Frida Frosk Skrevet 15. februar 2007 #2021 Skrevet 15. februar 2007 Dere festet så mye og så fort at dere ikke la merke til at du passerte 2000 innlegg i boka di en gang!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2022 Skrevet 15. februar 2007 (endret) oi, nei det la jeg ikke merke til!!! og feire litt til da! Babyen av glede i magen kjenner jeg!! Endret 15. februar 2007 av smile
Loevinna Skrevet 15. februar 2007 #2023 Skrevet 15. februar 2007 Usj, har snakket litt med mannen men det blir så lite av gangen for det er så dyrt.... Men jeg blir helt satt ut så jeg orker nesten ikke. Så da sitter jeg her og sipper da..... Jeg vio at han skal komme hjem NÅÅÅÅÅÅ! Drittjobb, penger eller ei! ← hvor er det han mannen din holder seg henne då..? gått glipp av noe jeg...
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2024 Skrevet 15. februar 2007 Han er reist bort gjennom jobben til et annet kontinent, mange timers forskjell og altfor langt hjemmefar i følge meg. Jeg vil ha han hjemme!!!! Så blir han i tillegg borte i to uker!!! Men nå er det under to uker igjen da!
Kakao Skrevet 15. februar 2007 #2025 Skrevet 15. februar 2007 Uff, stakkars smilevennen! Må han ofte på sånne turer? Hvis det bare er engangstilfelle, så er det jo greit at det er nå, og ikke etter at babyen er født.
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2026 Skrevet 15. februar 2007 oi, sjekket antall innlegg i dag jeg..... best jeg finner strikkinga nå!!!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2027 Skrevet 15. februar 2007 Uff, stakkars smilevennen! Må han ofte på sånne turer? Hvis det bare er engangstilfelle, så er det jo greit at det er nå, og ikke etter at babyen er født. ← Nei, ofte nok Nei, en gang i året men det er bare blitt verre og verre synes jeg. Hvis det blir noe neste år (noe som han mener det blir) har jeg truet med at han må ta med seg den lille!!!
Loevinna Skrevet 15. februar 2007 #2028 Skrevet 15. februar 2007 Han er reist bort gjennom jobben til et annet kontinent, mange timers forskjell og altfor langt hjemmefar i følge meg. Jeg vil ha han hjemme!!!! Så blir han i tillegg borte i to uker!!! Men nå er det under to uker igjen da! ← oi! det blir jo et godt stykke borte over lang tid.. skjønner godt at du vil ha han hjem igjen fortes mulig. men nå er det jo mindre dager til han kommer enn da han dro (prøver å virke bittelitt smart ) oi, sjekket antall innlegg i dag jeg..... best jeg finner strikkinga nå!!! ← Du er flink altså! Klarer både å strikke og taste her inne på KG Nei, ofte nok Nei, en gang i året men det er bare blitt verre og verre synes jeg. Hvis det blir noe neste år (noe som han mener det blir) har jeg truet med at han må ta med seg den lille!!! ← Ja, og i tillegg til den lille, så burde han ta med seg moren til den lille også. Så hun fikk seg et par ukers ferie
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2029 Skrevet 15. februar 2007 oi! det blir jo et godt stykke borte over lang tid.. skjønner godt at du vil ha han hjem igjen fortes mulig. men nå er det jo mindre dager til han kommer enn da han dro (prøver å virke bittelitt smart ) Du er flink altså! Klarer både å strikke og taste her inne på KG Ja, og i tillegg til den lille, så burde han ta med seg moren til den lille også. Så hun fikk seg et par ukers ferie ← Ja det blir ganske ofte, ellers reiser han mye her i Norge og omegn også men det går bra. Jeg prøver liksom å kutte ut kg noen timer for strikking da men i dag har det ikke blitt ei maske enda. Må lage meg litt mat først!!! Jo mor vil nok være med hun også, men da vil hun ha ferie, ikke sånn kjedelig jobbing!
Loevinna Skrevet 15. februar 2007 #2030 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er ikke helt inne i det med antall uker i et svangerskap osv.. men når har du termin egentlig?
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2031 Skrevet 15. februar 2007 Et svangerskap er 40 uker I morgen er jeg 25 uker på vei, altså i 6.måndte og jeg har termin 3.juni!!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2032 Skrevet 15. februar 2007 Time to go to bed!!! *holder på å felle av de siste maskene på babyjakken så det er bare nesten jeg klarer å legge det fra meg*
Vannmelon Skrevet 15. februar 2007 #2033 Skrevet 15. februar 2007 Usj, har snakket litt med mannen men det blir så lite av gangen for det er så dyrt.... Men jeg blir helt satt ut så jeg orker nesten ikke. Så da sitter jeg her og sipper da..... Jeg vio at han skal komme hjem NÅÅÅÅÅÅ! Drittjobb, penger eller ei! ← Du får sove godt, Smile. En dag nærmere mannens hjemkomst.
Loevinna Skrevet 15. februar 2007 #2034 Skrevet 15. februar 2007 Et svangerskap er 40 uker I morgen er jeg 25 uker på vei, altså i 6.måndte og jeg har termin 3.juni!! ← Aha! Greit å ha det klarert God natt og sov godt!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2035 Skrevet 15. februar 2007 Du får sove godt, Smile. En dag nærmere mannens hjemkomst. ← Sant det Det er nesten verst på kvelden, når en er vant til å krype inn til en annen... Natta til deg også!!! Aha! Greit å ha det klarert God natt og sov godt! ← Så sånn er det! Natta!!
Vingedama Skrevet 16. februar 2007 #2036 Skrevet 16. februar 2007 Et svangerskap er 40 uker I morgen er jeg 25 uker på vei, altså i 6.måndte og jeg har termin 3.juni!! ← Jeg har gitt opp å foholde meg til dette med mnd. Da vi fortalte folk når terminen var, regnet de ut at jeg var X antall mnd på vei, men antall uker tilsa jo at jeg var myyye lenger. Ble helt umulig å forklare Håper du får en fin dag
Impala Skrevet 16. februar 2007 #2037 Skrevet 16. februar 2007 :overrasket: Mamma og pappa ringte og fortalte at de hadde satt inn penger tilsvarende det barnevogna kostet!!! :legrine: Det var absolutt ikke forventet!!!!! HVa skjer da??? De godes dag???? ← Vi skal også få vogn av mamma og pappa, for det fikk broren min også. Også har svigers sagt at vi skal få stellebord av dem, for det har de andre der fått. Så da sparer vi noen kroner der Ellers gratulerer med 100 sider og 200 innlegg
smile Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2038 Skrevet 16. februar 2007 :hoppe: 25 UKER :hoppe: Nå synes jeg det går fortere enn det noen gang har gjort og det er helt greit!!! *spiser frokost med kokt egg* Jeg har gitt opp å foholde meg til dette med mnd. Da vi fortalte folk når terminen var, regnet de ut at jeg var X antall mnd på vei, men antall uker tilsa jo at jeg var myyye lenger. Ble helt umulig å forklare Håper du får en fin dag ← Ja det tok litt tid før jeg kom meg inn i det men for andre som bare teller ni mnd stemmer det jo ikke for de teller jo ikke med den 9. mnd, dessuten er jo et svangerskap lengre enn 9 mnd... Ja vanskelig dette. Ønsker deg en fin dag også! Vi skal også få vogn av mamma og pappa, for det fikk broren min også. Også har svigers sagt at vi skal få stellebord av dem, for det har de andre der fått. Så da sparer vi noen kroner der Ellers gratulerer med 100 sider og 200 innlegg ← Takk! Så heldig dere er da!!! Det kommer godt med å få litt hjelp altså. Utstyr er DYRT!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå