Gå til innhold

Størrelse ingenting å si?

Fremhevede innlegg

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har kors paa halsen aldri tenkt noe saerlig paa storrelsen til de har jeg hatt sex med. Og jeg kan ikke huske om de jeg hadde sex med for tre aar siden var storre eller mindre enn gjennomsnittet.

Kan jo se for meg at noe kan vaere vel lite og noe vel stort, men det har aldri vaert en issue in real life for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For meg har størrelsen noe å si, enkelt og greit. Stort er sexy.

Men hva er stort da?

Skrevet

Tja... størrelsen har noe å si.. Har aldri opplevd bittebittesmå eller enormt store. Erfaringsmessig er 18-20 cm perfekt :-D Har vært borti mindre, men det var greit fordi han visste veldig godt hvordan han skulle bruke den :sjarmor:

Skrevet
Men hva er stort da?

Jeg har ingen mål på det... Noe som rent subjektivt kjennes og ser stort ut, jeg kan egentlig ikke gå mer i detaljer enn det!

Men jeg må jo understreke at selv om dette er idealet og står for et tenningsmønster hos meg, spiller det ingen rolle når alt kommer til alt. Viktigviktig å få med det altså!

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

Jeg tenker som så at det jeg kan gjøre noe med er mitt underliv, så det trener jeg ;) Så får han gjøre noe med det han kan gjøre noe med.

Har aldri vært borti for liten eller for stor. Er kjemi, tiltrekking og tenning som har noe å si!

Endret av glamourgirl
Skrevet

Tja, det har litt betydning. Altså, i den grad at man skal gjerne merke at det er noe der, og han skal helst ikke falle ut (det har jeg erfart, og det var ganske så kjedelig...)

Den beste sexen jeg har hatt var med en med type utstyr der jeg ble ganske skremt og sa rett ut: "Ikke f**n om den der skal inn i meg!" Lengden var sånn akkurat passe, kanskje litt lengre enn gjennomsnittet, men omkretsen... Jeg klarte ikke ta rundt... :overrasket: Altså, etter litt søking på nett fant jeg ut at omkretsen hans må ha vært litt godt over gjennomsnittet. Første gangen vi hadde sex gjorde det ganske vondt, og jeg kjente det veldig godt i noen dager etterpå, men andre gangen var jeg bedre forberedt og da var alt bare himmelsk (i tillegg visste han utmerket godt hvordan han skulle bruke utstyret) :sjarmor:

Dessverre ble det ikke så mye mer denne karen, han ble litt skremt vekk da han oppdaget at han var på vei inn i et forhold :-/ Og jeg er fremdeles kåt på han... :forvirret:

Jeg tror opplevelsen har satt litt spor etter seg. Jeg er en liten jente, og vil ikke ha noe monster, akkurat, men jeg er litt redd for å treffe en bra fyr og så blir ikke sexen vellykket på grunn av størrelsen. Så størrelsen har litt betydning sånn sett, men om alt det andre er der så betyr ikke størrelsen så mye.

Skrevet

Størrelsen har noe å si! ;) Tykkelsen også. Faktisk mest den. For å beskrive noenlunde hva for lite og passelig er, for meg vel å merke:

-Hvis jeg kan runke fyren ved å bruke tommel og pekefinger (altså danne en sirkel, ikke at jeg pleier å bruke denne metoden da :ler: ) ....vel, da er den for tynn rett og slett. pinsettgrep rundt pikken er for puslete.

Det beste er når jeg får et realt grep rundt pikken når den skal runkes slik at tommelen min og de andre fingrene ikke klarer å møtes rundt pikken. Jeg har lange fingre, bare så det er sagt ;)

Min mann har deilig tykkelse og størrelse. Tror han har en 17-18 cm uten at vi har målt...men tykkelsen er den beste. Får et skikkelig grep rundt 3/4 av den.

Skrevet

Din mann må ha en usedvanlig tykk penis, 3/4 sier du med dine lange fingrer? Omkretsen må overstige 20cm! :ler:

Skrevet (endret)

Fra Wikipedia:

A study conducted by LifeStyles Condoms during 2001 Spring Break in Cancún found an average of 12.6 cm (5.0 in) with a standard deviation of 1.3 cm (0.5 in). (Measured by researchers)

Så en penis på 17-18cm i omkrets er godt over gjennomsnitt! Og man må ha ganske lange fingre for å ta rundt en slik en! Jeg klarte ikke lukke fingrene om en på ca 16cm (noe jeg synes er svært, men det kan være fordi jeg er liten, da).

Endret av Liskat
Skrevet

Størrelsen har noe å si, men det er ikke mye... Jeg kan bare huske en som har vært "for liten", og i ettertid tror jeg grunnen til at jeg husker det er at sexen ikke var mye å skryte av ellers heller.

En mann trenger absolutt ikke være stor for å tilfredsstille meg. Det finnes jo så mange fine leketøy å få tak i ;) Og en som gidder å bruke vibratorene mine scorer høyt opp på lista, uansett om han er stor eller liten. Forandring fryder.

Skrevet
Størrelsen har noe å si! ;)  Tykkelsen også. Faktisk mest den. For å beskrive noenlunde hva for lite og passelig er, for meg vel å merke:

-Hvis jeg kan runke fyren ved å bruke tommel og pekefinger (altså danne en sirkel, ikke at jeg pleier å bruke denne metoden da :ler: ) ....vel, da er den for tynn rett og slett. pinsettgrep rundt pikken er for puslete.

Det beste er når jeg får et realt grep rundt pikken når den skal runkes slik at tommelen min og de andre fingrene ikke klarer å møtes rundt pikken. Jeg har lange fingre, bare så det er sagt ;)

Min mann har deilig tykkelse og størrelse. Tror han har en 17-18 cm uten at vi har målt...men tykkelsen er den beste. Får et skikkelig grep rundt 3/4 av den.

At du har lange fingre, det tror jeg ikke noe på etter å ha lest det du skriver. Mannen din må i så fall ha en absurd tykk penis.. :forvirret: Og med mindre du er en flodhest, ville oralsex vært klin umulig med noe sånt. :ler:

Skrevet
At du har lange fingre, det tror jeg ikke noe på etter å ha lest det du skriver. Mannen din må i så fall ha en absurd tykk penis..  :forvirret: Og med mindre du er en flodhest, ville oralsex vært klin umulig med noe sånt.  :ler:

Her må dere ha misforstått meg totalt. Min mann har ingen monsterpenis :ler:

Skal prøve å skrive det litt enklere...

Når man holder rundt en banan så klarer vel de fleste å få tommelen til å møte resten av fingrene??? Er det vanskelig å forstå?

Ved å holde rundt min manns kuk så holder jeg _neste_ rundt hele,-men ikke helt.

Hva dere har tenkt ved "å holde rundt" fatter jeg ikke. Jeg har vanskelig for å tro at alle dere, når dere runker en mann, klarer å få tommelen til å møte de andre fingrene. Min manns penis har ikke en omkrets på 17-18 cm. La tommel og pekefinger møte hverandre.(Samme hånd) Den sirkelen det danner, er den stor??!! :ler:

Har hatt de som har vært større enn min man og, så jeg tror ikke at dette er unormalt.

Skrevet

Meg som er gjest over. for å presisere noe jeg glemte, for de som må ha det inn i små porsjoner. Omkretsen vet jeg ikke. lengden er ca 17-18. Ergo helt normal stor

Skrevet
Størrelse har noe å si i den forstand at det finnes forskjellige preferanser. Sex skal jo være godt, og noen nyter mer med en type dimensjon enn en annen. Noen kvinner fikser ikke sex med en stor pikk, mens andre kvinner ikke fikser det hvis den er liten. Dette kan skyldes så mye, men en årsak kan være at skjeden og pikken ikke passer særlig godt sammen rent dimensjonalt. Og hvis penetrering er veldig viktig, kan dette få konsekvenser.

Viktig poeng:

Det er ingens skyld at noen ikke passer sammen. Både kvinner om menn er skapt slik man er skapt, og alle varianter er helt flotte.

Problemene begynner når man begynner å omtale det man ikke passer sammen med, på en lite respektfull måte. Av en eller annen grunn så omtales romslige skjeder og små pikker veldig negativt. Mens trang skjede og stor pikk alltid omtales positivt.

Eksempel:

Romslig fitte = "slarkefitte"

Liten pikk = "micropenis"

Trang fitte = "veltrente muskler"

Stor pikk = "velutstyrt"

Når to partnere da ikke får det til å funke, er man veldig snar med å gi ansvaret for dette til den andre parten. Samtidig legger skylden på "FOR liten", "FOR stor" o.s.v. Hvis man finner ut at man ikke passer sammen og går hver sin vei, må det aldri være fordi noen har FOR stor eller FOR liten. For da må man jo spørre: I forhold til hva? At man ikke passer sammen, betyr IKKE at en av partene på noen måte kan latterliggjøres eller oppfattes som mindreverdig.

Jeg lærte tidlig at man aldri mobber noen på bakgrunn av hvordan man er skapt. Jeg har ikke tenkt å begynne med det nå heller. Godta mangfoldet og respekter at vi er skapt forskjellig. Men alle er like mye verdt, uansett hvordan man er skapt ...og uansett hva man liker best.

Derfor: Størrelsen har mye å si....men ingen størrelser er mindreverdig. "En som passer for deg", er løsningen på de fleste utfordringer. ;)

Enig :klappe:

Skrevet
Hva dere har tenkt ved "å holde rundt" fatter jeg ikke. Jeg har vanskelig for å tro at alle dere, når dere runker en mann, klarer å få tommelen til å møte de andre fingrene. Min manns penis har ikke en omkrets på 17-18 cm. La tommel og pekefinger møte hverandre.(Samme hånd) Den sirkelen det danner, er den stor??!! :ler:

Det er over det som er gjennomsnittlig og hva de fleste jenter synes er godt nok, så JA, det er stort nok.

Skrevet

Jeg må si at jeg er en av de som er uenige i artikkelen iallefall!

Size does matter to me.

Men greia er jo også at det hjelper ikke om det er det eneste som stemmer så uansett så må man vel finne den best mulige kombinasjonen? Det blir ikkeno :bryllup: før alt stemmer liksom! ;)

Skrevet
Jeg må si at jeg er en av de som er uenige i artikkelen iallefall!

Size does matter to me.

Men greia er jo også at det hjelper ikke om det er det eneste som stemmer så uansett så må man vel finne den best mulige kombinasjonen? Det blir ikkeno :bryllup: før alt stemmer liksom! ;)

Jaha, size does matter sier du? Skal den være liten eller stor da? Det er tydligvis lett for dere å komme med slike utsagn uten å være presise ang. hva dere "krever".

Skrevet

Hehe, vel! Ikke for liten, -ikke for stor!

Det hjelper vel ikke deg noe om jeg nå skulle starte med centimetermål gjør det vel??

Det jeg tenker mest på er at hvis man ikke "passer sammen" på den måten så er mye ødelagt, sex-livet er tross alt en rimelig stor del av å være kjærester!

Skrevet

Nei det har jeg heller ikke sagt, men da må du forklare meg hvem det hjelper for å si "size does matter" ;)

Men det er en gjenganger å komme med slike utsagn, så da er jeg spent på hva som kreves. For en ytringsfri og erfaringsrik jente kan vel sette ord (les: krav) på en engelsk setning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...