Gå til innhold

Blogg


Krista83

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sylt til å lage meg en blogg, men vil jo helst ikke betale noe for å ha den...

Noe sted jeg kan lage en blogg gratis.. Skal brukes til hobby...

Takker for hjelp.

Endret av Krista83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da er det jo ikke noe problem...

Er vell kanskje slik at en ikke ser det som står rett forrann deg selv...

Hmm da blir det å drive å prøve meg på blogg i kveld :sjenert:

heldigvis kan jeg sikkert få litt hjelp om det ikke går bra... :)

Tror muligens jeg venter litt med å bestemme meg hvor jeg, kanskje det kommer flere alternativ...

Bør være så lett som mulig..

Endret av Krista83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har bogg på mitt msn-space. Den liker jeg, for jeg kan forandre utseende og velge mellom mange forskjellige temaer, og så blir hele siden som en liten hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://my.opera.com (blogg og album, masse plass)

http://norblogg.net (norsk, wordpress - full kontroll)

http://wordpress.com

Nå har jeg vært inne og testet alle tre. Jeg likte godt opera sin, og de skriver at de kan importere bloggføringer fra blogger hos Blogger.com, men finner ingen knapp som tillater meg å gjøre det. Har lett i et kvarter og gidder ikke mer.

norblogg.net tilbyr ikke noe, som jeg kan se, annet enn wordpress.com selv gjør.

www.heltprivat.no har tre ulike nivåer, der det som er gratis har mange begrensninger for hva man kan gjøre.

blogger.com er den jeg personlig bruker i dag. Jeg er ikke fornøyd, da bileopplastingen ikke er helt stabil alltid.

jeg er på konstant utkikk etter en gratis blogg som tillater å importere fra blogger.com, der bildene følger med i overføringen, og som er enkel å betjene, gjerne med smileys (som blogger.com ikke har) og som ser kul ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Norwegian Blue

Kan jo bruke f.eks greatestjournal.com (lignende livejournal.com, bare at alt er gratis)

Men av f.eks blogspot.com, vg sin blogg og blogger.com, hva anbefaller dere? Er også igang med å starte egen blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne og testet alle tre. Jeg likte godt opera sin, og de skriver at de kan importere bloggføringer fra blogger hos Blogger.com, men finner ingen knapp som tillater meg å gjøre det. Har lett i et kvarter og gidder ikke mer.

Frå Opera sine hjelpesider:

Can I import a blog?

Yes. Currently we support importing your blog from Blogger. Go to your Account page, and look for "import a blog" link.

norblogg.net tilbyr ikke noe, som jeg kan se, annet enn wordpress.com selv gjør.

Wordpress.com gir deg eit bestemt utvalg av plugins og tema. Vil du innstallere noko dei ikkje tilbyr så kan du ikkje det (ikkje i gratistenesta.) Der har du òg 2MB lagringsplass.

Hjå norblogg.net får du 10MB, pluss at du har full kontroll over det du kan innstallere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...