Thea Skrevet 23. mars 2002 #1 Del Skrevet 23. mars 2002 til fem kjempe søte valper Er litt usikker på antallet ennda.Hadde en strevsom fødsel med mange og lange rier,epidural og en mann som besvimte i et sett ,litt vanskelig og telle antall knøtt da lissom Så nå venter vel en lang periode med masing,skiting og ammetåke som avsluttes med stor slappis mage og hengepupper God påske alle sammen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 Gratulerer med valpene! Og God Påske! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise Skrevet 23. mars 2002 #3 Del Skrevet 23. mars 2002 Gratulerer så mye!! Det blir en artig påske for deg og "dine"!!! Nyt denne tia, kos dere! God påske!! Klem fra Denise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. mars 2002 #4 Del Skrevet 24. mars 2002 Gratulerer! Det er koz! Du får kose deg i påsken! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mars 2002 Etter en masse telling og styr fant vi ut at det ble født 6 valper, men i morges var 3 av dem døde Men jeg har da fremdeles 3 igjen som jeg skal kose meg glugg ihjel med 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2002 #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei Thea! Hvilken rase er de?? Valper er noe av de nusseligste små vesener som finnes Men pass på når de blir eldre, de er ikke så uskyldige som de ser ut til *snakker av erfaring* Jeg har en cairn terrier gutt som jeg har oppdratt fra han var 7 uker. Han blir 2 år nå til sommern. (18.Juni for å være nøyaktig) Han er den lille gutten min, kose-nutte-dutten, men fyyyy f*** så rampete han kan være av og til! Det er jo litt morsomt også da, når han stikker av med bokser shortsene til sambo Dessuten elsker han å slikke katten i rompa... Typisk hund med andre ord. Thea, du har en herlig tid fremfor deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Vi har 9 voksne sibirian husky hunder og 3 mini husky`er Har 8 tisper og 1 hann.Dette kullet var ikke akkurat planlagt da men. Pappaen til de søte små er 2 år og mammaen betraktelig eldre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå