Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #721 Skrevet 26. november 2006 Svigerinne og svoger var og på Vamp konserten i går, blir spennende å høre referat fra dem senere i dag!! Hvorfor er mannen oppgitt??? Blir det for mye baby for hans del??
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #722 Skrevet 26. november 2006 Jepp, han synes jeg tar litt av.... Men jeg har jo bare ett bilde der.... Har forresten byttet det nå med den søte lille pusen vår.
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #723 Skrevet 26. november 2006 Fiiiine pusekatt da!! Skulle ønske jeg taklet katter, for da hadde vi og hatt en... Eller to..
iss Skrevet 26. november 2006 #724 Skrevet 26. november 2006 Har ikke kringkasta det på msn enda jeg.. Men ser at bror har gjort det!
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #725 Skrevet 26. november 2006 Har bror lagt ut UL-bilde på msn??? Jaja.... Gikk meg en veldig liten tur men måtte snu for bekkenet mitt holdt på å klikke... Lover ikke bra. Har fått beskjed om å ta det med ro hvis jeg kjenner mye for det blir visst bare verre om jeg presser det. Kjedelig hvis jeg ikke får trimma noe i dette svangerskapet for da blir jeg GAL! Om jeg ikke er det fra før. Har vært så følelsesmeesig også om dagen. Gråter for ingen, ting blir fly forbanna for ingen ting (jaja, noen ganger hender det jo at jeg har litt mer grunn også synes jeg ) Utrolig slitsomt!!! Noe som hjelper mon tro???
Daria Skrevet 26. november 2006 #726 Skrevet 26. november 2006 Hormoner og bekkenløsning i skjønn forening?
Frida Frosk Skrevet 26. november 2006 #727 Skrevet 26. november 2006 Merker at hoftene mine og rompa/korsryggen ikke har godt av for mye ståing og gåing jeg også. Håper på at det ikke er begynnende bekkenløsning, men bare litt normale graviditetsplager... Så koselig å få se den lille på Ul da. Jeg vil også, men har egentlig ikke penger til privat UL nå rett før jul og mannen synes vi kan vente til januar. Går vel fort til januar også. Bare 5 uker igjen faktisk.
Burpen Skrevet 26. november 2006 #729 Skrevet 26. november 2006 Ikke noe kjekt å høre om bekkenet ditt. Du må passe deg!! Jeg tror jeg er mye værre enn det jeg egentlig kunne vært, om jeg bare hadde lytta til kroppen... Håper du har hatt en fin helg!
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #730 Skrevet 26. november 2006 Hormoner og bekkenløsning i skjønn forening? ← NOe sånt ja.... Huff-slitsomt! Merker at hoftene mine og rompa/korsryggen ikke har godt av for mye ståing og gåing jeg også. Håper på at det ikke er begynnende bekkenløsning, men bare litt normale graviditetsplager... Så koselig å få se den lille på Ul da. Jeg vil også, men har egentlig ikke penger til privat UL nå rett før jul og mannen synes vi kan vente til januar. Går vel fort til januar også. Bare 5 uker igjen faktisk. ← Er vel ganske normalt at man merker noe i bekkenet i disse tider har jeg hørt men man skal være forsiktig så det ikke vedvarer. Vi hadde nok ikke tatt ekstra UL hvis ikke alt dette hadde skjedd. Men du kan jo glede deg enda mer til da!! 5 uker går svinfort i disse juletider! LET THE MICE LIVE!!!!!!!! ← how-how!!! Apropo: nå skraper det i veggen igjen!!! At de ikke kan gi seg og flytte til Drammen istedet!!!! Ikke noe kjekt å høre om bekkenet ditt. Du må passe deg!! Jeg tror jeg er mye værre enn det jeg egentlig kunne vært, om jeg bare hadde lytta til kroppen... Håper du har hatt en fin helg! ← Har hatt en veldig fin helg altså. Men disse følelseshormonene og bekkenet hadde jeg fint klart meg uten. Har tenkt å gå til manuellterpaut som jeg har fått anbefalt for å kanskje få noen øvelser som kan hjelpe på bekkenet.
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #731 Skrevet 26. november 2006 Har bror lagt ut UL-bilde på msn??? Jaja.... Gikk meg en veldig liten tur men måtte snu for bekkenet mitt holdt på å klikke... Lover ikke bra. Har fått beskjed om å ta det med ro hvis jeg kjenner mye for det blir visst bare verre om jeg presser det. Kjedelig hvis jeg ikke får trimma noe i dette svangerskapet for da blir jeg GAL! Om jeg ikke er det fra før. Har vært så følelsesmeesig også om dagen. Gråter for ingen, ting blir fly forbanna for ingen ting (jaja, noen ganger hender det jo at jeg har litt mer grunn også synes jeg ) Utrolig slitsomt!!! Noe som hjelper mon tro??? ← Hos meg begynte bekkenet å krangle da jeg var 3 mnd på vei.. (med eldstejenta) Jeg tok det ikke med ro, og nå 7,5 år etterpå krangler det fortsatt!! Så jeg vil absolutt råde deg å ta det VELDIG med ro!! Da jeg gikk med mini, var jeg så vond at legen fikk eldstejenta inn i barnehage, for at jeg skulle få avlastning. Klarte ikke ta meg av henne, ble liggende på sofaen hele dagen, enkelte dager kom jeg meg ikke opp av senga engang. Noe som ble veldig slitsomt for både meg, mannen og eldstejenta!! Så nok en gang; Lytt til kroppen din, og ta det med ro når den verker!! Og har hørt at det skal hjelpe veldig med fysio eller kiropraktor
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #732 Skrevet 26. november 2006 Men ta det med ro??? Ligge på sofaen???? Jeg kjente første gang disse ilingene og vondt i korsryggen i uke 10. Vat visst typisk i følge fysioen jeg snakka med. Ja du slet jo veldig med dette. Drev ikke du med behandling i vinter da??
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #733 Skrevet 26. november 2006 Men ta det med ro??? Ligge på sofaen???? Jeg kjente første gang disse ilingene og vondt i korsryggen i uke 10. Vat visst typisk i følge fysioen jeg snakka med. Ja du slet jo veldig med dette. Drev ikke du med behandling i vinter da?? ← Ta det med ro ja!! Det er noe du bare må ta deg tid til, enten du vil eller ikke! Tunge løft kan mannen ta seg av vettu, og gå fort/løpe vil ikke gjøre deg godt nå som tegna først har begynt å vise seg!! Jepp, jeg gikk til fysio i vinter, og før det har jeg gått ukentlig til kiropraktor i 2,5 år.. Nå går jeg ikke til noen.. Gidder ikke- rett og slett. Men kroppen funker mye bedre etter to mnd med akupunkturen jeg fikk hos fysioen da, og kjenner jeg at bekkenet begynner å verke, roer jeg ned, helst med varmeteppe på i en time eller to!
Daria Skrevet 26. november 2006 #734 Skrevet 26. november 2006 Apropo: nå skraper det i veggen igjen!!! At de ikke kan gi seg og flytte til Drammen istedet!!!! ← Tror vi får starte en fang-musa-og-send-den-til-Drammen-kampanje Nå det er sagt, har jeg -bank i bordet, touch wood og alt det der -knapt hørt en lyd i veggen hele helga Kanskje musejageren faktisk virker, det sto vel at det tok optil tre uker før det ble musefritt... Har tettet litt hull her og der i dah også, med stålutt, lim, papp og tape. Og til uka kommer det gift fra Dallandra... *ser lyst på fremtiden*
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #735 Skrevet 26. november 2006 (endret) har du fått gift tilsendt???? Så det ble ikke felleskjøp-tur nei!!! Har rpøvd å tette hull vi også, men når det er så mange og de allikevel gnager hull i vegger og rør må vi bare ta de. Tror vi skal få kjøpt oss litt gift vi også. Kanskje en fellesskjøp-tur er lurt i morra! URI: Er bare så lei av at ting flyter her og jeg maser og maser på gubben så jeg føler for å gjøre litt ting men nå har jeg ikke sånn forbud mot aktivitet ift blødning men det er tydelig at bekkenet ikke har det bra. (puh-for en setning! )Akkupunktur har jeg hørt mange som har prøvd. Kanskje jeg skal prøve det også??? Dyrere det da... USJ! Nå skraper det igjen! Endret 26. november 2006 av smile
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #736 Skrevet 26. november 2006 Har satt på varmeteppe på senga, orker ikke legge meg før det er varmt! Men nå er det vel en lunk der! Natta!!!
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #737 Skrevet 26. november 2006 Skjønner godt du ikke liker å mase på mannen, men han må vel skjønne konsekvensene om du kaver for mye, og at det bare er snakk om en periode?? Få henvisning fra legen, så blir det ikke så dyrt Det var det jeg gjorde feil, så jeg fikk ikke dekket ett rødt øre
Daria Skrevet 26. november 2006 #738 Skrevet 26. november 2006 Jepp, jeg får gift i posten Hvis jeg ikke visste om det -og ønsket det -på forhånd, hadde jeg muligens tatt det ille opp
smile Skrevet 26. november 2006 Forfatter #739 Skrevet 26. november 2006 Skjønner godt du ikke liker å mase på mannen, men han må vel skjønne konsekvensene om du kaver for mye, og at det bare er snakk om en periode?? Få henvisning fra legen, så blir det ikke så dyrt Det var det jeg gjorde feil, så jeg fikk ikke dekket ett rødt øre ← Nja, tror han er litt lei av å skjønne akkurat nå. Han var så flink her en stund men nå har han mistet motivasjonen tror jeg. Tror ikke jeg trenger henvisning for å gå til manuellterapaut. Da går det under svangerskap og er gratis men hos akupunktur blir det jo ikke gratis... Jepp, jeg får gift i posten Hvis jeg ikke visste om det -og ønsket det -på forhånd, hadde jeg muligens tatt det ille opp ←
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #740 Skrevet 26. november 2006 Nja, tror han er litt lei av å skjønne akkurat nå. Han var så flink her en stund men nå har han mistet motivasjonen tror jeg. Tror ikke jeg trenger henvisning for å gå til manuellterapaut. Da går det under svangerskap og er gratis men hos akupunktur blir det jo ikke gratis... ← Det er jo kanskje forståelig at han er litt lei... Det blir ofte sånn Men dere kan jo inngå en avtale om hvem som gjør hva og sånnt?! Ja det er vel gratis.. Jeg kom aldri på å gå til behandling under svangerskapene, så jeg kom liksom aldri inn i det der "systemet". Vet bare nå at jeg ikke gidder ta alt papirarbeidet med lege osv for å få dekket behandling..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå