Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Egentlig vil jeg også ha tven på veggen, men nekter å ha ledninger som synes der. Sånne plastikklister utgår også så da ble den stående på benken da. :ler:

Problemet med å finne noe å ha over er vel at jeg har trøbbel med symetri. Jeg kan ikke ha ting rett over hverandre. :sjenert: Når alt på en vegg er symetrisk så blir det så feil.

*vanskelig*

Har ett ord til deg - eller tre egentlig ; Ring en elektriker :ler: da får du ikke ledningene på veggen men i veggen og vips så er problemet løst...

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Symmetri ja, det er stikkordet. :ler:

Jeg har hvit vegg og hvit smal plastskinne til ledninger. TV henger ikke veldig høyt, jeg syntes det ser helt diskret og greit ut. Mye bedre enn lav TV og ingenmannsland over.

En liten avsporing: Hvor har du kjøpt den plastskinna? VI MÅ HA!

Vi hadde forøvrig kjempeproblemer når vi skulle henge opp TVen. Jeg er nemlig i motsetning til ts veldig opptatt av symmetri. Og ville dermed ha TVen mye høyere opp på veggen enn hva normal kikkehøyde tilsier. Kompromisset ble at overkanten av flatskjermen er på linje med overkanten av søylehøytalerene våre. Får fortsatt spader når jeg står litt unna og ser på den ekstremt usymmetriske veggen, men jeg innser at det ikke hadde vært så behagelig å få kink i nakken hver gang vi skulle sett på TV... :sjenert:

Skrevet
En liten avsporing: Hvor har du kjøpt den plastskinna? VI MÅ HA!

Vi har også tv'en på veggen, og kjøpte plastskinne på Clas Ohlson. De hadde i flere farger og tykkelser. Like fine og mye billigere enn på typiske elektrobutikker.

Skrevet
Vi har også tv'en på veggen, og kjøpte plastskinne på Clas Ohlson. De hadde i flere farger og tykkelser. Like fine og mye billigere enn på typiske elektrobutikker.

Tusen takk, Brumma* :kose:

*Løpe innom Clas Ohlson etter jobb*

Skrevet
Har ett ord til deg - eller tre egentlig ; Ring en elektriker  :ler: da får du ikke ledningene på veggen men i veggen og vips så er problemet løst...

;)

Mannen min er nesten elektriker, og pappan min er elektriker, men mannen nekter å gjøre noe annet enn skinne på veggen :ler:

Skrevet

Vi kjøpte vår skinne hos en slik elektrobutikk. :)

Skrevet

IKKE NO

Man skal aldri ha noe bak tv'n eller flatskjermen, for da blir man distrahert, og det ser oxo teit ut! Er ikke tv's design nok a?

Skrevet
Vi har en 42 tommers flatskjerm som står på en slik hylle i eik. Aner ikke hva jeg skal ha over tven. Veggen er jo veldig naken uten noen ting. Vurderte en hylle litt oppå veggen, men føler det blir så veldig rett over hverandre. :klø: noen tips?

Har også 42 tommers,men har ingenting over. dette pga det blir rotete og forstyrrende. tv er så stor i seg selv at det holder. Kenner ingen som har noe over tv heller

Skrevet

Jeg kjenner noen som har noe over TVen og det ser ikke teit ut :ler: Ikke tar det oppmerksomheten heller. Klarer da å la vær å se på det som står på en hylle over. Tenk på alle de som har tv-seksjoner da, de klarer å se på tv de også (eller heter det kanskje oxo nå ;) )

Og nei, det er ikke nok med tvens design, jeg synes nemli at tv er stygt uansett hvordan type man har, helst vil jeg ha den i ett annet rom, men det går desverre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...