Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 :nisse: :nisse: :nisse: Tenkte det var på sin plass med litt juleførebuingar frå min kant også. No i denne første ventetida kan tankane gå litt mot den neste, nemleg adventstida. Greitt med ei bok der ein kan samla tankane sine litt kring denne flotte høgtida, julegåver og førebuingar til juletida. Julegåveliste Adventskalendergåver Ønskeliste Julekakebakeliste Velkomen til å kike innom i mi vesle advents- og julebok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kjempe koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Julegåveliste: Kven skal få? Mannen Bebisen Mamma Pappa Svigerfar Svigermor Bror og dama Syster Svigerinne og svoger Dotter Svoger og svigerinne Son1 Son2 Farmor Mormor Farmor og farfar Mormor Stemormor Silvius ¤Ronja¤ Malama og Malamaforloveden Veninne G Venepar A og GO Dotter1, dotter2 og son Ven E Ven SA Søskenbarn1, 2 og 3 Borna til naboane? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Julegåveliste: Kva skal dei få? Mannen - hemmeleg Bebisen Mamma - forstyrra bilete av Småtten Pappa - forstyrra bilete av Småtten Svigerfar - forstyrra bilete av Småtten Svigermor - forstyrra bilete av Småtten Bror og dama Syster Svigerinne og svoger Dotter Svoger og svigerinne Son1 Son2 Farmor - bilete av Småtten Mormor - bilete av Småtten Farmor og farfar - bilete av Småtten Mormor - bilete av Småtten Stemormor - bilete av Småtten Veninne S- ? Veninne I- ? Veninne T - ? Veninne G - Venepar A og GO - heimedekorerte skåler Dotter1, dotter2 og son Ven E Ven SA Søskenbarn1, 2 og 3 Borna til naboane? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K?) Endret 27. november 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #5 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har du begynt på noe på julegavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2006 Adventskalendergåver til mine kjære Mannen Bebisen(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Ønskjeliste Til oss: Nye stretchlaken til senga vår Sengesett til dobbeldyne ... Til Småtten: Tripp-trapp-stol Bæremeis Trille Endret 16. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Julekakebakeliste: Silkekaker (sjakkruter) Peanøttkjeks Kokosmakronar Havreflarn Kakemenn Pepperkakehus Trur kanskje me stoppar der. Lagar heller større porsjonar, og så bytter med mamma Endret 16. oktober 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kjempe koselig! ← Hei Malina! Så kjekt med besøk! Har du begynt på noe på julegavene? ← Har ikkje begynt, nei. Hadde igrunnen tenkt å vera ferdig til veslepjokken blir fødd, men det ser dårleg ut. Har hatt ein del plager med bekkenløsning tidlegare i svangerskapet, så det har ikkje vore så lett å bevega seg i butikkar og slikt. No er eg derimot blitt veldig bra av bekkenløsninga, men får kynnarar så snart eg set kursen mot postkassen.. Så no berre gler eg meg til Småtten vert fødd, slik at eg kan ta med meg barnevogna på julehandel. Kva med deg? Komt langt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 14. oktober 2006 #10 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det høres koselig ut å ta med lille nurket på julehandel. Kan tenke meg du gleder deg. Spennende! Ikke noe gøy med plager. Håper det som gjenstår går bra. --------- Jeg har laget/holder på å lage noen julegaver. Litt forskjellig; strikking, hekling og brodering. Foløpig har jeg kun kjøpt 2-3 ting til min kjære, og noen småting ellers. Føler ikke jeg har dårlig tid,men jo nærmere julen man kommer, jo flere ting har man å gjøre. Men føler jeg er ute i god tid med alt. Ha en fin lørdag, og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Julegåveliste: Kva skal dei få? - Inspirert av den flotte korga eg fekk av mi gode veninne ¤Ronja¤, kom eg på mange julegåver i natt då eg prøvde å sovna. Håpar det ikkje gjer noko at eg låner inspirasjon derifrå kjære, søte ¤Ronja¤, eg berre syns det var ei heilt fabelaktig gåva å få! Mannen - hemmeleg Bebisen Mamma og Pappa - forstyrra bilete av Småtten Svigerfar og Svigermor - forstyrra bilete av Småtten Bror og dama - usikker på om dei skal få gåve saman eller kvar for seg.. Syster - partykit for spreke tanter, korg med diverse dilldall som passar for ei tenåringstante Svigerinne og svoger - avlastingspakke for småbarnsforeldre; korg med det ein treng for ein romantisk kveld saman som par. Ikkje så lett å halda på romantikken i kvardagen.. Innhald: vin, stearinlys, massasjeolje Dotter - klede (str 90?) og leike Svoger og svigerinne - avlastingspakke for nybakte foreldre; liknande på den over Son1 - klede (str ?) og leike Son2 - klede (str 68) og leike Farmor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Farmor og farfar - bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Stemormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Veninne S- ? Veninne I- ? Veninne T - ? Veninne G - korg for studentar med tre heimland; ting til leiligheten - handkle, stearinlys, serviettar osb Venepar A og GO - heimedekorerte skåler, gult tacosett eller korg for småbarnsforeldre? Dotter1, dotter2 og son - klede; 1=str?, 2=str?, 3=str104? Ven E Ven SA Søskenbarn1, 2 og 3 - klede; 1=str?, 2=str?, 3=str? Borna til naboane? - klede; S=str104? P=str74? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K? - sengetøy og handkle) Endret 27. november 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. oktober 2006 #12 Del Skrevet 17. oktober 2006 Inspirert av juleboka di lurer jeg på om jeg skal lage noe tilsvarende. Har akkurat pritnet ut FlyLadys "Holiday control Journal" (pent tilpasset mitt bruk, tilA5 sider og fjernet noen sider og lagt til noen, det ortdan jeg i fjor, så i år bare printa jeg den) Kombinert med julebok på KG burde jeg kansje kunne komme i mål i år? Om jeg blir hjemme i kveld så skal jeg se om jeg kan få til julebok ja, det virker så koooooselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. oktober 2006 #13 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hmm.. Ingen dum ide dette! Kanskje eg og må lage meg ei julebok!? :klø: *** Flott side du har laga deg her forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. oktober 2006 #14 Del Skrevet 17. oktober 2006 Herleg bok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk for besøk! Malama: Eg har faktisk mottatt mine første julecruise-epostar frå FlyingInNorway i dag! Så no er det på tide å gjera huset juleklart, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Julegåveliste: Kva skal dei få? - Inspirert av den flotte korga eg fekk av mi gode veninne ¤Ronja¤, kom eg på mange julegåver i natt då eg prøvde å sovna. Håpar det ikkje gjer noko at eg låner inspirasjon derifrå kjære, søte ¤Ronja¤, eg berre syns det var ei heilt fabelaktig gåva å få! Mannen - hemmeleg Bebisen Mamma og Pappa - forstyrra bilete av Småtten Svigerfar og Svigermor - forstyrra bilete av Småtten Bror og dama - usikker på om dei skal få gåve saman eller kvar for seg.. Syster - partykit for spreke tanter, korg med diverse dilldall som passar for ei tenåringstante Svigerinne og svoger - avlastingspakke for småbarnsforeldre; korg med det ein treng for ein romantisk kveld saman som par. Ikkje så lett å halda på romantikken i kvardagen.. Innhald: vin, stearinlys, massasjeolje Dotter - klede (str 90?) og leike Svoger og svigerinne - avlastingspakke for nybakte foreldre; liknande på den over Son1 - klede (str 6år) og leike Son2 - klede (str 68) og leike Farmor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Farmor og farfar - bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Stemormor - bilete av Småtten, sengesett og handkle Veninne S- ? Veninne I- ? Veninne T - ? Veninne G - korg for studentar med tre heimland; ting til leiligheten - handkle, stearinlys, serviettar osb Venepar A og GO - heimedekorerte skåler, gult tacosett eller korg for småbarnsforeldre? Dotter1, dotter2 og son - klede; 1=str?, 2=str?, 3=str104? Ven E Ven SA Søskenbarn1, 2 og 3 - klede; 1=str?, 2=str?, 3=str? Borna til naboane? - klede; S=str104? P=str74? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K? - sengetøy og handkle) Endret 27. november 2006 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 24. oktober 2006 #17 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg fortalte mannen hva din mann kanskje skal få til jul (Guitar hero 2), og han mente mannen din var veldig heldig. Og så nevnte han noe om at han lurte på om han hadde like bra kone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, så artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. november 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 27. november 2006 Julegåveliste: Kva skal dei få? Mannen - hemmeleg, i fall han snokar Bebisen - leike og klede? Mamma og Pappa - forstyrra bilete av Småtten Svigerfar og Svigermor - forstyrra bilete av Småtten, og korg med luksus til henne: ansiktsmasker, fotbad, manikyrsett, hårmasker, osb. Bror og dama - usikker på om dei skal få gåve saman eller kvar for seg.. Han: krok til å ha på baddøra. Ho: parfyme? Syster - (partykit for spreke tanter, korg med diverse dilldall som passar for ei tenåringstante?) eller klede Svigerinne og svoger - avlastingspakke for småbarnsforeldre; korg med det ein treng for ein romantisk kveld saman som par. Ikkje så lett å halda på romantikken i kvardagen.. Innhald: vin, stearinlys, massasjeolje, badesalt og -skum Dotter - klede (str 90?) Svoger og svigerinne - avlastingspakke for nybakte foreldre; liknande på den over: vin, stearinlys, massasjeolje, Son1 - lego Son2 - klede (str 56) Farmor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Farmor og farfar - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Stemormor - innramma bilete av Småtten og sengesett Veninne S- ? Veninne I- ? Veninne T - ? Veninne G - løpar og skål med stearinlys Venepar A og GO - heimedekorerte skåler og gult tacosett Dotter1, dotter2 og son - klede; 1 og 2: smykkeskrinspeledåse, 3: boks med klossar Ven E - noko til leiligheten? Ven SA - noko til leiliheten? Søskenbarn1, 2 og 3: 1= klede str 12-14, 2=lego?, 3=klede str 5-6 Borna til naboane? - klede; S=str104? P=str74? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K? - sengetøy og handkle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 2. desember 2006 Julegåveliste: Kva skal dei få? Mannen - hemmeleg, i fall han snokar Bebisen - leike og klede? Mamma og Pappa - forstyrra bilete av Småtten Svigerfar og Svigermor - forstyrra bilete av Småtten, og korg med luksus til henne: ansiktsmasker, fotbad, manikyrsett, hårmasker, osb. Bror og dama - usikker på om dei skal få gåve saman eller kvar for seg.. Han: krok til å ha på baddøra. Ho: parfyme? Syster - (partykit for spreke tanter, korg med diverse dilldall som passar for ei tenåringstante?) eller klede Svigerinne og svoger - avlastingspakke for småbarnsforeldre; korg med det ein treng for ein romantisk kveld saman som par. Ikkje så lett å halda på romantikken i kvardagen.. Innhald: vin, stearinlys, massasjeolje, badesalt og -skum Dotter - klede (str 90?) Svoger og svigerinne - avlastingspakke for nybakte foreldre; liknande på den over: vin, stearinlys, massasjeolje, Son1 - lego Son2 - klede (str 56) Farmor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Farmor og farfar - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Mormor - innramma bilete av Småtten, sengesett og handkle Stemormor - innramma bilete av Småtten og sengesett Veninne S- ? Veninne I- OK Veninne T - OK Veninne G - løpar og skål med stearinlys Venepar A og GO - heimedekorerte skåler og gult tacosett Dotter1, dotter2 og son - klede; 1 og 2: smykkeskrinspeledåse, 3: boks med klossar Ven E - noko til leiligheten? Ven SA - noko til leiliheten? Søskenbarn1, 2 og 3: 1= klede str 12-14, 2=lego?, 3=klede str 5-6 Borna til naboane? - klede; S=str104? P=str74? Må finna ut kven andre som skal feira jul saman med oss.. (Stesvigermors fetter K? - sengetøy og handkle) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå