Gå til innhold

forslag til sang i kirken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, merker jeg blir mer og mer varm i trøya på dette forumet, det detter inn med nye spørsmål.. :)

Det jeg lurte på var om noen har noen gode forslag til solist innslag i kirka? Min kusine skal synge, hun er kjempeflink! Men jeg er litt tom for ideer. Noen som har tips?

:tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha 3 av desse:

sognbird med eva cassidy,

from this moment,

you raise me ut, og

vi vandrar saman med olav stedje

Vet vertfall dei tre første er veldig vanlege å ha i bryllup, men det er dei songane vi synst er fine, så det gjer meg ingenting at mange andre har dei. Det er desse songane som kjem til å gjera sermonien spesiel for OSS. Har vore mange innlegg om dette tidlegare og, om du søkjer, så får du nok opp mange sanger.

Lykke til!

Gjest Gjest_Lillebrud_*
Skrevet

Tusen takk, de er alle flotte sanger! Husker at eg kikka på et innlegg, men vet ikke hvor det er. Har ikke funnet ut av søkefunksjon enda, men skal prøve meg frem. Takk for tips! ;):blomst:

Skrevet

Den blomstertid nu kommer (med lust och fägring stor)

Skrevet (endret)

Jeg har helt forelsket meg i The book of love av Peter Gabriel.

Du kan høre sangen HER

Endret av *Emma*
Skrevet

Tir na Noir med Vamp. Helt nydelig.

--Tiger

Skrevet

Jeg syns "mitt hjerte er ditt" er kjempeflott!

Samme med "det vackraste"!

Skrevet
Jeg har helt forelsket meg i The book of love av Peter Gabriel.

Du kan høre sangen HER

ÅÅÅ...den var jo helt nydelig... :klem:

Skrevet
Hvem synger denne?

Lars Klevstrand har en veldig fin versjon.

Skrevet

"Gje meg handa di" er utrolig fin, samme med "Det vackraste" - støtter de to. Du får tenke om du vil ha norske/nordiske eller engelske sanger. Synes av og til at norske/nordiske sanger blir litt nærere og mer personlige enn engelske i slike sammenhenger.

Lykke til!

:smilyblomst:

Skrevet

Tusen takk alle sammen, er så kjekt med så mange svar! ;) Er usikker om det skal være norsk eller engelsk, så alle tips mottas med takk:)

Gjest Gjest_lille my_*
Skrevet

vi hadde en veninne som sang Feels like home med Sophie B. Hawkins.

du kan høre den her, om du går inn på våre bilder, 2006 , og klikker på vårt brullup. den kommer når den har lastet inn på maskinen. hakker det, så dra musikklinjen nederst på siden helt tilbake.

http://pic3.piczo.com/irenogfrode/

Gjest Sang i kirken
Skrevet

Eva Cassidy med Fields of Gold... Har helt forelsket meg i den. Blir ikke bryllup uten... :)

Må bare finne en solist som kan synge den... :)

Skrevet
vi hadde en veninne som sang Feels like home med Sophie B. Hawkins.

du kan høre den her, om du går inn på våre bilder, 2006 , og klikker på vårt brullup. den kommer når den har lastet inn på maskinen. hakker det, så dra musikklinjen nederst på siden helt tilbake. 

http://pic3.piczo.com/irenogfrode/

Sporer av litt, har vært inne på sida og sett....nydelig bilder fra bryllup....gjett hvem som fikk lyst til å gifte seg da.... :klem:

Skrevet

utrolig bra til dere som har lagt ut lydfiler gir en mye bedre følelse av sangene!!!

flere lydfiler hadde jo vært kjempe flott

Skrevet

Vi skal ha "If I ain`t got you" av Alicia Keys.

Spurte en av venninnene mine om hun kunne synge i helgen, og hun ble helt i ekstase!! Det var såååå gøy!!!! Bestisen min har sagt seg villig til å akkompagnere med piano. Det kommer til å bli knall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...