Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg liker veldig godt analsex, men det blir så grisete. Jeg er mann, så jeg har brukt dildoer og slikt, med de blir rett og slett fulle av dritt, bokstavelig talt. Jeg gikk for en stund over til grønnsaker som jeg kunne kaste etterpå. Er dette vanlig eller?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Det kan kanskje være en ide å tømme tarmen samt rengjøre den før analsex?
Gjest Revenka Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 man får kjøpt microlax (?) på apoteket. Sånne ampuller man tømmer i rumpa for å få ut det som er der. Kjøp en pakke
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg gikk for en stund over til grønnsaker som jeg kunne kaste etterpå. Er dette vanlig eller? ← Kaster du mat!?
Gjest Revenka Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Den maten er det vel ingen som vil spise etterpå
Gjest Pet Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Den maten er det vel ingen som vil spise etterpå ← Hørt om kondom? Jeg synes han skal holde seg til noe han kan vaske og bruke om igjen, i stedet for å sløse med fullt spiselige gulrøtter og purrer.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Er ikke så ofte jeg gjør dette da. En gang i ny og ne, men det er sikkert ikke dumt å kjøpe noen kondomer eller noe slikt til dildoen...
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg ville gått for tømming og rengjøring av tarmen. Det må være ubehagelig for din sexpartner når analsexen består av masse dritt. Det ville iværtfall tatt fra meg all lyst på både analsex og vanlig sex.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Det er ikke dritt i rompa før man må drite. Tenner du må å tømme deg samtidig som han er inni deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå