Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 I fjor var det dilldall på baklommene på alle jeans. I år er det plutselig ikke på noen. Er det ut, forsvant det i såfall med drain pipesene sitt inntog? Synes det blir veldig kjedelig uten noe som helst pynt på rauven, men mulig det er harry?
Gjest Meep Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg finner det (desverre) fortsatt på mange jeans. Syns det er fint med litt broderier, men diamanter, æsj æsj æsj.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Synes det er fint, jeg. Men så har jeg fin rumpe som tåler og bli fremhevet også.
Tiit Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 I dag så jeg ei voksen dame på over 50 med masse paljetter og dilldall på buksa si. Det var ei pen bukse, men det var ikke pent på den voksne dama. Det så rett og slett krampaktig ut, og det til tross for at det var ei med veldig pen figur. Tror bestemt at det tar seg best ut på den yngre garde.
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg forbinder det med litt voksne damer som ønsker å framstå som ungdommelige. Syns det er litt samme typen som går med rock & republica-bukser. Ikke helt min stil.
Søtpotita Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg forbinder det med litt voksne damer som ønsker å framstå som ungdommelige. Syns det er litt samme typen som går med rock & republica-bukser. Ikke helt min stil. ← Einig i dette.
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg forbinder det med litt voksne damer som ønsker å framstå som ungdommelige. Syns det er litt samme typen som går med rock & republica-bukser. Ikke helt min stil. ← Også enig.
Gjest Meep Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Men hvis noen skulle ønske diamanter på bakdelen, så har de det hvertfall på en modell på Vero Moda og en på Cubus.
Gjest Kitten Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Drain pipes med pynt på baklommene har jeg sett en del av på Vero Moda i det siste!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Men hvis noen skulle ønske diamanter på bakdelen, så har de det hvertfall på en modell på Vero Moda og en på Cubus. ← TS her. Var ikke det at jeg absolutt skulle ha dilldall, da, men det var liksom i søkk og kav for veldig kort tid siden, og nå var lommene på de fleste nermest renska. egner med at du finner det på Cubus, Lindex og Kaphal en god stund ennå, men.......... Takk for fine svar
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kan ikke utstå dilldall (inkludert blomster- og snirkelsømmer) på baklommene, og håper jeg slipper å se så mye av det framover. Men Cubus har i alle fall fremdeles ganske dillete rumper, har jeg sett.
Karamba Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg liker ikke jeans med pynt på baklommene. Synes jeg ser dårlige etterligninger av Rock & Republic "overalt"...
Totalya Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Klarer ikke "søte" baklommer, men litt grove sømmer ol. kan jeg gjerne ha
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kjøpte en med "skinn" på halvparten av baklommene. Faktisk veldig stilig! Synes litt pynt kan være fint, så lenge det ikke blir for mye.. Har også en Rock and republic kopi (til 199 kr) som er veldig fin og sitter kjempebra.
Sahara Skrevet 15. oktober 2006 #17 Skrevet 15. oktober 2006 Det var i Sverige, på ferie i sommer. Husker ikke akkurat hvor.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 spørs hvemses jeans det er på! noen merker har flere jeans med pynt på lommene fw 06
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 ÅÅå var på utkikk etter jeans forrige uke....var innom både jeansutikker m bukser m bare lave liv, Vivikes og en som hadde MAPPjeans og noen andre (På Lagunen, het butikken Stil tro???) Der prøvde en voksen dame å prakke på meg jeans med diamantkroner på rumpa....ALDRI sa eg...vil ikke ha Victoria kopibukser, fæle greier. da dama svinset videre i butikken og fant frem flere kjipe bukser...hadde selvsagt hun kronebukse på ,ops! Endte opp med Loyal fra HM, billig og bra passform! Nei til masse stæsj på baklomma!!
Pauline Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, da får man holde seg unna det om man skal hene med i svingene. Forstår at jeg har gjort noen dumme invisteringer her i fjor og i vår osv, men pytt pytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå