Snupsipusi Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Er det noen av dere som har peiling på amerikanske størrelser versus europeiske? Håper noen kan hjelpe meg... Jeg skal bestille blant annet et korsett fra www.fredericks.com i USA, og er så usikker på størrelsene. Noen av korsettene er oppgitt med cup-størrelser, mens noen er oppgitt i hele størrelser (34,36,38,40 osv). Dette stusset jeg litt på fordi dette jo er europeiske størrelser, mens bh-størrelsene i USA oppgis i 32B, 34B, 36B osv. Kanske det rett og slett ikke var cup-størrelse på akkurat disse korsettene, men bare målet under bysten de brukte... Hva tror dere som har peiling? Men sånn helt til slutt: jeg er størrelse 38 i klær, og 75B i bh. Hva tilsvarer dette i amerikanske størrelser?
*Emma* Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 38 er str 8 i USA 75B er 34B (Tror jeg......)
Kara W Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Nå vet jeg ikke hva slags korsett du ser på, men ekte korsetter (dvs. med metallspiler, og ment for å gi mindre midje) er oppgitt i inches rundt midjen når den er snørt helt igjen.
Snupsipusi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Takk skal dere ha Det dere sier stemmer visst med det jeg har funnet ut selv, så da er jeg litt tryggere på å bestille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå