Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Misnonærisk går dette helt glætt, men når han skal ta meg doggy så føles det ikke ut som jeg greier det, og i gjengjeld sier han at jeg er omtrent umulig å trenge seg inn i da. Er dette en selv-knipende stilling siden jeg ikke merker jeg kniper selv, eller hva? Merkelige greier.
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Samme her, blir trangere i den stillingen.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Puh, da var det ikke grunn til å tro jeg var slappfisk når det gjalt den stillingen
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Nei, slappfisk er du nok ikke. Snarere motsatt. Trangfisk. Nei, det hørtes litt pervo ut.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Hm, da er jeg helt bakvent for jeg har alltid vært mye lettere å komme inn i bakfra
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Hvis jeg allerede er gjennompult forfra går det litt lettere ja, men inntrenging med begynnelse doggy er helt impossible :O
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Hm, jeg må heller "åpnes" bakfra jeg Off dette høres ikke helt bra ut. Men første, første gangen min måtte altså være bakfra ellers kom han ikke inn.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Hæhæ :D Så forskjellige kan folk bli ;D Jeg MÅ begynne forfra, for begynner vi doggy eller ridning så blør jeg rifter
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Høydeforskjeller, peniskrumning, vaginaform, benstilling, etc. kan gjøre det vanskelig å få den inn bakfra når man ikke kjenner hverandre. En relativt sikker måte er at hun ligger på magen først og så drar han henne opp med pikken inni henne.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Høydeforskjeller, peniskrumning, vaginaform, benstilling, etc. kan gjøre det vanskelig å få den inn bakfra når man ikke kjenner hverandre. En relativt sikker måte er at hun ligger på magen først og så drar han henne opp med pikken inni henne. ← Vi har bare pult i 2 år, vi kjenner da hverandre.
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 "... kan gjøre det vanskelig å få den inn bakfra, i hvert fall når man ikke kjenner hverandre..." Bedre?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Oh yeeees. Jauda. Nei, jeg har bare blitt litt opphengt i dette i det siste fordi jeg misforstår han med vilje uten mitt egen samtykke. Han sa at den hadde videt seg ut og tilpasset seg han, siden før så kunne sexen vår sammenlignes med sex med ei omskjært jomfru de første 3-4 min av samleiet. Så han mente det bare fint, men mitt hode tror at han mener jeg er ei slarkefitte og flaggermus og jeg vet ikke hva. Takk gud for kvinnelige hjernefunksjoner enkelte av oss er utstyrt med
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 En relativt sikker måte er at hun ligger på magen først og så drar han henne opp med pikken inni henne. Hm, kanskje det kan ha noe med at det var så lett bakfra da, for vi pleide å gjøre det sånn, eller at vi lå i skje.
Gjest Batman Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Noen kvinnfolk er bakfitta og andre har fitta mer foroverlent. Men det er alltid fordel å knulle forfra først, for da trenger man lettest inn. Noen ganger kan det bli så vått at man tar den inn i 2'ern i stedet. men hva gjør vel det. Høl er høl, og lyst er lyst.. Jeg elsker å se dama bakfra i doggy og spre ut rumpeballe så begge hullene inviterer til besøk. Noen som synes det samme?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. oktober 2006 #16 Skrevet 15. oktober 2006 Noen kvinnfolk er bakfitta og andre har fitta mer foroverlent. Men det er alltid fordel å knulle forfra først, for da trenger man lettest inn. Noen ganger kan det bli så vått at man tar den inn i 2'ern i stedet. men hva gjør vel det. Høl er høl, og lyst er lyst.. Jeg elsker å se dama bakfra i doggy og spre ut rumpeballe så begge hullene inviterer til besøk. Noen som synes det samme? ← Jaja, absolutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå