Gjest mann 30 Skrevet 15. oktober 2006 #1 Skrevet 15. oktober 2006 Er en mann på 30 år som lurer på noe. Og damer , ikke døm meg uten å vite grunnen Har svart på noen av de annonsene på diverse nettsteder der det er jenter som søker sex. Prøver å ikke være den som trår til med den værste sexpraten i første melding.Men det er i det hele tatt svært få som svarer. Vil bare ha lett tilgjenglig sex, uten noe forpliktelser. Ei elskerinne altså. Må jeg snu helt om og snakke jævla grovt ifra starten av, bare så dere jenter skal legge merke til meg For tru meg. Jeg kan da det også. Noen tips??
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tror dessverre det er helt andre ting enn nøytral eller "grov" prat som gjør at du ikke får napp hos en potensiell elskerinne.
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Tror det er enklere og finne seg elskerinne på andre måter en annonser. Ta deg en tur på byen.
Gjest Gitte Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Venninne av venninne Jeg kom over min ved at jeg sendte en sms til en kompis av ei venninne. Vi skulle fleipe litt med han, men vi fortsatte å sende sms.. Møttes, og var elskere 3 ganger i uka i ett år ca. Kutta ut når jeg møtte min nåværende kjæreste. Perfekt opplegg Endret 15. oktober 2006 av Gitte
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Byen. ← Enig, det er et klassiker som kan lede til mye!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Er jente og har en annonse på nett hvor jeg søker etter en fast elsker. Ons kan man skaffe på byen. Jeg svarer ikke de som innleder med grovt sexprat eller sender bilder av utstyret sitt. Selv om det jeg ønsker er relativt uforpliktende så ønsker jeg å bli litt kjent med personen. Jeg vil også treffe ham før jeg begynner å bli veldig personlig. Selv om jeg ikke vil ha et fast kjæresteforhold så må noe klaffe uansett. Vær hyggelig og hvis interessen for personen bak annonsen. Hvor kjapt det går derfra avhenger av så mye. Ta det som det kommer. På denne type annonse så får nok jenter mest svar. Jeg får så mange at jeg ikke klarer å følge opp. Mange sier jeg nei takk til med en gang, men så har du alle di som kan være ok. Jeg klarer ikke å ha kontakt med 10 menn samtidig.
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Er jente og har en annonse på nett hvor jeg søker etter en fast elsker. Ons kan man skaffe på byen. Jeg svarer ikke de som innleder med grovt sexprat eller sender bilder av utstyret sitt. Selv om det jeg ønsker er relativt uforpliktende så ønsker jeg å bli litt kjent med personen. Jeg vil også treffe ham før jeg begynner å bli veldig personlig. Selv om jeg ikke vil ha et fast kjæresteforhold så må noe klaffe uansett. Vær hyggelig og hvis interessen for personen bak annonsen. Hvor kjapt det går derfra avhenger av så mye. Ta det som det kommer. På denne type annonse så får nok jenter mest svar. Jeg får så mange at jeg ikke klarer å følge opp. Mange sier jeg nei takk til med en gang, men så har du alle di som kan være ok. Jeg klarer ikke å ha kontakt med 10 menn samtidig. ← Kan skrive under på dette. Nå er ikke jeg ute etter en elsker, jeg har ikke uforpliktende sex av noe slag. Men jeg får utallige PM av menn på diverse forum, selv om det står helt klart og tydelig i profilene min at jeg ikke ser etter sex eller partner av noe slag på nettet, og at folk ikke skal sende meg slike henvendelser. Et råd er å lese jentas profil veldig nøye, pass på ting som hvilken aldersgruppe hun ser etter, bor hun i nærheten (de fleste vil ikke ha noen i en annen landsdel, uansett hvor villige de måtte være til å reise langt), etc. Hvis du vil ha svar må du være seriøs, ikke ta kontakt dersom du er for ung eller gammel eller bor for langt unna, og heller ikke hvis hun ser etter en annen type sex enn deg, etc. Og husk at disse jentene får vanvittig mange henvendelser, så ikke forvent svar fra mer enn 1 av 10, kanskje. Og et godt råd: Er det ei som virker 'too good to be true' så er hun nok det (husk at mange menn synes det er gøy å utgi seg for å være kvinne).
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Er en mann på 30 år som lurer på noe. Og damer , ikke døm meg uten å vite grunnen Har svart på noen av de annonsene på diverse nettsteder der det er jenter som søker sex. Prøver å ikke være den som trår til med den værste sexpraten i første melding.Men det er i det hele tatt svært få som svarer. Vil bare ha lett tilgjenglig sex, uten noe forpliktelser. Ei elskerinne altså. Må jeg snu helt om og snakke jævla grovt ifra starten av, bare så dere jenter skal legge merke til meg For tru meg. Jeg kan da det også. Noen tips?? ← enkel uforpliktende sex får du på byen.
Gjest Kaya83 Skrevet 18. oktober 2006 #10 Skrevet 18. oktober 2006 Ellers finnes det nok av horestrøk rundt omkring.. Du har sikkert råd til en 50lapp for en blowjob..
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 Ellers finnes det nok av horestrøk rundt omkring.. Du har sikkert råd til en 50lapp for en blowjob.. ← Er det prisen din?
PoolBoy Skrevet 18. oktober 2006 #12 Skrevet 18. oktober 2006 Er det prisen din? Nesten så billig at det frister... Litt for billig kanskje ? Selv kunne jeg ikke tenke meg å ha sex med en kvinne som helt opplagt var ute etter kun akkurat det. Turnoff deluxe. Det skal være litt spenning og jakt. Overbevise henne om at jeg faktisk er spesiell og verdt å hoppe til sengs med Så desperat blir jeg bare aldri...?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #13 Skrevet 18. oktober 2006 Selv kunne jeg ikke tenke meg å ha sex med en kvinne som helt opplagt var ute etter kun akkurat det. Turnoff deluxe. Det skal være litt spenning og jakt. Overbevise henne om at jeg faktisk er spesiell og verdt å hoppe til sengs med Så desperat blir jeg bare aldri...? ← TAKK! Det var fantastisk å se dette på trykk! (Du er ikke kvinne vel?) Det er nesten så man får håp til mannerasen igjen. (Men bare nesten. For kan man virkelig tro sine egne øyne her?) Til trådstarter. Finnes det ENKEL sex? Finnes det mennesker som er så til de grader distansert fra følelseslivet sitt at de kan være så intim med et annet menneske og gå videre uten å ta skade på sjelen? Behandle noe som kan være så vakkert, som noe så billig? Jeg beklager, personlig tror jeg ikke på ideen om den lykkelige horen.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #14 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg er jente,.. og jeg vil gjerne ha en elsker, men finner ingen. Har ikke sansen for ONS, det funker ikke for meg fordi jeg må være trygg på mannen for å yte mitt beste. Dessuten synes jeg sex er best edru. Hadde en venn tidligere men han kunne bare ha sex når han hadde drukket ( ) og siden jeg har barn og fri fra dem annehver helg ble det ganske sjedent (2gg mnd) Til gjengjeld var det helt fantastisk..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå