Murmelmy Skrevet 15. oktober 2006 #1 Del Skrevet 15. oktober 2006 Da starter jeg en treningsdagbok. Kommer til å veie meg (dette er ikke en slankebok!) hver fredag for å måle fettprosenten og fremgangen der. Mål: Strammere kropp og bedre kondis. Skal i tillegg ned en fem kilo, men det regner jeg med at ammingen fikser greit . Håper på å få trent en 3-4 ganger på Elixia i uken i tillegg til de daglige gåturene. De dagene jeg ikke trener skal jeg ta noen enkle styrkeøvelse på matten hjemme Kan starte i dag: 10 minutter jogg i sterk oppoverbakke på tredemølle 150 situps (skrå og rette) 3x10 61 kg benpress Skal på treningsveiledning på onsdag for å refreshe hukommelsen når det gjelder de andre apparatene. Har ikke trent siden jeg fikk frosset abonnementet i mars. Deilig å komme i gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fikk trent i går også - på et en sånn "mor og barn"-time. Steike bra time for en som fødte for syv uker siden så i dag er jeg skikkelig støl i skinka. Det er godt å kjenne på kroppen at man har bevegd seg Veide meg i dag: 70.6 kg fett%: 32.2 Fettprosenten er jeg ikke så sikker på for den endrer seg fra dag til dag og så fort tror jeg ikke den forandrer seg. Men hva vet vel jeg :klø: Skal få meg en økt på søndag også. I dag må jeg bake kaker til et selskap i morgen og mannen jobber dag i morgen så da blir det ingen trening . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2006 5.6 kilo til målet... (176 cm høy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har gått 5 km i dag med vogn i regnværet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå