Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke snodig hvordan enkelte kjendiser er både pene og stygge på en gang?

Her er noen jeg kommer på i farta:

Denis Leary

Gordon Ramsay

Dexter Fletcher (fra Hotel Babylon)

Jon English (han fra Mot alle vindar, en GAMMEL tv-serie)

Av norske tenker jeg f. eks. Helge Jordal

Flere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg kom på han jack white.

Mike patton var ganske pen på sine yngre dager, men nå er han blitt gammel og firkantet i hodet. Også kompisen hans kaada. Tynnslitt, men likevel litt pen.

Skrevet

Åh, ja Jon English :sjarmor: Kjempekjekk, men store tunge øyne med mørke ringer rundt, "styggpenvakker"!!! En dame som egentlig ikke er pen trekk for trekk er Meryl Streep, langt smalt ansikt med en lang tynn nese, men allikevel utrolig pen! :)

Skrevet

Kanskje hun Henriette Lien (dverghund-daks), Pia Tjelta og hun datteren til Sabeltann, + Marianne Hansen (hun til Kåre Conradi) og Anne Grete, eksen til Trond Giske? Synes ikke de er pene! Men vet liksom ikke hva de kan kategoriseres som.

:)

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)
Bjørn Skagestad er styggfin. ;)

Jeg syns han er mest fin ;)

Men jeg innså på "Først og sist" i går at hun Elvira Nikolaisen er litt sånn styggpen. Ser at hun er pen, samtidig som jeg syns hun er skummel.

Uma Thurman syns jeg også er litt sånn. Rare ansiktstrekk (litt øgleaktig), men veldig pen samtidig. Hun fra filmen "Reprise" (Victoria Winge eller noe) syns jeg også er litt sånn.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Kristoffer Joner og Ane Dahl Torp.

Skrevet

Nicolas Cage er min nummer en i den kategorien, ellers er jeg enig i Jon English. Av kvinner er det Barbara Streisand som faller meg inn først.

Skrevet

Sarah Jessica Parker var den fyrste eg kom på. Og Thomas Numme.

Skrevet

Enig i flere av de som er nevnt her. I tillegg synes jeg Benicio del Toro er litt styggpen.

Skrevet
Jeg innså på "Først og sist" i går at hun Elvira Nikolaisen er litt sånn styggpen. Ser at hun er pen, samtidig som jeg syns hun er skummel.

Uma Thurman syns jeg også er litt sånn. Rare ansiktstrekk (litt øgleaktig), men veldig pen samtidig. Hun fra filmen "Reprise" (Victoria Winge eller noe) syns jeg også er litt sånn.

Dette var bra eksempler, jeg er så enig med deg.

Jeg synes like typer damer er skumle, det er noe grovt og mørkt der, noe angstfylt, som hvertfall ikke er hyggelig eller varmt! Jeg assosierer slike med utrygghet og kjølighet.

Skrevet

Thomas Numme og Uma Thurman er jeg helt enig i :)

Førstnevnte har forresten en dobbeltgjenger som spiller for Strømsgodset, han heter Keijo Huusko :ler:

Skrevet
Jeg syns han er mest fin ;)

Jeg er egentlig enig! Godt mannebein! Stryk stygg! :-D

Skrevet
Enig i flere av de som er nevnt her. I tillegg synes jeg Benicio del Toro er litt styggpen.

Benicio er deilig og skummel og sexy og merkelig og.. og...

Mest sexy tror jeg... det er noe med stemmen der som er sååååå deilig!!

Skrevet

Det samme gjelder vel Sean Penn. Det er noe ved han også som tiltrekker meg..

Kanskje er det bare det at jeg synes han er en sinnsyk god skuespiller!

Nei.. det er ikke bare det... han er også sexy som f..

Skrevet
Det samme gjelder vel Sean Penn. Det er noe ved han også som tiltrekker meg..

Kanskje er det bare det at jeg synes han er en sinnsyk god skuespiller!

Nei.. det er ikke bare det... han er også sexy som f..

Han er vel ikke stygg :ler:

Skrevet
Hun som spiller Bridget Jones!

Rene Zellwegger ja, og hun der Uma thurman.

Skrevet

Jenna Elfman (Dharma)!

Greier ikke bestemme meg...

En annen som mange sikkert er uenig med meg i: Julia Roberts. Jeg synes ikke trekkene hennes er automatisk pene (stor munn ift ansiktet, nesen hennes ser snål ut...)men duuuu for en vakker dame!

Skrevet
Thomas Numme og Uma Thurman er jeg helt enig i  :)

Førstnevnte har forresten en dobbeltgjenger som spiller for Strømsgodset, han heter Keijo Huusko  :ler:

Thomas numme er jo dobbeltgjenger med snusmumrikken

Enig at Sarah jessica parker er litt sånn "stygg-pen". Men det gjør ansiktet hennes interessant og det er nok det som er grunnen til at hun har kunnet jobbe som modell. Modellene skal gjerne ha litt mer interessante ansikter enn kun se sukkersøte ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...