Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. oktober 2006 #21 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hehe.. Moro! 97% Amanda Peet. 97% Adriana Karembeu (ikke sikker på hvem det er, men). 96% Natalie Imbruglia. 90% Eliza Dushku. 90% Delta Goodrem. 90% Jessica Alba. 90% Krista Allen. 86% Scarlett Johansson. Ligna hvertfall på mange pene Hehe. Og ingen menn .. Jeg var tydeligvis veldig lik på veldig mange også Endret 12. oktober 2006 av *MissA*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. oktober 2006 #22 Skrevet 12. oktober 2006 Tok et nytt bilde, og fikk: Amanda Peet 97% igjen (må visst være ganske lik hu altså, kan se det selv også at det er en del likhetstrekk..) Natalie Imbruglia 90%. Lisa Snowdon 86%. Charlize Theron 83% (har ei tante jeg alltid syns er så lik hu, så kanskje jeg er litt lik også da ) Delta Goodrem 83%. Adriana Karembeu 83% (hu der igjen ) Krista Allen 80%. +++
mallina Skrevet 12. oktober 2006 #23 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke tatt den testen, men får altid høre at jeg lingner på hu som spilte brenda i den beverly hills serien..
Nicky B Skrevet 12. oktober 2006 #24 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke tatt den testen, men får altid høre at jeg lingner på hu som spilte brenda i den beverly hills serien.. ← Det fikk jeg høre også når serien gikk for fullt. Noen år senere var det visst Jennifer Aniston jeg lignet på og i følge denne testen her er min kjendis look a like Anne Hathaway....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå