Gjest Fjellsippa Skrevet 16. november 2006 #61 Del Skrevet 16. november 2006 Mmmmmm ......... det blir mest smak og lukt. Når jeg koker kjøttrullen som jeg sydde i begynnelsen av oktober, og det sprer seg en fantastisk god lukt i hele huset. Når jeg baker pepperkaker og koser meg med kjevlinga. Lukta er helt nydelig. Jeg har aldri på kjøkkenvifta, for jeg vil beholde lukta i huset. Når hus og juletre er pyntet, og stearinlys tent på lille julaften. God mat og drikke er servert og freden senker seg. Da er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 16. november 2006 #62 Del Skrevet 16. november 2006 Mørke kvelder med stearinlys, klementiner, billige pepperkaker og julegavereklamer på tv Julekakebakst og julehuspynting Lukten av overdrevent bruk av rengjøringsmiddel og (selvsagt) lukten av pinnekjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarí Númenessë Skrevet 17. november 2006 #63 Del Skrevet 17. november 2006 Snø Lukten av Pepperkaker og klementiner Julemusikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 29. november 2006 #64 Del Skrevet 29. november 2006 Disse forbinder jeg med jul og førjulstid: 1.Depresjon 2.Krangler 3.Ensomhet... ← Kjære deg, genacvale.... jeg fikk helt vondt i magen nå jeg! Stooor god klem til deg Det jeg forbinder med jul/førjulstid er: 1. lukten av kongerøkelse 2. masse levende lys 3. forventningen hos spente og glade unger Ellers likte jeg spesielt godt det innlegget der det stod om juletreet som står tent midt på natta og lyser opp hele stua. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Anne*** Skrevet 29. november 2006 #65 Del Skrevet 29. november 2006 Lukten av julebakst Snø Juletre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rogalinn Skrevet 30. november 2006 #66 Del Skrevet 30. november 2006 Røde lys som brenner i halvmørkt rom om kvelden Masse snø Julemann (kakene altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå