Gå til innhold

Jeg har blitt mamma......


Thea

Anbefalte innlegg

til fem kjempe søte valper icon_razz.gif

Er litt usikker på antallet ennda.Hadde en strevsom fødsel med mange og lange rier,epidural og en mann som besvimte i et sett icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif ,litt vanskelig og telle antall knøtt da lissom icon_smile.gif

Så nå venter vel en lang periode med masing,skiting og ammetåke som avsluttes med stor slappis mage og hengepupper icon_smile.gif

God påske alle sammen icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Det blir en artig påske for deg og "dine"!!! Nyt denne tia, kos dere!

God påske!!

Klem fra Denise icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en masse telling og styr fant vi ut at det ble født 6 valper, men i morges var 3 av dem døde icon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gif

Men jeg har da fremdeles 3 igjen som jeg skal kose meg glugg ihjel med icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Thea! Hvilken rase er de?? Valper er noe av de nusseligste små vesener som finnes icon_smile.gif

Men pass på når de blir eldre, de er ikke så uskyldige som de ser ut til icon_wink.gif

*snakker av erfaring*

Jeg har en cairn terrier gutt som jeg har oppdratt fra han var 7 uker. Han blir 2 år nå til sommern. (18.Juni for å være nøyaktig)

Han er den lille gutten min, kose-nutte-dutten, men fyyyy f*** så rampete han kan være av og til! Det er jo litt morsomt også da, når han stikker av med bokser shortsene til sambo icon_biggrin.gif

Dessuten elsker han å slikke katten i rompa... icon_rolleyes.gif

Typisk hund med andre ord.

Thea, du har en herlig tid fremfor deg!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 9 voksne sibirian husky hunder og 3 mini husky`er icon_smile.gif

Har 8 tisper og 1 hann.Dette kullet var ikke akkurat planlagt da men.

Pappaen til de søte små er 2 år og mammaen betraktelig eldre icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...