Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #1 Del Skrevet 22. januar 2003 Er det noen som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Hvorfor spør du om det??? Jeg er 32 år og det er evigheter siden jeg gikk på skolen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #3 Del Skrevet 24. januar 2003 i 3 klasse... ja jeg vet at jeg var gammel... men jeg gjorde det aldri i barnehagen en gang.. poenget var at jeg var ikke kul.. så en dag fikk jeg være med den kule gjengen å leke.. så da turde jeg jo ikke å gå på do i friminuttene (tenk om jeg ikke fikk være med når jeg kom tilbake!!) i timene sat jeg med hånda oppe konstant for å be om å få gå på do.. men lærerdama bare overså meg totalt.. så etter å ha "holdt meg" i 4 timer.. så skjønte jeg at det ikke kom til å gå lengere.. så jeg gikk opp til kateteret for å be om å få gå på do.. og da rant det over.. forann hele klassa... skal si jeg ble akseptert av de "kule" etter det, ja.. NOT! lærte i alle fall noe; det nytter ikke å "smiske" seg til noe.. og integritet og det å lytte til seg selv må ikke nedprioriteres (det slår bare tilbake på deg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #4 Del Skrevet 24. januar 2003 Til gjest hva sa lærerinna til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2003 #5 Del Skrevet 27. januar 2003 hun spurte hvorfor jeg ikke hadde bedt om å få gå på do :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt Skrevet 2. februar 2003 #6 Del Skrevet 2. februar 2003 På barneskolen var det et par jenter som tissa i buksa mener å husle de fikk melding hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2003 #7 Del Skrevet 15. februar 2003 Gjest fikk du melding hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Andre som har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Meget tvilsom tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not Hot Skrevet 1. april 2004 #10 Del Skrevet 1. april 2004 Er det andre som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 1. april 2004 #11 Del Skrevet 1. april 2004 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not Hot Skrevet 1. april 2004 #12 Del Skrevet 1. april 2004 Har du gjort det Thomasine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #13 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har gjort det en gang.. På barneskolen. Hadde på meg buksedrakt, og rakk ikke å få opp alle knappene før det 'rant over'.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 1. april 2004 #14 Del Skrevet 1. april 2004 Ja, hvordan det?! :o Har du? Er det så fælt?! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not Hot Skrevet 1. april 2004 #15 Del Skrevet 1. april 2004 Nei jeg har ikke det. Bare lurte på hva som egentlig hendte? Hva så de andre f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2. april 2004 #16 Del Skrevet 2. april 2004 Dette var ikke noe stort i mitt liv... Virker som om det er det for deg, lukter litt "kinki"...? :o Det var ikke noe mere spennende enn at en do var tett, de andre var opptatt og jeg klarte ikke holde meg. :-? Kan ikke huske at noen hverken så det eller kommenterte det før jeg fikk gått hjem og skiftet. Spennende?! Fortell noe om deg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. april 2004 #17 Del Skrevet 2. april 2004 Trådstarter; Hvorfor lurer du på dette? Hva skal du med denne informasjonen? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå