på en ok måte!

Sender over en god :klem: , og tenker ekstra på deg akkurat nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...