Cilla Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Pasha: (blir forvirret over nytt nick!) Her er en scrappet blomsterbukett som jeg har laget av papirblomster! Endret 1. desember 2006 av Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. desember 2006 #22 Del Skrevet 1. desember 2006 stillig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 1. desember 2006 Oppdatert julegaveliste: JULEGAVER!! Disse skal få gaver: Rødt er når gaven er kjøpt/ordnet Mine foreldre: Fotograf bilde + chipboardbok (+ et par sider til albumen deres?) Mannens foreldre: Fotografbilde + chipboardbok (+ et par sider til albumen deres?) Broren min: Fotografbilde Min mormor: Fotografbilde med ramme + en ting til? Min bestemor: Fotografbilde med ramme +kopp Mannens bror og kone: Penger til veldedig organisasjon Nevø T: Er for gammel for julegave men får et Metallica plekter som mannen min har hatt, vanskelig å slutte å gi noe...... Nevø D: Noe I-pod greier som svogeren min kjøper Nevø A: Sims-spill Mannens søster og mann: Penger veldedig organisasjon Nevø J: Sims-spill Nevø K: 3 Eliasfilmer Fadderbarn P: Penger på konto + en liten gave Dagmamma B: Scrappe blomsterbukkett Dagmamma J: Scrappe blomsterbukett Mannens mor har bursdag 4.jan: Sausepanne fra tupperware Mamma bursdag november: 2 lysestaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Oppdatert julegaveliste: JULEGAVER!! Disse skal få gaver: Rødt er når gaven er kjøpt/ordnet Mine foreldre: Fotograf bilde (3 stk) + chipboardbok (+ et par sider til albumen deres?) Mannens foreldre: Fotografbilde (3 stk) + chipboardbok + kalender (+ et par sider til albumen deres?) Broren min: Fotografbilde Min mormor: Fotografbilde + en ting til? Min bestemor: Fotografbilde+kopp Mannens bror og kone: Penger til veldedig organisasjon Nevø T: Er for gammel for julegave men får et Metallica plekter som mannen min har hatt, vanskelig å slutte å gi noe...... Nevø D: Noe I-pod greier som svogeren min kjøper Nevø A: Sims-spill Mannens søster og mann: Penger veldedig organisasjon Nevø J: Sims-spill Nevø K: 3 Eliasfilmer Fadderbarn P: Penger på konto + en liten gave - Noe fra Playmo? Dagmamma B: Scrappe blomsterbukkett Dagmamma J: Scrappe blomsterbukett Mannens mor har bursdag 4.jan: Sausepanne fra tupperware Mamma bursdag november: 2 lysestaker Pappa bursdag januar GPS. er bestilt, kommer neste uke. Endret 12. desember 2006 av Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 12. desember 2006 Sendte forresten ut noen julekort i dag, har noen til som mangler adresse som skal sendes, resten skal deles ut, noe jeg har begynt med forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 13. desember 2006 Fant ut at jeg vil gi min mormor en ting til i tillegg til bildet av Ida, min bestemor får en kopp, men denne skal sendes så vet ikke helt hva man skal finne på. Bestemoren min er enkel, kaffi, drops, krem, badeskum.........alt som kan brukes opp er topp! Mormor spiser ikke annet enn smultringer, 1 hver dag til kaffen, og alt annet blir stående. Jo kanskje sånn rødgrøt...men det er vel ganske tungt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) JULEGAVER!! Disse skal få gaver: Rødt er når gaven er kjøpt/ordnet Mine foreldre: Fotograf bilde (3 stk) + chipboardbok Mannens foreldre: Fotografbilde (3 stk) + chipboardbok + kalender Broren min: Fotografbilde Min mormor: Fotografbilde, ramme og kopp Min bestemor: Fotografbilde, ramme og kopp Mannens bror og kone: Penger til veldedig organisasjon Nevø T: Er for gammel for julegave men får et Metallica plekter som mannen min har hatt, vanskelig å slutte å gi noe...... Nevø D: Noe I-pod greier som svogeren min kjøper Nevø A: Sims-spill Mannens søster og mann: Penger veldedig organisasjon Nevø J: Sims-spill Nevø K: 3 Eliasfilmer Fadderbarn P: Penger på konto + en liten leke fra Playmobil Dagmamma B: Scrappe blomsterbukett Dagmamma J: Scrappe blomsterbukett Mannens mor har bursdag 4.jan: Sausepanne fra tupperware Mamma bursdag november: 2 lysestaker Pappa bursdag januar GPS. er bestilt, kommer neste uke. Jeg kan vel si alle gavene er i boks!! Endret 17. desember 2006 av Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. desember 2006 #28 Del Skrevet 17. desember 2006 Så stilig bukett du har laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 18. desember 2006 Så stilig bukett du har laget! ← Tusen takk! Når man er ferdig med egne julegaver så begynner man å kjøpe julegave for andre.....Dvs fra andre til oss selv, så det er egentlig veldig greit! Kjøpte 2 skåler (og stor og en litt mindre) fra Rosendahl og 6 julekruser fra den nye juleserien til TilBords. Håper den serien kommer på tilbud over jul for da skal jeg kjøpe litt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 18. desember 2006 Spiller julesanger fra juleplata til Maria Arredondo (fjorårets) i butikken- kjempefin synes jeg! Hjemme går det i Jul i Svingen og Malins jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Da var jula over for i år, legger dagboka brakk til neste jul! Endret 8. januar 2007 av Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. september 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 30. september 2007 Blåser liv i juledagboka mi igjen! Under tre måneder igjen til jul, og vi skal feire jul hjemme hos oss selv for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 11. oktober 2007 Disse skal få julegave fra oss i år: Datter: Sønn: Mine foreldre: Mannens foreldre: Min bror: Min bestemor: Min mormor: Mannens bror/kone: Mannens søster/mann: Nevø D: Nevø A: Nevø J: Nevø K: Fadderbarn P: Andre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå