Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Jeg lover å gjøre mitt hvis du lover å prøve å få det i gang i morra også. Jeg vil jo snart møte lillesmile jeg også!!! :hjerter:

I kveld har jeg vært helt snål!!! Bare gleder meg så enormt til å få møte babyen vår!!! :hoppe: Prøver å kjenne etter om jeg har vondt.... men det har jeg jo ikke! :ler:

Har sett film om 11.september vi nå. Bra film men fytty rakkern for noen påfunn disse kaprerne hadde!

Nå er det tid for senga!!!! Natta!!! :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende med mensmurringer :hoppe:.

Du har min fulle sympati Mrs N

:klem:

Skrevet

Så spennende med mensmurringer altså. :hoppe:

Flott at kroppen har begynt å gjøre seg klar til fødsel og at modning er i gang.

Skrevet

Murringer!!! :danse:

For en herlig tid dette er. :-D Lurer på hvem som er neste!

Nok sniking i køen nå altså :ler:

:ler:
Skrevet
Jeg er så rar om dagen... :roll: I går hadde jeg en skikkelig utblåsning igjen, gråter av ting jeg egentlig ikke helt hva er og det stopper liksom ikke... :roll: Eller noe vet jeg jo hva er men det blir liksom litt voldsomt. Men heldigvis er mannen snill og grei selv om han starter med å le til han virkelig ser at jeg griner for jeg kan jo selv gå fra å le masse til å gråte i samme runde....

Jeg ble plutselig veldig lei hele graviditeten og ikke minst bekkenløsning å få snudd seg i senga, gått på butikken.... Men nå er det ikke lenge igjen altså. Jeg ser det, så jeg håper virkelig jeg blir bedre etterpå!

hvis det hjelper så er det flere som har det sånn!

godt å ha en snill mann som setter det på kontoen for hormoner, og bare trøster og er snill :rødme:

MEN - så spennende med mensmurringer, da!

:klem:

Skrevet

Er ikke lenge igjen før lillesmile kommer nå. :)

Skrevet

Tikkende hormonbomber, det er det vi er - ALLE sammen :)

Skrevet

Pia, Havfrua, Kakao, Petra P, Frida Frosk, Mrs N og Angelou: :kyss:

Spennende med mensmurringer ja men i dag har det ikke vært noen ting. Jeg synes jo de som har har termin før meg skal få før meg, så er babyen enda mer moden også!!! :rosasmil:

I dag har jeg vært på butikktur. Tok det veldig med ro og tok flere pauser men nå er jeg dønn sliten. Tror jeg skal ta meg en lur på sofaen nå.

Fikk brev fra legen i dag om at jernlageret mitt var lavt så jeg må komme i gang med tabletter. Da er det kanskje ikke så rart jeg er litt trøtt og har hodepine.... :roll: Greit å finne ut av det da!

Vi har også fått henta vogga hos svigers og jeg har kjøpt madrass i dag. Så nå må jeg til å sy et lite trekk til madrassen. Fant noe stoff som har ligget lenge i skapet så det skal vel gå tålig kjapt tipper jeg.

Men nå må jeg bare sove litt... :Gjesp:

Skrevet
:kose:

Var det noe??? Fikk du dårlig samvittighet eller??? :ler:

Skrevet

Nei, ikke egentlig.. Det er første gang jeg har spurt om det, så... Tror nok heller jeg hadde (burde) skjemtes litt om det var femtiene gang eller noe sånt..

:ler:

Skrevet

Sant det ;) Så er jeg ikke sååååå drittalei at jeg lar meg bite på heller men hvis om atte dersom atte... 3-4 uker bjeffer jeg kanskje litt ! :ler:

Skrevet

Det skjønner jeg jo godt da!

Men kommer kanskje til å mase for det om... :flau:

Skrevet

Nå har jeg og mannen kost oss med litt frityr-mat. Stinker jo her da selv om vinduer og vifte har stått på for fullt.... :roll:

I dag har jeg ikke gjort NOE som helst her hjemme. Har plutselig fått masse å gjøre til lille :babysmokk: kommer siden jeg handlet litt stæsj i dag men egentlig er det ikke ting som tar så lang tid da. Det er bare å komme i gang. I morra må jeg iallefall få vasket vogga. Gleder meg til å bruke den.

Men nå er jeg trøtt igjen.... Håper egentlig at det kan hjelpe litt på trøttheten når jeg kommer i gang med jern-tilskudd.

I morra er det jordmor-time igjen. :rosasmil:

Skrevet

Forresten har mannen ryddet på kontoret og i cd/dvd-hylla i dag uten at jeg har sagt noe. Lurer på om han holder på å få litt redebyggingsinstinkt også??? :klø: Det er som regel jeg som må mase litt først....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...