Gå til innhold

Vondt i bena

Fremhevede innlegg

Skrevet

I perioder har jeg veldig vondt i bena, ja det kan minne om voksesmerter, det verker og jeg føler meg litt rastløs. men jeg er jo ferdig med voksingen nå, er jo 22 :ler: men er det noen her som vet hav det kan være, eller som har det samme selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får gjerne vondt i bena når jeg er kald eller trøtt, og særlig når jeg er begge deler på én gang. Det ligner veldig på voksesmerter, og jeg tror det er det som gamle folk gjerne kaller gikt. Altså ikke den medisinske termen gikt, men sånn jeg-kjenner-det-på-gikta-gikt. ;) Ufarlig, men ganske så plagsomt innimellom. :( Kanskje du har det samme?

Gjest bente85
Skrevet

Jeg har også hatt det.

Sist gangen jeg hadde det, var om dagen.

Og jeg er snart 21. ;)

Har også hatt det i armene, men det er en god stund siden nå.

Fant meg en godstol jeg da, også satt jeg med beina på den tingen som er på skolen.

Det tror jeg hjalp faktisk.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg drar opp denne jeg...

Jeg er 21 og opplever også dette innimellom, det kan være ekstremt vondt til tider, og plutselig gi seg.

ingen som vet hvorfor dette "fenomenet" dukker opp? Legen min sliter med å finne ut hva det er...Jeg har vært sånn LENGE. Det kommer og går.

Skrevet

På meg er det et tegn på at jeg har slurvet med maten. Enten generelt spist for lite, eller fått i meg for lite magnesium.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...