Gå til innhold

Noen jenter som kan hjelpe meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Om noen dager kommer dami mi hjem fra en lengre jobbreise, og jeg tenkte jeg skulle overraske henne med en romantisk velkomst (med noe attåt). Dette er noe jeg alltid pleier, men jeg har sluppet opp for ideer.

Vi har vært sammen ganske lenge, og har prøvd det meste innenfor sex (tror vi).

Lurte derfor på om noen av dere jenter har noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne kvelden helt spesiell, tenker da spesiellt på forspill.

Hvordan ville dere likt å bli tatt imot? Gå gjerne i detalj.

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hva har dere gjort allerede da?

(Jeg ville blitt glad for en diger kjempebamseklem først og fremst :) noen ganger glemmer man ut klemminga i all kyssinga og klininga)

Skrevet

Hadde du vært min kjæreste, så hadde jeg digga hvis du bare overfalt meg og virkelig tok meg med storm og viste skikkelig at du hadde lengta etter meg og var tent på meg.. Og så kan du heller ta frem stearinlysene og alt det andre romantiske pludreriet når dere er ferdige.. OH YEE :danse:

Skrevet (endret)

Roseblader og levende stearinlys (duftelys om hun liker det) :D

Sett henne ned i sofaen, gi henne et fotbad hvor du masserer føttene hennes etterpå. Og mens hun sitter der oppvarter du henne med det hun måtte ønsker å drikke/spise. Sjokolade trekket jordbær og sjampanje :D

avlsutt med en deilig massasje med olje :)

Endret av Labomba_83
Skrevet

Bruker som regel å ha lange seanser meg kosing, kyssing, klining, massasje oralsex m,m. Tenkte mer på sånt som å spise ting av hverandres kropp, steder det er spesiellt godt å bli fefølt/massert, hjelpemidler, spesiell musikk etc.

Hva er det beste en mann kan gjøre mot dere??

Skrevet

Inviter henne på Jessica-party og spis nugatti av fitta hennes.. NAM NAM :sjarmor:

Skrevet

Les tråden "Jentefantasier" - plukk opp tips der. Begynn å snakke sex med henne på sms allerede noen dager før hun kommer hjem. Bare et par meldinger først, så gradvis mer. Snakk med henne om fantasier (på SMS). Spør henne hva hun fantaserer om, og fortell hva du fantaserer om. Ta utgangspunkt i disse fantasiene når hun kommer hjem.

Og du - dropp det der roseblader, peiskos, uendelig lange forspill osv. -greiene. BLÆÆH!! Jenter blir dritt lei det i lengden...

(Sorry Labomba... ;) )

Skrevet

Ikke helt enig der. Jeg liker lange forspill med kyssing, klining og massasje, blir utrolig våt av det. En lengre omgang med oralsex er heller ikke å forakte, før vi hiver oss til.

Skrevet

Hvis vi har vært borte fra hverandre i lengere tid vil jeg egentlig bare taes :sjarmor:

Jeg sier ikke nei til romantikk etterpå altså!

Skrevet

Enig med Trille (men det kom jo forsåvidt frem av mitt forrige innlegg).

Hva med å, på forhånd, lage en liten nydelig lapp/et kort til henne - hvor du har klippet ut et hjerte eller noen blomster fra et blad eller bare i rødt papir eller noe + lime det på en liten kartonbit og skrive noe fint til henne der - f.eks at du elsker henne, at hun er nydelig eller noe. Og så gi dette til henne ETTER at du har tatt henne fort og brutalt...

DET er noe jeg virkelig hadde satt pris på. Altså - det jeg foreslår i mitt forrige innlegg først, og så et sånt lite kort/en lapp som er litt hjemmelaget etterpå.

WOW! Det hadde vært fantastisk!

Skrevet
Hei!!

Om noen dager kommer dami mi hjem fra en lengre jobbreise, og jeg tenkte jeg skulle overraske henne med en romantisk velkomst (med noe attåt). Dette er noe jeg alltid pleier, men jeg har sluppet opp for ideer.

Vi har vært sammen ganske lenge, og har prøvd det meste innenfor sex (tror vi).

Lurte derfor på om noen av dere jenter har noen tips til hvordan jeg kan gjøre denne kvelden helt spesiell, tenker da spesiellt på forspill.

Hvordan ville dere likt å bli tatt imot? Gå gjerne i detalj.

Takker for svar

Lenk henne umiddelbart fast til kjøkkenbenken og be henne ta oppvasken. Etterpå kan hun lage middag til deg. Trenger du pisk eller har du? :sjarmor:

Skrevet
Lenk henne umiddelbart fast til kjøkkenbenken og be henne ta oppvasken. Etterpå kan hun lage middag til deg. Trenger du pisk eller har du?  :sjarmor:

Hehe... Denne var søt! :ler:

Men seriøst, det er virkelig mange jenter som er drittlei den evige og dullete oppvartningen fra menn. Jeg er en av de jentene. Jeg er så drittlei menn som diller og daller og varter meg opp i hue og ræva hele tiden. Veldig ok å variere litt, og denne varianten hadde jeg faktisk likt. Men bare dersom:

Typen min kastet seg over meg med streng mine med en gang jeg kom hjem, kommanderte meg til å skifte til strømper, strømpeholdere, lekker sort bh og høye heler - og så kommanderte meg til å vaske opp (men uten pisk, for jeg er ikke noe særlig into pisking) - og så lage middag (noe enkelt han hadde kjøpt inn på forhånd), og at vi dernest spiste sammen - fremdeles uten å ha noe mer klær på. Da tipper jeg det tilslutt hadde endt med et heftig nummer på kjøkkenbordet... :Hehe:

Og etterpå der igjen hadde det vært litt kos med sånne romantiske greier som jeg skrev om ovenfor. Nuss og hjertekort og jeg elsker deg og sånn...

:Nikke:

Skrevet
Hvis vi har vært borte fra hverandre i lengere tid vil jeg egentlig bare taes  :sjarmor:

Jeg sier ikke nei til romantikk etterpå altså!

Trilltredes.

Du må jo tenke på hva DU har lyst på også.

Jeg ville servert henne et glass champagne, gitt henne et solid rapp på rumpa, glist sleskt og sagt at det var godt å ha henne hjemme igjen. Etter en heftig pulings kan hun plapre i vei om alt hun har opplevd og ta ringerunden mens du fikser middagen.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Hehe... Denne var søt!  :ler:

Men seriøst, det er virkelig mange jenter som er drittlei den evige og dullete oppvartningen fra menn. Jeg er en av de jentene. Jeg er så drittlei menn som diller og daller og varter meg opp i hue og ræva hele tiden. Veldig ok å variere litt, og denne varianten hadde jeg faktisk likt. Men bare dersom:

Typen min kastet seg over meg med streng mine med en gang jeg kom hjem, kommanderte meg til å skifte til strømper, strømpeholdere, lekker sort bh og høye heler - og så kommanderte meg til å vaske opp (men uten pisk, for jeg er ikke noe særlig into pisking) - og så lage middag (noe enkelt han hadde kjøpt inn på forhånd), og at vi dernest spiste sammen - fremdeles uten å ha noe mer klær på. Da tipper jeg det tilslutt hadde endt med et heftig nummer på kjøkkenbordet... :Hehe:

Og etterpå der igjen hadde det vært litt kos med sånne romantiske greier som jeg skrev om ovenfor. Nuss og hjertekort og jeg elsker deg og sånn...

:Nikke:

*finner fram zalo, oppvaskbørste, ferdig grilla kylling og ferdig kutta salat*

*skriver ferdig hjertekortet og leter etter inngangsdøra til Nelle* :sjarmor:

Skrevet
*finner fram zalo, oppvaskbørste, ferdig grilla kylling og ferdig kutta salat*

*skriver ferdig hjertekortet og leter etter inngangsdøra til Nelle*  :sjarmor:

Nelle, ikke hør på Gorgonzola. Jeg er mye større og sterkere. Finere Zalo og oppvaskbørste har jeg også. Og ferdiggrilla kylling. Hva er det for noe fjas! Her snakker vi spennende utenlandske retter. Finn fram nettingstrømpene, Nelle, og gjør deg klar. Er det døra til høyre eller til venstre? :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Hmm. Det siste sjekketrikset er altså å lokke damene med Zalo og oppvaskbørste. Får prøve det på byen neste helg.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Nelle, ikke hør på Gorgonzola. Jeg er mye større og sterkere. Finere Zalo og oppvaskbørste har jeg også. Og ferdiggrilla kylling. Hva er det for noe fjas! Her snakker vi spennende utenlandske retter. Finn fram nettingstrømpene, Nelle, og gjør deg klar. Er det døra til høyre eller til venstre?  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

*setter inn tannbeskytteren og klasker hanskekledte never sammen nok en gang*

Anonyme feiging - her inne er hun MIN :frustrert: !

Skrevet
*setter inn tannbeskytteren og klasker hanskekledte never sammen nok en gang*

Anonyme feiging - her inne er hun MIN  :frustrert: !

Tid og sted ... you name it. Du velger våpen. Nelle, jeg skal redde deg fra ferdiggrilla kyllinger!

Skrevet
Jeg ville servert henne et glass champagne, gitt henne et solid rapp på rumpa, glist sleskt og sagt at det var godt å ha henne hjemme igjen.  Etter en heftig pulings kan hun plapre i vei om alt hun har opplevd og ta ringerunden mens du fikser middagen.

Dette hørtes jo bra ut. :sjarmor:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Tid og sted ... you name it. Du velger våpen. Nelle, jeg skal redde deg fra ferdiggrilla kyllinger!

Nice try pal, men jeg har allerede markert av for sikker hjemmeseier her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...