Gå til innhold

Bil fra Fauske


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en Mercedes Vito som står i Fauske, hvordan kan man få fraktet denne til Oslo billigst og raskest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenne noen som vil ta seg en weekend i Oslo mot å kjøre bilen og få tog/flybillett hjem?

Eller denne: http://www.returbil.no/

Har ingen erfaring med dette men her er i alle fall muligheten.

Skrevet

Det er mulig å sende biler med tog, men hva det koster vet jeg ikke. Vet heller ikke om du må være med toget, men du kan jo sjekke med nsb.

Skrevet
Kjenne noen som vil ta seg en weekend i Oslo mot å kjøre bilen og få tog/flybillett hjem?

Eller denne: http://www.returbil.no/

Har ingen erfaring med dette men her er i alle fall muligheten.

Kjøre fra fauske til Oslo? er du klar over hvor langt det er? kan iallefall ikke tilby folk en togbill tilbake.

Alternativet er vel å sende bilen med toget

Skrevet

Om du har mulighet til å få fraktet bilen fra Fauske til Narvik( rundt 20 mil) har du mulighet til å sende bilen med et ARE tog. Det er et gods tog som går fra Oslo til Narvik gjennom Sverige. Etter hva jeg har hørt er det billig å sende sørover, da de primært frakter gods nordover og har lite returlast. Sjekk opp med NSB.

Skrevet

Fauske- Oslo tar to dager. Det finnes sikkert noen som gjør det for noen tusenlapper og fly hjem igjen.

Skrevet
Det er mulig å sende biler med tog, men hva det koster vet jeg ikke. Vet heller ikke om du må være med toget, men du kan jo sjekke med nsb.

Nå er det jo ikke NSB som frakter biler da, det skjer med godstog, og de er det Cargonet som kjører.

Skrevet

Autotransport frakter for NSB, de åpner ikke før mandag... bare å vente, og takke for hjelpen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...