smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2001 Skrevet 15. februar 2007 Svigerfar kom innom ja. Han elsker å gjøre sånt da Så nå som mannen er borte er de pent nødt tror jeg men jeg blir VELDIG glad for det! Nei bekkenplagene er ikke noe særlig men så lenge jeg slipper krykkene er jeg glad!
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #2002 Skrevet 15. februar 2007 Også svigerfar da! Da hadde jeg blitt sjokkert tror jeg! Men veldig glad Svigermor vasket hjemme hos oss da jeg var på sykehuset med Emma. Kjempesnilt!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2003 Skrevet 15. februar 2007 Ja jeg hadde vel blitt mer overrasket om svigermor gjorde det. Eller... NJa, iallefall er det enklere å spørre han. Hun virker alltid så sliten og han liker å rydde så da må det utnyttes. Å få vasket mens du var på sykehuset hørtes ikke dumt ut!!!!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2004 Skrevet 15. februar 2007 :overrasket: Mamma og pappa ringte og fortalte at de hadde satt inn penger tilsvarende det barnevogna kostet!!! :legrine: Det var absolutt ikke forventet!!!!! HVa skjer da??? De godes dag????
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #2006 Skrevet 15. februar 2007 :overrasket: Mamma og pappa ringte og fortalte at de hadde satt inn penger tilsvarende det barnevogna kostet!!! :legrine: Det var absolutt ikke forventet!!!!! HVa skjer da??? De godes dag???? ← Snille foreldre! Fikk pakke til svigers vi som inneholdt vogn, stellebord, vippestol og seng. Godt å ha noen som kjøper litt og hjelper til Dyrt å få baby
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2007 Skrevet 15. februar 2007 Vannmelon: Ja det får en virkelig si! Iallefall når en ikke forventer det i det hele tatt!!! Marthepia: Så mye?? Ja det kommer virkelig godt med. Vi skulle liksom skeie ut med vogn siden vi har fått/arvet resten av utstyr. Men det er dyrt ja, iallefall hvis en satser på alt nytt! Men så blir det vel ganske mye billigere til nestemann?
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #2008 Skrevet 15. februar 2007 Marthepia: Så mye?? Ja det kommer virkelig godt med. Vi skulle liksom skeie ut med vogn siden vi har fått/arvet resten av utstyr. Men det er dyrt ja, iallefall hvis en satser på alt nytt! Men så blir det vel ganske mye billigere til nestemann? ← Det er så sant så sant! Slipper å kjøpe så mye når nestemann kommer. Pakken kostet 5000 kroner. Behøver ikke å ha alt nytt. Har arvet en del klær. Har plukket ut det som jeg ville ha jeg da. Resten ville aldri blitt brukt og det sa jeg til svigermor Er så amnge gammeldagse klær. Plukket en del sparkebukser jeg.
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2009 Skrevet 15. februar 2007 Klær som du hadde, eller sambo når dere var små?
Catus Skrevet 15. februar 2007 #2010 Skrevet 15. februar 2007 *gleder meg til å bruke noen av klærne jeg brukte da jeg var baby*
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2011 Skrevet 15. februar 2007 Ja, jeg fant fram en brunstripete sprakebukse nå. Den var jo helt in! Med en lyseblå eller rosa body under blir det fint!!! Usj, jeg får ikke hvilt meg godt på sofaen, hvis jeg legger meg i senga kommer jeg vel meg aldri opp igjen....Men har så lyst!
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2013 Skrevet 15. februar 2007 Sant nok men begynner å bli litt sent.... *serverer kake til Bippe som ikke ble med på festen p åforrige side*
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2014 Skrevet 15. februar 2007 Usj, har snakket litt med mannen men det blir så lite av gangen for det er så dyrt.... Men jeg blir helt satt ut så jeg orker nesten ikke. Så da sitter jeg her og sipper da..... Jeg vio at han skal komme hjem NÅÅÅÅÅÅ! Drittjobb, penger eller ei!
Frida Frosk Skrevet 15. februar 2007 #2015 Skrevet 15. februar 2007 Sniker meg innom selv om jeg egentlig burde jobbe... Gikk visst glipp av 100-sidersfesten, men er det igjen et lite kakestykke så kan jeg feste litt på etterskudd jeg. Snill svigerfar og ikke minst foreldre du har forresten. Hos oss krangler de nærmest om å få kjøpe ting. Skilte foreldre og første barnebarn på begge sider. Skal tro Skurt kommer til å bli bortskjemt.
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2016 Skrevet 15. februar 2007 Jaja, ta miot sier jeg bare! Mere kake her vettu!!!! Varme brownies!!!
Daria Skrevet 15. februar 2007 #2017 Skrevet 15. februar 2007 Usj, har snakket litt med mannen men det blir så lite av gangen for det er så dyrt.... Men jeg blir helt satt ut så jeg orker nesten ikke. Så da sitter jeg her og sipper da..... Jeg vio at han skal komme hjem NÅÅÅÅÅÅ! Drittjobb, penger eller ei! ← *har ikke noe lurt å si*
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2018 Skrevet 15. februar 2007 Trenger ikke si noe Jeg tar bare imot jeg!
iss Skrevet 15. februar 2007 #2019 Skrevet 15. februar 2007 Usj, har snakket litt med mannen men det blir så lite av gangen for det er så dyrt.... Men jeg blir helt satt ut så jeg orker nesten ikke. Så da sitter jeg her og sipper da..... Jeg vio at han skal komme hjem NÅÅÅÅÅÅ! Drittjobb, penger eller ei! ← Den 100-siders festen gikk jammen unna, mulighet for å få litt brownies nå eller??
smile Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2020 Skrevet 15. februar 2007 Jaja, browniesen er fortsatt rykende varm og god!!! Den festen gikk ganske så fort unna også....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå