karbonada Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 19. oktober 2006 nei ikke lett dette med meny!! vi var tidelig ute med dessert og middagen etter som det er våres favoritt mat vi skal ha men foretten er det jammen verre med ja!!!!! Ellers så bestilte vi musikk i går og det er et ett mannsorkester og han skal spille fra 22 til 02 og tog 4500 kr for det så vi synes ikke det var aller verst. har nå endelig bestemt meg for at min mamma skal sy brydekjolen og da haster det ikke slik med den ennå. blir vel til at mamma og jeg reiseer til en av di butikkene di har i oslo og kjøper inn stoff tenker jeg. og mamma er vedlig flink så jeg gleder meg til kjolen er ferdig vi driver fortsatt og forhandler med han kokken som skal lage mat i bryllupet vårt og må vente til elg jakta er ferdig før vi vet noe mer... kjøpte også servietter og lys i går og av alle ting så fant jeg di på europris!!! falt vedlig for fargen og det er samme vårgrønne fargen vi skal ha i hovedfarge i bryllupet våres. ikke slik lime grønt men vårgrønt. jeg og samboeren satt og planla bryllupet i 3 timer i går også faktisk. min kjære skal bruke sin svarte dress med samme vårgrønne fargen i skjorte under og så har han lyst på sløyvfe eller hva det heter i halsen. han vil ikke ha slips så jeg vet ikke helt hva som er vanelig jeg!!??? ellers så bestemte vi at vi skal ha fri bar og ikke betjening i den i går også. tenkte kanskje at folk ville lage sine egne drinker og slik. ja et lite stykke lengere har vi kommet den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2006 #22 Del Skrevet 19. oktober 2006 Han kan jo ha kalvekryss. Det ligner litt på slips, men er på en måte "bredere" og "løsere". Men jeg vet ikke om det passer med vanlig skjortekrave. Da bør han også ha vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karbonada Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 19. oktober 2006 han har pratet om å ha med seg vest som han kan sette på seg da jakka kastes uttover kvelden ja hva skal mannen din ha på seg denne dagen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. oktober 2006 #24 Del Skrevet 19. oktober 2006 Han skal mest sannsynlig ha sjakett. Det er stripete grå bukse, mørk litt lenger dressjakke, snippskjorte i hvitt eller ivory, kalvekryss og en stilig vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karbonada Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 20. oktober 2006 høres stilig ut har en mann som ikke er glad i å pynte seg og han ville heller ikke det noe særlig denne dagen men synes ikke det er verst at jeg har fått han med meg på å ha svart dress og vårgrønn skjorte har dere ordnet med musikk til dagen hvis dere skal ha det g hvor mye må dere evt bestale?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 22. oktober 2006 #26 Del Skrevet 22. oktober 2006 Høyrest stilig ut, trur mannen min skal ha sjarkett, synst det er veldig stilig.Men ein må jo ha noko som ein føler seg komfortabel i og som passar til den personlegheiten ein har. Du har ordna mykje, eg og har kjøpt lysa mine på europris, men har ikkje funne serviettar. god kveld til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karbonada Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 22. oktober 2006 heisan du koselig med hilsen i dagboka mi fradeg. føler at jeg ikke har ordnet så vedlig mye men jeg har kanskje det fikk foresten ordent med kokk og serverings hjelper i går også så nå slipper jeg å tenke noe mer på det. hvor langt har du kommet i planleggingen da?? mine neste mål ang bryllupet er <ordne med fotograf- kanskje skal bruke noen vi kjenner her som er flinke til å ta bilder... <dette med kirka og hva som skal skje der!!!!! usikker på om vi skal ha noen som skal synge. jeg vil men ikke samboeren... men vi får se an det litt. elsker jo sangene til gyllende tider og marie fredrikson og disse her har jo mange flotte sanger og noen av di har jeg lyst til å bruke. ja ellers så har jeg ikke fått ordnet noe mer ang bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 22. oktober 2006 #28 Del Skrevet 22. oktober 2006 Eg (eller vi.. )har ordnet alle dei store tinga, dvs. kyrkje, festlokale, fotograf, catering. + litt alkohol, og div ting til bordet + bruda. Har og mange tankar om korleis ting skal sjå ut. Gjennstår å få dei ut i livet.. eg har laga eit forslag til det som skal skje i kyrkja, eg fant eit forslag frå orkdalmenigheitene si heimeside, der det sto om korleis det bruka å vera, og så putta eg på med solosong der det var muleg. Mange fine songer som eg kunne tenkt meg å ha. Foreløbig har eg landa på you raise me up, songbird, vi vandrar saman. og kanskje frome this moment. Ha ei god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå