Gå til innhold

Lange gardinstenger

Fremhevede innlegg

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny gardinstang til stuen min.

Vinduet der er 240cm innvendig, så jeg må hvertfall ha 250-260cm gardinstang, men jeg klarer ikke finne det noen steder. Noen som vet om noen som har det?

Hadde vært veldig greit med link til nettsted, sånn at jeg kan sjå litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet de har på ikea ihvertfall, både i metall og i tre, i tre kapper de vel til tror jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte noen på Princess, tror jeg det var. Måtte kjøpe to sett og skjøte sammen for å få de lange nok.

Bare spør i en gardinbutikk!

Gjest Tigerjente
Skrevet

Tusen takk!

Ja, det som var her før var to like gardinstenger som sto inntil hverandre og som bare hadde "pynt" på sidene. Men, jeg hadde hatt lyst på en hel. Men jeg får vel se litt rundt. Princess har de på senteret, så der kan jeg stikke innom.

Skrevet (endret)

Vi har også store vinduer i stua og kjøpte lange gardinstenger på A-Møbler.

Ser nå at du bor i Bergen, så jeg vet ikke om du har A-Møbler der. De har nettside, men jeg fant ikke de gardinstengene vi kjøpte på den.

Endret av Arkana
Gjest Tigerjente
Skrevet

Var innom å sjekka hjemmesiden til A-møbler, og det ser ut til at de bare har butikk i Oslo. Synd, for det så ut som en gøy butikk!

Skrevet

og dere har ikke ikea i bergen heller?

jeg har selv kjøpt ekstra lang gardinstang der nemlig, så de har det ihvertfall på ikea i oslo.

jeg har kjøpt i sort "smijern", det er en ekstra lang gardinstang som er delt i to og som sklir i hverandre på midten slik at man selv kan justere lengden på den.

jeg har bare tre fester, en i hver ytterkant og en på midten, og vinduet mitt er på over to meter

Gjest Tigerjente
Skrevet
og dere har ikke ikea i bergen heller?

Joda, ikea har vi, men det er så langt å reise, speiselt hvis jeg må ta bussen :ler:

Men, jeg skal sjå hva jeg finner ut av.

Takk for tips alle sammen! :klem:

Skrevet

Alle gardinbutikker kan bestille lange stenger til deg. Har sett dem opp i 5 meter. Kjøp en hel en i stål så slipper du en holder på midten=)

Skrevet

Kirsch har gardinstenger som kan trekkes ut til lange lengder. Vi har en som er over 3 meter lang. Du får Kirsch i de fleste gardinbutikker vil jeg tro.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...