Gå til innhold

Murmelmy trener...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en treningsdagbok. Kommer til å veie meg (dette er ikke en slankebok!) hver fredag for å måle fettprosenten og fremgangen der.

Mål: Strammere kropp og bedre kondis. Skal i tillegg ned en fem kilo, men det regner jeg med at ammingen fikser greit ;). Håper på å få trent en 3-4 ganger på Elixia i uken i tillegg til de daglige gåturene. De dagene jeg ikke trener skal jeg ta noen enkle styrkeøvelse på matten hjemme :Nikke:

Kan starte i dag:

10 minutter jogg i sterk oppoverbakke på tredemølle

150 situps (skrå og rette)

3x10 61 kg benpress

Skal på treningsveiledning på onsdag for å refreshe hukommelsen når det gjelder de andre apparatene. Har ikke trent siden jeg fikk frosset abonnementet i mars. Deilig å komme i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk trent i går også - på et en sånn "mor og barn"-time. Steike bra time for en som fødte for syv uker siden så i dag er jeg skikkelig støl i skinka. Det er godt å kjenne på kroppen at man har bevegd seg :Nikke:

Veide meg i dag:

70.6 kg

fett%: 32.2

Fettprosenten er jeg ikke så sikker på for den endrer seg fra dag til dag og så fort tror jeg ikke den forandrer seg. Men hva vet vel jeg :klø:

Skal få meg en økt på søndag også. I dag må jeg bake kaker til et selskap i morgen og mannen jobber dag i morgen så da blir det ingen trening :riste:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...