Gå til innhold

Ingen rynker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og har absolutt ingen rynker, ikke tørrhetslinjer engang. Venninnene mine har litt linjer i pannen, rundt munn og øyne, og de er på samme alder som meg selv. Ser også yngre folk i begynnelsen av 20åra som har endel linjer i fjeset. Er det mer vanlig å ha litt rynker når man er i slutten av 20-årene enn å ikke ha det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 og har ingen rynker, kan ikke huske å ha lagt merke til rynker hos mine jevnaldrende heller. Har aldri tenkt over om det er vanlig eller ikke, man har den huden man har.

Skrevet (endret)

Jeg er 37 og har kun en tynn hårnålsstrek på den ene siden av munnen. Bortsett fra kråketær når jeg smiler og streker i panna når jeg løfter øyenbrynene. Men det er vel ikke sånne som regnes som rynker, de er ikke der permanent.

Tror nok ikke det er uvanlig for en på 27 å være rynkefri, nei.

Endret av Emera
Skrevet

Det er vel genetisk betinget og påvirkes av miljøfaktorer som SOL, RØYK, osv.

Mange mimikkfattige har lite rynker også ;)

Skrevet
Jeg er 28 og har ingen rynker, kan ikke huske å ha lagt merke til rynker hos mine jevnaldrende heller. Har aldri tenkt over om det er vanlig eller ikke, man har den huden man har.

Altså, det er vel ganske vanlig for jenter i 20åra å stelle pent med huden sin, til tross for at man ikke kan bytte den ut med en annen hud. De fleste legger vel merke til om man har fått noen linjer i fjeset, og sammenligner seg med andre.

Skrevet

Jeg er i slutten av 30-åra, og har heller ikke rynker.

Faktisk ikke "kråketær" ved øynene engang.

Har begynt å se konturene av en bitteliten stripe ved munnen, men ikke mer.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hudtype, hvordan man steller huden, soling, røyking, kosthold osv.

Har man tørr hud får man fortere rynker enn de med fetere hud. Nokså logisk når man tenker over det. ;)

Skrevet
Det kommer vel helt an på hudtype, hvordan man steller huden, soling, røyking, kosthold osv.

Har man tørr hud får man fortere rynker enn de med fetere hud. Nokså logisk når man tenker over det.  ;)

Du glemte å ta med gener, som er den viktigste faktoren for hvordan huden eldes. ;)

Skrevet
Jeg er 27 år og har absolutt ingen rynker, ikke tørrhetslinjer engang. Venninnene mine har litt linjer i pannen, rundt munn og øyne, og de er på samme alder som meg selv. Ser også yngre folk i begynnelsen av 20åra som har endel linjer i fjeset. Er det mer vanlig å ha litt rynker når man er i slutten av 20-årene enn å ikke ha det?

Jeg fikk mine første da jeg var ca 40. Noen får de tidlig, noen sent.

Se på din mor og bestemor, så da vet du hva du har i vente

Skrevet

Jeg er 25 og har siste året merket at jeg begynner å få litt linjer. Vl jo ikke kalle det rynker enda, men ser at jeg har en linje under øyet. Nå kan det jo hende denne linjen under øyet like så gjerne skyldes dårlig søvn siste året, men at den har satt seg for godt :forvirret:

Skrevet

Jeg er nettopp fylt 29 og har heller ingen rynker, fikk faktisk ros da jeg var og farget/vokset øyenbrynene på fredag, hudpleieren kunne se at jeg tok godt vare på huden min. Sa hun i hvert fall.... Men jeg røyker ikke og drikker forholdsvis lite alkohol, og så er jeg en skikkelih hudpleieproduktjunkie, hehe....

Skrevet
Du glemte å ta med gener, som er den viktigste faktoren for hvordan huden eldes. ;)

Skrev da vitterlig osv. sånn i tilfelle jeg glemte noe. ;)

Skrevet

Jeg er 30. Får smilerynker, men har ellers ingen. Trodde det var helt normalt jeg. Ingen av mine venninner har rynker ennå. I allefall er de så små at jeg ikke har lagt merke til de.

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

vel jeg er ganske heldig føler jeg, har nesten ingen linjer i en alder av 33. Men jeg blir litt lei av overvektige venninder(etpar venninder), som har nesten ingenrynker fordi at ansiktet er så rundt pga overvekt, de skryter men det virker som at de ikke skjønner årsaken.....

Skrevet

Jeg er 29 og har såvidt jeg kan se ingen rynker eller linjer. Men ser jo når jeg ser på bilder av meg selv fra da jeg var tjue at huden har blitt litt mindre elastisk og at jeg har mistet litt underhudsfett. Så det går bare èn vei:-/

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Du er bare heldig du ;) Dumme gener altså, jeg er 20 og begynner å få rynker både rundt øyene, i pannen og rundt munnen, selv om jeg ikke røyker, bruker hudkrem daglig og soler meg lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...