Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt en god og helst rimelig bæreveske til min dyrebare pc? Vet de har hos elkjøp ihvertfall, men de var litt dyre.. syns 5-600 er litt mye jeg altså! Men kanskje det er verdt det?
minienthe Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 jeg har ikke sett vesker til mindre en dette som er noe å samle på, kjøpte en lowepro (?) til min og betalte rundt 900 men det vil jeg si den er verdt. godt polstret, plass til et par bøker + ekstern disk + kabler og strømforsyning ++ og god å bære
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Clas Ohlson har vel til 300 kr eller noe, kvaliteten vil jeg dog ikke garantere for, har ikke en slik selv.
Gjest Mini me Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Du kan få en av meg. Har fått en jeg ikke trenger.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 På Eplehuset, eller Apple Store på nettet har de endel kult, men i øvre prisklasser stort sett. Selv kjøpte jeg sekk hos Datakjeden - der hadde de vesker fra ca 250 kr og oppover til ganske dyre. Ville heller brukt noen kroner for en godt polstret, vanntett veske enn å skulle spare på dette. Dumt m laptopen ryker fordi man ville spare et par hundrelapper. Men det kan være lurt å unngå de mest fancy merkevarene om man vil ha mest mulig for penga.
Ugla Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Kjøpte min sammen med pc'n. Prioriterte en polstret, solid veske, med plass til et par bøker, kabler o.l. - og det har jeg ikke angret på. Kostet ca kr 1000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå