Gjest Kathrine Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Noen som har har vært her og kan komme med anbefalinger på hvor vi burde bo? Det er bryllupsreisen vår så gjerne litt fancy...
gard Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hei Jeg har også lyst å reise til Koh Chang Vi tenker faktisk på å reise neste påske. Når har dere tenkt å dra på tur?
Gjest Kathrine Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Hei Gard! Vi reiser faktisk ganske så snart, 30. oktober. Så vi burde hatt dette i boks for lenge siden, men det har vært så travelt i det siste at vi har hatt nok med å bestemme oss for hvor vi skal dra...
skruemcduck Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Jeg holder også på med å planlegge tur hit. Muligens neste påske. Fint om dere legger ut noen erfaringer
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Såvidt jeg kan huske var det ingen flotte hotell der, men masse småhotell, hytter og bungalower. Du kan jo prøve å google opp en oversikt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå