Gå til innhold

Noen her som har Toyota Corolla Verso?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bytte ut gammelbilen med en ny. Vi vurderer en 2005 modell av Toyota Corolla Verso diesel.

Noen som har den og kan si hva de synes. Tregner ikke være 2005-modell.

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

En venninne av meg har den. De liker den kjempegodt. God plass til voksne og to barn. Praktisk familiebil med godt utnyttet plass, og bruker lite på mila. :)

Skrevet

For å si det sånn, det var bedre før. Men det duger, for all del.

Skrevet

Nå som jeg trodde jeg skulle få skryte av min 1985 Corolla :sjenert:;)

Skrevet
Nå som jeg trodde jeg skulle få skryte av min 1985 Corolla  :sjenert:;)

Vi har en opprustet 89-modell Corolla nå. Vi kan godt snakke litt om dem :ler:

Skrevet

Jaa :-D Kosebilen min som alltid starter selv om det er iskaldt, kommer frem der jeg vil (holder meg til asfalt og gode veier riktignok) og ikke har noe rust.. Oioi så glad jeg er i h*n :-D Vognkortet sier at bilen er ROSA, noe jeg absolutt ikke er enig i...

Skrevet

Svar ærlig nå: Er denne bilen rosa? Den på bildet er ikke min, men nesten identisk..

Skrevet

brun, beige, rosa-aktig???? :ler:

Jeg trodde også jeg skulle inn og skryte av min 1995-corolla da...

TOYOTA er og blir best... :klappe:

Skrevet

Det er en diskusjon vi har hver gang vi er i nærheten av bilen min... Den er bare ikke rosa. Kanskje, hvis lyset er helt riktig, og sola skinner på den fra heeelt korrekt vinkel, og skyene bare er øst på himmelen, mens regnet øser ned.. er den rosa.

Skrevet
Vognkortet sier at bilen er ROSA, noe jeg absolutt ikke er enig i...

Rosa? Den er da grønn!
Skrevet
Toyota Corolla Verso
Verdens styggeste bil. Den er så stygg at den burde kastes :ler:
Skrevet
Rosa?  Den er da grønn!

hvis du blander i myye brunt kan jeg være enig.... :forvirret:

Skrevet

Gitte, jeg ser du skriver lenge. Det var bare en provokasjon :ler:

Selv om jeg synes bilen er dritstygg :ler:

Skrevet

Vi har en Toyota Corolla Verso og er kjempefornøyd, god plass og behagelig å kjøre. Veldig lett med barnevogn i alle fall.

De har sluttet å lage den, da de i stedet lager Avensis Verso, men den fins vel i 2005 utgave.

Skrevet

Alle typer versoer går ut Yaris verso, Corolla verso osv, så skal det bli en bil som heter Toyota Verso. Den er som Toyota Corolla Verso.

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)

Naboen har, og vi har byttelånt av ren interesse. Kjempegrei bil, dønn praktisk og god plass (hvis ikke den bakerste seteraden brukes). Dog ikke spesielt inspirerende for oss gutta som er glade i å KJØRE bil. Har akkurat prøvekjørt en Ford S-Max, og det var helt andre greier. Underholdende i tillegg til å være enda mer praktisk.

Endret av Alf Kaida
Skrevet
Gitte, jeg ser du skriver lenge.  Det var bare en provokasjon :ler:

Selv om jeg synes bilen er dritstygg :ler:

Du ser jeg skriver lenge..?

Hehe bilen er ikke akkurat et fruktfat nei... ;) Men den frakter meg fra A til B uten problemer, så samma åssen den ser ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...