Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så spennende med slimproppen som har gått!! Spent å høre hva jordmor sier jeg da. :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: litt for slimproppen og ønsker lykke til hos JM :klem:
Skrevet

Petra Prøvedokke, Toblerone, La Traviata, Pi@, Havfrua, Eeyore: :vinke:

Nå har jeg vært hos jordmor og hun trodde også at ting modnes og er på gang selv om det ikke er noe fødsel enda. Hun sa også at det kan gå noen dager enda men hun mente det ikke var nødvendig å sette opp noe ny time og ønsket meg bare lykke til så hun skjønte vel at det ikke kom til å drøye såååå lenge.

Så selv tipper jeg lillesmile er her til hegla om ikke annet!! :hjerter:

Måtte innom NAV og butikken før jeg dro hjem og jeg trodde jeg aldri skulle komme meg hjem igjen pga tung og litt vond kropp. Jeg knep og knep i butikken i frykt for at vannet skulle gå! :ler: Men jeg har hatt en del kynnere og murringer nå også. Kjenner meg tung og trøtt i kroppen så jeg tenker å krype til køys igjen. Sov jo ikke så godt i natt heller.

Nok oppdatering! :Gjesp:

Skrevet

Så spennende at jordmor også mente det ikke er lenge til lillesmile kommer!! :hoppe:

Godt du kom deg hjem, selvom kroppen stritta litt imot... :kose:

Hvil deg godt, og slapp masse av, for snart har du noe å bruke kreftene dine på! :hjerter:

Diger :klem: fra spent Burpelurp

Skrevet

Saa spennende at ting er paa gang! Jeg tipper ogsaa at lillesmile er her innen helgen! :tommel:

Masse lykke til med foedselen og med barseltiden - du gaar en fantastisk tid i moete!

:klem:

Skrevet (endret)
Så spennende at jordmor også mente det ikke er lenge til lillesmile kommer!! :hoppe:

Godt du kom deg hjem, selvom kroppen stritta litt imot... :kose:

Hvil deg godt, og slapp masse av, for snart har du noe å bruke kreftene dine på! :hjerter:

Diger :klem: fra spent Burpelurp

:klem: Ja jeg håper at jeg snart kan få trykke og presse og streve litt! :hjerter: Gleder meg til å bruke kroppen for å få hilst på den lille nå!!! :hoppe:

Saa spennende at ting er paa gang! Jeg tipper ogsaa at lillesmile er her innen helgen! :tommel:

Masse lykke til med foedselen og med barseltiden - du gaar en fantastisk tid i moete!

Takk, takk! :rosasmil:

Så hyggelig at du har tatt deg tid til dagbokrunde selv om jeg skjønner godt at det ikke er førsteprioritet! :klem:

Nå har jeg sovet godt og føler meg mye mer opplagt.Jeg lagde middag og tok meg en tur ut. Måtte ha litt frisk luft så det endte med litt luking i bedet... :klø: Utrolig nok fikk jeg tatt litt med denne digre magen i veien. :gravid:

Nå har jeg brodert ferdig dåpskjolen så nå holder jeg på å avslutte med å feste tråder og montere litt. Trodde aldri jeg skulle bli ferdig jeg men den ble så fin atte! :danser: (hardangersøm så jeg føler meg gær'n)

I sted kom det litt mer fra slimproppen igjen men de verste murringene har gitt seg. Jeg håper det er stille før stormen!!! :sjarmor:

Endret av smile
Skrevet

Høres ut som at kroppen din samler opp litt overskudd og energi til den forestående oppgaven nå.

Blir spennende altså!!!

Får vi se bilde av dåpskjolen eller?

Skrevet

Spennende at jordmoren mente det kunne skje snart også... husker jeg var veldig utålmodig etter at proppen gikk hos meg sist, og ble skuffa når det gikk flere dager... men plutselig starter det vettu! :-D

Ta deg en runde i høyet med mannen, så tenker jeg det skjer noe mer :Hehe:

Enkelte synes kanskje jeg maser veldig mye med akkurat det rådet, men det funker... ;)

Skrevet
Høres ut som at kroppen din samler opp litt overskudd og energi til den forestående oppgaven nå.

Blir spennende altså!!!

Får vi se bilde av dåpskjolen eller?

Blir nok ikke bilde enda for den er ikke riktig ferdig og må strykes først. Ser ut som en krøllete klump! :ler:

Ja det er veldig spennende! Jeg tror nok at kroppen holde på å forberede seg ja!

Spennende at jordmoren mente det kunne skje snart også... husker jeg var veldig utålmodig etter at proppen gikk hos meg sist, og ble skuffa når det gikk flere dager... men plutselig starter det vettu! :-D

Ta deg en runde i høyet med mannen, så tenker jeg det skjer noe mer :Hehe:

Enkelte synes kanskje jeg maser veldig mye med akkurat det rådet, men det funker... ;)

Jeg er litt utålmodig ja og jeg håper ikke det går altfor mange dager nå! Jeg er også redd for å bli skuffa!

Men du, jeg kan :humpe: selv om proppen er gått ja?? Jeg trodde også det men lurte på å skrinlegge det. Mannen er ikke så ivrig men jeg har jo tro på det da. Skal se om jeg får lurt han på en måte! Kvinnelist! :sjarmor:

Skrevet

Det er jo liiiiiiitt tidlig enda til å være utålmodig.. :sjenert:

Kan jo gå en uke til uten at der skjer noe... :sjenert:

*piler ut før jeg får fødeklare smile på nakken*

:sjenert:

Skrevet

Ja.. Du skulle få en :klem: og samtidig som jeg var inne...

*smiske*

*løper*

Skrevet

Nå har vi vært på kjøretur. Jeg fikk mannen til å ta en tur på en vaskebrett-grusevei men det var skuffende lite humper der. Men nå har vi iallefall prøvd det! :ler:

I kveld er jeg full av energi og bare fjåsete. Mannen blir faktisk litt lei av at jeg er så gira men jeg mener han bør nyte det, jeg føler liksom det har vært nok sipping fra min side i vinter. Gleder meg til å bli kvitt disse hormonene og forhåpentligvis bli mitt gamle jeg igjen.

Nå er det frustrerte fruer!!! :popcorn:

Skrevet

Klart dere kan :humpe: selv om proppen har gått! Fosterhinnene er jo hele så ingen fare for infeksjon. Hvis du får med mannen da såklart :)

Spennende hos deg for tida altså :klem:

Skrevet
Det er jo liiiiiiitt tidlig enda til å være utålmodig.. :sjenert:

Kan jo gå en uke til uten at der skjer noe... :sjenert:

*piler ut før jeg får fødeklare smile på nakken*

:sjenert:

Så ikke dette før nå jeg... Godt du pilte ut igjen!!!!! :ler:

Ja.. Du skulle få en :klem: og samtidig som jeg var inne...

*smiske*

*løper*

:engel: liksom??.... Psj!

Klart dere kan :humpe: selv om proppen har gått! Fosterhinnene er jo hele så ingen fare for infeksjon. Hvis du får med mannen da såklart :)

Spennende hos deg for tida altså :klem:

Var det jeg trodde. Jeg får prøve å lokke han ut i det! :sjarmor: ...hvis jeg ikke sovner først så... Håpløs der jeg nå! :lol:

Usj, har proppa i meg så mye mat og annen gugge i kveld at jeg er helt sprengt!!! Best å stupe i seng tror jeg! Natta!

Skrevet

*våger meg inn igjen*

:ler:

Har fortsatt volumet på mobilen på fullt, så det er bare å melde å vekke meg om noe skjer i natt.. :ler:

Natti natt :klem:

Skrevet

Så spennende med mer propp på avmarsj!! :hoppe:

*tegne vindu på magen til smile, og friste lillesmile ut av magen*

Skrevet

:hoppe:

hvordan har natten vært? skjer det noe spennende i dag, da?

:sjenert: mener ikke å mase, men...

:juhu:

Skrevet (endret)

Så spennende det er altså, mer propp og greier :juhu:

Fikk du brukt kvinnelisten i går vkeld da? ;)

Endret av Toblerone
Skrevet

Tror ikke jeg har tippa dato ennå... får gjøre det nå da (hvis det ikke er for sent.......) 1. juni :tommel:

Skrevet
*våger meg inn igjen*

:ler:

Har fortsatt volumet på mobilen på fullt, så det er bare å melde å vekke meg om noe skjer i natt.. :ler:

Natti natt :klem:

:ler: Godt du ikke har gitt opp og har volumet på! :ler:

Så spennende med mer propp på avmarsj!! :hoppe:

*tegne vindu på magen til smile, og friste lillesmile ut av magen*

Det hjelper visst ikke! :sur:

:hoppe:

hvordan har natten vært? skjer det noe spennende i dag, da?

:sjenert: mener ikke å mase, men...

:juhu:

Natten har vært som alle andre netter dessverre.... :sove: og dotur! :(

Så spennende det er altså, mer propp og greier :juhu:

Fikk du brukt kvinnelisten i går vkeld da? ;)

:ler: Sovna fra hele kvinnelisten! :ler:

Tror ikke jeg har tippa dato ennå... får gjøre det nå da (hvis det ikke er for sent.......) 1. juni :tommel:

Det er nok ikke forsent nei, den er jo ikke ute enda, dessvere! :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...