Morea Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Håper og regner egentlig med at jeg slipper å søke om dagpenger, men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra man søker til man får penger? Just in case...
Gjest Deception Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Pfui. For min del tok det sånn cirka ti dager? Men jeg tror snittet er tre ukers saksbehandling. Hvis du da ikke er et spesielt komplisert tilfelle? Bor ikke du nå i utlandet, og skal ha overført rettigheter?
Morea Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jo, men fikk beskjed om at jeg eventuelt må hjem først. Tror de sa at jeg måtte være i Norge fire uker, og så ta med meg rettighetene "ut" i EØS igjen. Men har lite lyst til å være hjemme mye lenger enn det. Nå har jo jeg jobbet for et norsk firma og skattet til Norge det siste året så det bør vel ikke være så komplisert.... ikke overtidsbetaling og god, fast lønn og meget oversiktelig. Men hadde en følelse av at dette varierer litt ja,,,
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå