Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! skal ha min førte time med akupunktur i dag. Hun jeg skal til sa hun kom til å stille en del spørsmål. Noen som jeg sikkert synes var rare?? Noen som vet hvilke spørsmål d er?? Hva bør jeg forberede meg på.... Håper på svar
aline Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 tror ikke du trenger å forberede deg, det trengte ihvertfall ikke jeg når jeg hadde min første time. joda, det blir mye prating, forskjellige spørsmål. det er ikke noe fasitsvar på hva de spør om tror jeg, så det kommer sikkert litt an på hva du skal behandles for, hvem du er, hvem behandler er, hva slags spørsmål hun mener er viktige for henne å vite for å kunne finne en behandling som passer akkurat deg. men helt seriøst, ikke tenk på det, det går helt fint. det er bare for å finne ut mest mulig om det, og det kan kanskje virke rart om man f.eks får spørsmål om hva som gjøre en glad, dersom du er der pga vond arm, men det er vel pga at i akupunkturen (ihvertfall der jeg går) så dreier alt seg om en helhet. har du vondt i armen, så er det ikke bare hva du har gjort med den og hvor det gjør vondt og hvordan det gjør vondt som spiller inn, det er mye sannsynelig andre ting som vil påvirke hvordan en behandling av akkurat deg bør settes sammen. uansett, ikke noe å grue seg til, lykke til. (jeg er veldig fornøyd med akupunktur som behandling)
Fru.U Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Signerer Aline sitt svar. Hun jeg går til forklarer det som at kroppen er en enhet og dersom jeg er syk i noen del av den så henger det sammen med andre ting og uten at jeg nødvendigvis tenker over det. Derfor mange "rare" spørsmål. Ikke noe ubehagelig syns jeg. Jeg er også kjempefornøyd med min akkupunkturbehandling! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå