Gjest Hare Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Til alle kvinner. Jeg har en fetisj for femenine og kvalitetsbeviste damer. Digger å se sorte eller brun/sorte strømper i en damesko. Enten om det er høye støvletter eller lave damesko. Om dama er kledd i (business antrekk) med langbukser eller sexy med korte skjørt. Bare man ser at hun har strømper av kvalitet (ikke kjøpt på kiwi) og er vellstelt og med selvtilitt. Da blir jeg mo i knærne. Det er maks femenint og sensuelt. Har hun i tillegg velstelte negler lakkert i RØDT, da kommer "bula" i mine bukser og fantasiene tar jeg med hjem !
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har sansen for 50-talls pin up-undertøy og bestiller fra nettet. Har bl.a hofteholder og strømper av samme type som kvinnene gikk med på 50 -tallet, en helt annen type (og mer sexy, synes jeg) enn strøpene som vanligvis blir brukt i dag.
Gjest LilSweetie Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har sansen for 50-talls pin up-undertøy og bestiller fra nettet. Har bl.a hofteholder og strømper av samme type som kvinnene gikk med på 50 -tallet, en helt annen type (og mer sexy, synes jeg) enn strøpene som vanligvis blir brukt i dag. ← Link?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Strømper og strømpeholdere er adskillg bedre enn stayups, ja. Slipper den ekle, litt muggne følelsen det blir under silikonbåndene. Og ser mye bedre ut!
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Link? ← http://www.whatkatiedid.com/
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Anbefales, er veldig fornøyd med det jeg har bestilt derfra.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 *noterer julegavedel* ← Til deg selv?
Gjest Alf Kaida Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Til deg selv? ← Selvsagt, hvem ellers lizm?
Amalie_85 Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg og har litt sånt liggende innerst i skuffen min. Og etter humøret på sambo i dag blir nok noe tatt frem ja Tenkte jeg skulle bestille noe nytt når jeg får lønning neste gang. Men det skal han ikke få vite om før jeg har fått det. Hihi. *glede seg*
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Selvsagt, hvem ellers lizm? ← Jo, jeg ville bare si at det kan være litt tricky med størrelse og sånn første gangen du bestiller, siden du er mann lizm, men det går helt fint å bytte om du skulle bomme.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Men det skal han ikke få vite om før jeg har fått det. Hihi. ← Nei, jeg liker og å overraske. Endret 13. oktober 2006 av Pax
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå