Gå til innhold

Jeg har blitt mamma......

Anbefalte innlegg

Skrevet

til fem kjempe søte valper icon_razz.gif

Er litt usikker på antallet ennda.Hadde en strevsom fødsel med mange og lange rier,epidural og en mann som besvimte i et sett icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif ,litt vanskelig og telle antall knøtt da lissom icon_smile.gif

Så nå venter vel en lang periode med masing,skiting og ammetåke som avsluttes med stor slappis mage og hengepupper icon_smile.gif

God påske alle sammen icon_wink.gif12

Skrevet

Gratulerer med valpene! icon_smile.gif

Og God Påske! icon_smile.gif12

Skrevet

Gratulerer så mye!! Det blir en artig påske for deg og "dine"!!! Nyt denne tia, kos dere!

God påske!!

Klem fra Denise icon_smile.gif

Skrevet

Gratulerer! hoppe.gif Det er koz!

Du får kose deg i påsken! icon_smile.gif12

Skrevet

Etter en masse telling og styr fant vi ut at det ble født 6 valper, men i morges var 3 av dem døde icon_frown.gificon_frown.gificon_frown.gif

Men jeg har da fremdeles 3 igjen som jeg skal kose meg glugg ihjel med icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Thea! Hvilken rase er de?? Valper er noe av de nusseligste små vesener som finnes icon_smile.gif

Men pass på når de blir eldre, de er ikke så uskyldige som de ser ut til icon_wink.gif

*snakker av erfaring*

Jeg har en cairn terrier gutt som jeg har oppdratt fra han var 7 uker. Han blir 2 år nå til sommern. (18.Juni for å være nøyaktig)

Han er den lille gutten min, kose-nutte-dutten, men fyyyy f*** så rampete han kan være av og til! Det er jo litt morsomt også da, når han stikker av med bokser shortsene til sambo icon_biggrin.gif

Dessuten elsker han å slikke katten i rompa... icon_rolleyes.gif

Typisk hund med andre ord.

Thea, du har en herlig tid fremfor deg!12

Skrevet

Vi har 9 voksne sibirian husky hunder og 3 mini husky`er icon_smile.gif

Har 8 tisper og 1 hann.Dette kullet var ikke akkurat planlagt da men.

Pappaen til de søte små er 2 år og mammaen betraktelig eldre icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...