Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Gk og VK 1 almennfag, og har altså hatt de fleste av de allmenne fagene på helse og sosial. Betyr det at jeg kan ta kun helsefagene (og resten av allmennfagene) som privatist, og så få autorisasjon som helsefagarbeider (eller evt hjelpepleier) etter å ha jobbet to år som pleieassistent?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Praksiskrav før tverrfaglig:

Deltagere med allmenne fag fra tidligere videregående skole: 2 år arbeid i full stilling med pleierelaterte arbeidsoppgaver, innen institusjon eller hjemmebaserte tjenester. Deltagere uten allmenne fag: 5 år. (deltidsarbeid omregnes til hele år).

Les mer her :)

Her står det iallefall at man må ha 5 år med fulltid så lenge man ikke har studiekompetanse/allmennfagene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...