Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #21 Skrevet 13. oktober 2006 Vi jenter syns da det er helt legalt med dildoer og vibratorer, så hvorfor reagerer vi så negativt på leketøy for menn? ← Slett ikke noe i mot leketøy. Men dette er et veldig stort, veldig upraktisk og veldig dyrt leketøy.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2006 #22 Skrevet 13. oktober 2006 Mener å ha lest en eller annen gang at de kostet rundt 50 000 Kan få mange dildoer/sjømannsbruder for den prisen
FantasDick Skrevet 14. oktober 2006 #23 Skrevet 14. oktober 2006 En annen ting jeg tenker på ang disse dukkene som "leketøy" for menn er jo at flere av de mennene som har kjøpt disse dukkene "lever" sammen med de. De har kleskap fulle av klær til dukka, spiser middag sammen med de, ser på film om kvelden, og selvfølelig, de har seg med de. Synes dere ikke det er litt merkelig med sånne menn? De sier faktisk at dukkene sine er bedre enn ekte vare, både det når det gjelder sex og alt ellers. De er alltid villige, tar den hvorsom helst, klager/kjefter aldri..
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #24 Skrevet 14. oktober 2006 Hun siste der så da unormalt vid ut ← eg reagerte rett og slett meir på tennissokkane! hehe virka som om vi aldri blir kvitt kvite tennissokka!
Orestes Skrevet 15. oktober 2006 #25 Skrevet 15. oktober 2006 Forøvrig var ikke den siden bare rettet mot menn - fantes en plastikkmann der og. ← Ja, han var riktig så lekker der han sto på kne og bød frem stjerten sin. Men joa, han byr nok på mer allsidig bruk. Kunne sikkert vært interessant å prøve en slik for moro skyld, men vet faen ikke om jeg hadde turt. Ser for meg at hodet sakte snur på seg under akten, eller at man plutselig kjenner en kjølig silikonhånd gli over ryggen. Creepy...
PoolBoy Skrevet 15. oktober 2006 #26 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Jo. Det finnes f.eks flesh light som er mer i samme gate som en dildo/vibrator er for oss.Og det er mere "godtatt" blant kvinner flest ? Å, nei du, slikt noe er noe mannlig griseri... Kvinners leketøy er et vakkert tegn på frigjordt seksualitet. Menns leketøy er ekkelt. eg reagerte rett og slett meir på tennissokkane! hehe virka som om vi aldri blir kvitt kvite tennissokka! Tennissokker har røde/blå striper. Slike søte små hvite sokker synes jeg personlig er opphissende. På ekte kvinner vel og merke Ser for meg at hodet sakte snur på seg under akten, eller at man plutselig kjenner en kjølig silikonhånd gli over ryggen. Endret 15. oktober 2006 av PoolBoy
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #27 Skrevet 15. oktober 2006 Og det er mere "godtatt" blant kvinner flest ? Å, nei du, slikt noe er noe mannlig griseri... Kvinners leketøy er et vakkert tegn på frigjordt seksualitet. Menns leketøy er ekkelt. ← Kutt ut.Jeg kjøper leketøy til min mann og han kjøper til meg. Han har to sjømannsbruder som blir brukt en og annen gang og mye annet "stash". Jeg tror ikke noe på at det blir tatt ille opp om mannen også har sine egne leketøy.
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #28 Skrevet 15. oktober 2006 Menns leketøy er ekkelt. ← Kvinner er menns leketøy. De er ikke ekle.
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 Og det er mere "godtatt" blant kvinner flest ? Å, nei du, slikt noe er noe mannlig griseri... Kvinners leketøy er et vakkert tegn på frigjordt seksualitet. Menns leketøy er ekkelt. ← Jaha.
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #30 Skrevet 16. oktober 2006 Usj... Den ene av dukkene ligna mistenkelig på en unge...
PoolBoy Skrevet 16. oktober 2006 #31 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jaha.Imponerende argumentasjon av Pax Jeg kjøper leketøy til min mann og han kjøper til meg. Han har to sjømannsbruder som blir brukt en og annen gangHvorfor i all verden har han sjømannsbruder, og opptil to stk, når han har deg ? Sa noen elendig elsker ? :klø: Kvinner er menns leketøy. De er ikke ekle. Joda Men si det til en kvinne, og du er garantert ekkel Endret 16. oktober 2006 av PoolBoy
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2006 #32 Skrevet 16. oktober 2006 Imponerende argumentasjon av Pax ← Kjære, pertentlige PoolBoy. I min verden er ikke menn som koser seg med leketøy "griseri". Joda Men si det til en kvinne, og du er garantert ekkel ← Å nei da. I min verden er ikke det ekkelt - tvert i mot. Men det må være med den rette mannen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. oktober 2006 #33 Skrevet 16. oktober 2006 Hvorfor i all verden har han sjømannsbruder, og opptil to stk, når han har deg ? Sa noen elendig elsker ? :klø: Snakk om å være frekk!
aluminium Skrevet 16. oktober 2006 #34 Skrevet 16. oktober 2006 Akkurat det med leketøy til menn tror jeg også er sett på som noe som ikke skal opp i lyset. For kvinner virker det som at det er bare bra. Menmen... OT: Pax, hvorfor skiftet du avatar? Jeg D I G G E T den gamle du hadde...
PoolBoy Skrevet 16. oktober 2006 #35 Skrevet 16. oktober 2006 Kjære, pertentlige PoolBoy. I min verden er ikke menn som koser seg med leketøy "griseri". Pertentelig ? Takk for komplimentet! Forøvrig et ord du også kan henge på 95% av dine medsøstre, når de omtaler menn med gummidukker og latexmus. Selvfølgelig er ikke menn griser i din verden. Du er jo like grisete selv Men det må være med den rette mannen. Ok, pertentlig, men selvsikker... Vil du være leketøyet mitt ? Og kun det ?
PoolBoy Skrevet 16. oktober 2006 #36 Skrevet 16. oktober 2006 Snakk om å være frekk! Frekk ? Jeg stillte bare et spørsmål jeg... Men at sannheten svir vet vi alle... Kanskje du følte deg truffet ?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. oktober 2006 #37 Skrevet 16. oktober 2006 Frekk ? Jeg stillte bare et spørsmål jeg... Men at sannheten svir vet vi alle... Kanskje du følte deg truffet ? ← Ja, det hadde du vel likt var grunnen. Nei du, reagerer bare på hvordan du svarer folk. Så mannfolk som har damer med dildo/vibrator er dårlige elskere også da? Ja, for onani har jo noe med at man har en dårlig elsker som kjæreste å gjøre
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2006 #38 Skrevet 16. oktober 2006 OT: Pax, hvorfor skiftet du avatar? Jeg D I G G E T den gamle du hadde... ← Tusen takk. Jeg skifter nok tilbake, følte bare for en liten forandring. Selvfølgelig er ikke menn griser i din verden. Du er jo like grisete selv ← Er jeg det? Definere grisete? Vil du være leketøyet mitt ? Og kun det ? ← Jeg er nok for vill for deg.
PoolBoy Skrevet 16. oktober 2006 #39 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, det hadde du vel likt var grunnen. Nei du, reagerer bare på hvordan du svarer folk. Helt sikker på grunnen ? Hmmm ?? Bare tenk på at jeg er en pervo mannsgris med en sjømannsbrud i den ene hånden, og tastaturet i den andre. Et slikt bilde er så ekkelt at du automatisk avviser mine innlegg. Ok ? Dessuten trenger ikke mine elskere dildoer, de har jo *kremt* meg Er jeg det? Definere grisete? Du har svart allerede : Jeg er nok for vill for deg. Hvis du er for vill for meg, må du være ganske så grisete Endret 16. oktober 2006 av PoolBoy
Gjest Bøllefrøet Skrevet 16. oktober 2006 #40 Skrevet 16. oktober 2006 Helt sikker på grunnen ? Hmmm ?? Bare tenk på at jeg er en pervo mannsgris med en sjømannsbrud i den ene hånden, og tastaturet i den andre. Et slikt bilde er så ekkelt at du automatisk avviser mine innlegg. Ok ? Nei, egentlig ikke. For jeg er også en av de som ikke syns at sjømannsbruder er ekle. Vi jenter er nok litt mindre pripne enn du tror, PoolBoy. For min del kan du holde på med hva du vil mens du skriver her på KG
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå