Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hatt det fint i helgen?

Ha en fin mandag :)

Endret av Impala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: til alle som har vært innom!!! Så hyggelig!!!

Hatt ei veldig bra helg men litt mye farting. Det tar på, så i dag er jeg litt slakk og uvel men tipper det går over med litt mere søvn.... Ble så plutselig hoven i fingre og bein at jeg ble litt småbekymret å går men etter en times hvile ble det litt bedre heldigvis.

I dag har jeg nok en gang vært til fysio'n. Jeg merker jo at det hjelper å holde det hele i sjakk så det er verdt det selv om jeg blir litt sliten etterpå. Snekkeren begynte å banke her rundt 7.30-tida igjen og etter det fik jeg ikke sove. :Gjesp:

Har snakket med mannen og han har gitt meg klarsignal på å avlive hunden vår. Jeg tør ikke ha henne når vi får barn for hun er litt sinna. Hun har også glefset etter noen i den siste tiden og jeg blir bare nervevrak av å ha sånt i hus selv om jeg er så skrekkelig glad i henne. Alle de fantastiske turene vi har hatt..... på ski i måneskinn, langsmed sjøen, bading på sommeren, tur i skog og mark flere ganger i uken i mange år... :cry:

Så må jeg bare bestemme dag vi skal gjøre det på. Det er det aller verste..... Huff!! :(

Luremusa fikk forresten kjør seg på lørdag, den holder på å flerre opp rett og slett :legrine:

Skrevet

Så trist smile :klem: men dere gjør det riktige..

Dere kan jo skaffe dere en ny når lillesmile har komt!?

Da blir både den lille og vofsen vandt til hverandre ;)

Du venter med avliving til mannen kommer hjem eller?

Skrevet

uff, det er kjedelig når man må avlive hunden :troest:

men det høres så absolutt ut som en riktig avgjørelse... :klem:

så luremusa fikk kjørt seg, ja? :legrine:

Skrevet
Så trist med hunden deres :troest:

Huff, ja det finnes ikke ålreit!

Så trist smile :klem: men dere gjør det riktige..

Dere kan jo skaffe dere en ny når lillesmile har komt!?

Da blir både den lille og vofsen vandt til hverandre ;)

Du venter med avliving til mannen kommer hjem eller?

Ja vi kan skaffe ny men akkurat nå er det veldig uaktuelt siden jeg ikke klarer å bevege meg noe særlig. Og egentlig er jeg helt metta på hundeliv nå. Vi har hatt litt vel mye ansvar for en annen bikkje som bor her (nabo) og har dratt opp henne nå i ett år (valp) så jeg kjenner jeg er så lei så lei.... :cry: Nå får vi glede oss over det som kommer, men jeg tipper mannen ikke drøyer det så lenge med å se på valp....

Det var leit :klem:

:Nikke: Huff, ja....

uff, det er kjedelig når man må avlive hunden :troest:

men det høres så absolutt ut som en riktig avgjørelse...  :klem:

så luremusa fikk kjørt seg, ja?  :legrine:

Ja det er nok en riktig avgjørelse og jeg vet jeg kommer til å slappe av mer etterpå. Har hørt så mange andre som sliter med å ta livet av dyrene og som synes det er så trist, nå har ALLE min fulle forståelse på det... noe de ikke hadde helt før... :sjenert:

Luremusa fikk kjørt seg ja :ler: To barn og en gær'n kattunge sier sitt....

Skrevet
:gravid::vetikke::trene: :kaffe: :vin: Så mange fine nye smilies! Jammen på tide!!! Måtte bare teste litt.....
Skrevet

Så leit med hunden :( Men tror dere gjør det riktige valget også.. Man skal ikke gå rundt og være utrygg på den måten..

Flink som fester tråder :Nikke:

Skrevet
*fester tråder på babyjakken*

Oioi, snart ferdig! :smilorange: Det er en kjempesøt kofte. Er så glad jeg herma etter deg! :)

Veldig synd med hunden, men høres ut som en riktig avgjørelse. Kan ikke gå rundt med hjertet i halsen hele tiden for at det skal skje noe..

:klem:

Skrevet
Så leit med hunden :( Men tror dere gjør det riktige valget også.. Man skal ikke gå rundt og være utrygg på den måten..

Flink som fester tråder :Nikke:

Huff ja, vi gjør vel det riktige. Det er bare at jeg er mye mer ivrig på å få den ut av huset enn mannen, så her er det hormonelle meg som må brette opp armene og levere hunden til veterinæren.... Det synes jeg er litt vanskelig....

Oioi, snart ferdig! :smilorange: Det er en kjempesøt kofte. Er så glad jeg herma etter deg!  :)

Veldig synd med hunden, men høres ut som en riktig avgjørelse. Kan ikke gå rundt med hjertet i halsen hele tiden for at det skal skje noe..

:klem:

:Nikke: Ja nå er det nesten ferdig. Holder på å brodere nå. Bra du herma!! :hoppe: Så liker jeg så godt grønnfargen vi har valgt ;)

Nei jeg kan ikke gå med hjertet i halsen. Jeg tipper jeg ser det mer etterpå hvor godt det blir å slappe av. Så jeg får si som mannen "vi må tenke på hva vi har i vente" :hjerter:

I morra kommer det ikke snekker hit så da skal jeg sove til jeg våkner. Det er det mange morgener siden jeg har gjort!

Nå koser jeg meg med å bli ferdig med babyjakken, så går jeg og gir litt godbiter til den pene hunden min da... :grine:

De hadde ledig time hos vet i morra og onsdag...... :grine: :grine: :grine:

usj..... hvorfor kan ikke hunden bare vært snill da??????? :sur:

Skrevet
:klem: Så leit med hunden, vi måtte gjøre det samme for ett år siden, så veit hvor fælt det er :klem:
Skrevet

Du er en racerstrikker!! :Nikke:

Håper du fikk sove ut lenge idag :)

:kose: og :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...