Gå til innhold

Ekkelt på stranden

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kom på noe da jeg leste tråden om å ha fersket noen i akten. Dette så jeg på en strand i Hellas: 

Blondine (av typen som danser halvnaken på bardisken hele natten for så å hoppe på første og beste ukekjente gutt) "rir" en gutt på stranden. De av oss som gikk en tur på stranden denne natten fikk oss da en liten overraskelse når vi la merke til de ...Ikke nok med det; En liten ekkel sleiping av en greker (muligens litt tilbakestående) sitter rett bak jenta og følger nøye med de under hele akten før han.... *hold dere fast* stikker fingrene sine opp i henne UTEN AT HUN (eller gutten) MERKER DET! Det var så jævli ekkelt å se. Jeg gikk selvfølgelig derfra fortere enn du kunne si 'yuck', og litt etterpå kunne du høre hun roper "Nemmen va faan?!"  Den lille sleipingen løp derfra med et glis -og "paret" fortsatte visst bare.  Hva feiler disse menneskene?????? Skal aldri aldri aldri ha meg på en strand etter jeg så trynet på den lille fyren

utrolig hva du fikk med deg den natten du. At du syns det var ekkelt får så være,men dette var da ikke noe. vanlig å ha sex på stranden og de gjorde da ikke noe annet enn hva andre jør-

Er du litt spesi? karaktiserer en person som tilbakestående og hun var typen som danser på bordet. Åssen vet du det da.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet
Jaja, det sier du nå... Helt til du det er noen andre menn i en aan tråd...  :sur:

Men ingen av dem har pupper som du! ;)

Skrevet
Men ingen av dem har pupper som du! ;)

Ja, de er ganske deilige, sant?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Mine lepper og dine pupper, honey, need I say more? ;)

Skrevet

Høres nesten litt utrolig ut, spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...