Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Usj! Nesa bare tetter og tetter seg mer og mer. Høres ut som om jeg har stappet ti poser bomull i nesa. Også på toppen av det, så klør det så fælt i halsen. Vil ikke bli forkjøla og bli borte fra skolen nå. Kan ikke det. Tips?
Gjest bente85 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Noe for halsen kan være bra. Varmt drikke da, har du prøvd det? Sørg for å ha halstabletter, det kan komme til nytte. Og skaff deg nesespray og saltvann. God bedring.
Lion queen Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ta 1000 mg C-vitamin,kan hjelpe om forkjølelsen er i "startfasen". Oppsøk en aromaterapeut og spør om eteriske oljer til innhalasjon i dampbad. Dette har en utrolig effekt for meg iallefall! God bedring
animelona Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Skyld nesa med saltvann. Det fjerner bakterier og løsner opp slimet!
Gjest Very Victoria Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Maxdose med C-vitamin med en eneste gang, ikke vent.
Gjest bente85 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Og snyt deg ofte. Det hjelper å på å bli fortere frisk.
Gjest Blanca Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Sørg for få masse, masse søvn og hvile. Drikke mye; gjerne noe varmt og spis halspastiller som lindrer. Smør Japansk Peppermynteolje på brystet og under nesen. Som regel er ikke en forkjølelse verre enn at man kan på jobb/skole ved hjelp av nesespray og litt Paracet. God bedring; jeg er sørpe tett og forkjølet selv for tiden
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Sove, sove, sove, sove. Det hjelper alltid! Ellers; Hvitløk, solhatt og masse c-vitamin frukt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå