Gjest fortvilet Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Hei, jeg er en mann på 30 som er gift med en herlig kvinne. Problemet mitt er at når vi har sex så holder jeg ikke ut i mer enn 1 til 2 minutter. Jeg kan runke i timesvis å ha full kontroll men så snart jeg kommer inn i henne tar det bare overhånd og jeg klarer ikke å holde igjen.. .dette fører til at det blir 5-10 inn-ut, så må jeg ut med den, .. vente litt, kanskje bruke fingre/tunge.. så på samme viset igjen hele tiden.. Jeg vet at kona ikke liker dette og er redd hun føler at hun 'mangler' denne delen av sexen. Jeg klarer utmerket godt å få henne til å komme på andre måter men jeg vil så gjerne gi henne mer glede med pikken. Er det noen som har noen tips som _virker_, dette med kniping/trene muskeln har jeg lest utallige ganger og det virker ikke for meg iallefall. Finnes det noen måte å få nedsatt følelse i penis (og ikke foreslå alkohol, kan jo ikke drikke meg drita hver gang vi skal ha sex heller hehe) Er glad for alle tips!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Vel, jeg vet i hvert fall at en mus gir utrolig mye mer stimulanse enn det en høyrehånd gjør. Den er varmere, tettere, gir en følelse av vakuum under tilbaketrekkingen. (Oi, fikk lyst på sex nå! ) Poenget mitt er at jeg tror de faktorene gjør at du mister kontrollen. Har litt av samme problemet selv. Greier ikke å holde på med sånn to-jukk-i-sekundet-takt mer enn kanskje 15-20 sekunder, før jeg må ned på et roligere tempo for ikke å få orgasme. Men jeg prøver å kompensere med å bevege hoftene så jeg masserer litt mer når jeg er helt inne. (Fikk virkelig lyst på sex nå! ) Tror du må prøve å enten venne deg til mer stimulanse (kjøp en Fleshlight f.eks.), eller så må du få ned følsomheten. Du får jo kjøpt kondomer med en svakt bedøvende krem inni. Eventuelt kunne du jo prøvd å bruke to kondomer oppå hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Har hørt snakk om denne fleshlight.. må sjekke ut den.. det med kondomer er litt vanskelig fordi kona tåler ikke kondomer (alergi mot noe i dem, vet ikke hva), en annen ting er at jeg ikke passer 'standard' kondomer. Vet egentlig ikke hvor jeg kan få tak i større heller. Takk for innspill, "hyggelig" å høre at det finnes andre som har samme problem, det må da finnes en løsning (som virker)
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Hva med penis-ring? Skal ikke det hjelpe til å holde ut lengre?
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Runk først og så holder du ut lengre?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Runk først og så holder du ut lengre? ← Hmmm..jeg er en mann som har stikk motsatt problem. Jeg kan holde på så lenge jeg vil, og problemet er at jenta blir sår. Er det noen som har tips om hvordan det skal gå fortere ?
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Vel når typen min har det slik, det skjer det og at han holder veldig veldig lenge, så når jeg har fått mitt kan det hende at han setter seg over meg å runker, og spruter over meg i stede. Sexy å se han sånn. Nesten synd at han gjør det for å komme for det er opphissende å se han sånn
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg tror Kondomeriet har kremer som både bedøver og som forsterker følelsen. Sjekk hjemmesiden til Kondomeriet.
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Dere an bruke masse glidemiddel. Da blir det litt mindre friksjon for din del, og du holder lengere. Ikke nødevendigvis kjempelenge, men hjelper Og til amalie_85: Enig, hvis jeg har mensen pleier jeg å runke/suge han og når han står over meg og spruter, det er deilig Ser at han har det så utrolig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå