Gå til innhold

netcom abonnement?


FashionySara

Anbefalte innlegg

Har per idag telenorkontantkort..men ønsker å kjøpe en mobil som har netcom..(kontantkort)..er jo ikke bundet til telenor selv lenger..da det har gått over 12 mnd..men lurer på om netcom er noe bra? Kan jeg bytte fra netcom kontantkort til et annet abonnement innenfor netcom?

synes det er litt kjipt at man ikke kan lade fra minibanken osv...men tlf er så billig..og bra..er et tilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har netcom selv og synes det er bra. men det er jo ikke alle steder netcom har dekning der telenor har, det mener jeg er det eneste som er dumt. Du kan fint bytte fra kontantkort til et annet abonnement så lenge det er innen netcom. ikke lade fra minibank? det trodde nå jeg at jeg kunne den gang jeg hadde kontantkort!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkebolle

Du er klar over at det sannsnligvis er mye penger (kanskje flere tusenkroner i året) å spare på å velge et billig mobilabonnement og kjøpe telefon til fullpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Netcom er good shit. Har hatt det hele tiden. Nå har jeg imidlertid Tele2 (pga av en mobil jeg hadde VELDIG lysst på), men når 12mndrs-perioden er over, skal jeg RETT tilbake til Netcom! Kjempefornøyd med dem! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...