Gjest Revenka Skrevet 15. oktober 2006 #41 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tihi, det er morsomt når det ikke er oss selv det er snakk om Kanskje du bør snakke med dem på tlf over tid før du drar på overnattingstur? Men en ting er sant: det å ikke ta med seg noe av hygieniske artikler (rent undertøy, tannbørste osv) på overnatting er totalt turn-off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 15. oktober 2006 #42 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg møtte henne en gang for noen uker siden. Vi planla og treffes på halvveien mellom oss, og ta inn på hotell. Jeg kjørte og kjørte men jeg tenkte på hvordan denne jenta var, gledet meg til å møte henne, hadde jo sett bilde men det blir noe annet når man står ansikt mot ansikt. ← Møtte du hun, eller ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #43 Del Skrevet 17. oktober 2006 Møtte du hun, eller ikke? :klø: ← Det står jo i starten at han møtte henne....!!!!!!!!!!! Les innlegget før du spørr sånn!!!!!!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 18. oktober 2006 #44 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det står jo i starten at han møtte henne....!!!!!!!!!!! Les innlegget før du spørr sånn!!!!!!!! :hår: ← Har du et personlig problem med meg? uansett, hvis DU leser, så sier han jo o forskjellige ting.. !!!! LES INNLEGGET FØR DU SVARER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 18. oktober 2006 #45 Del Skrevet 18. oktober 2006 Om hon svarat med korta meningar, inte velat prata så mycket och hade hela handväskan full med fishermans friend kanske hon har problem eller komplex över dålig andedräkt? Hur som helst är det lite konstigt och ovanligt att föra konversation över SMS när man trots allt träffas. Tycker jag i alla fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 18. oktober 2006 #46 Del Skrevet 18. oktober 2006 Rare damen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erik, 24 Skrevet 23. oktober 2006 #47 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jenta har tydeligvis problemer med seg selv, det er det vel ingen tvil om. Men min første tanke etter å lest det er: OG DU VALGTE ALLIKEVEL Å HA SEX MED HENNE? For det er tydelig at du luktet lunta lenge før dere kom dit og at dette ikke kom til å bli store greia. Men hun dugde vel for et knull da. (edit skrivefeil) ← Her var vel noe av greia at når jenta plutselig vil ha sex, må det jo være lov å tro at hun begynner å mykne opp, samtidig som at hvis man har et lite håp om at hun skal bli trygg er det vel dumt å avslå sex.. eller? Har flere ganger hatt dater hvor jeg har tatt initiativ, stilt spørsmål, valgt restaurant, film etc.. Med stum jente på slep som bare svarer på spørsmål, gjerne helst uten bruk av ord. MEn allikevel.. SÅ ille tilfeller har, selv jeg, ikke opplevd.. Hva var det hun lo av på barne-tv? hvilket program? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 23. oktober 2006 #48 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tenkte med en gang at hun kanskje har en form for autisme eller mild form for selektiv mutisme... Skjønner at du ikke vil treffe henne igjen, men å bare skrive NEI synes jeg var litt drøyt da. Kunne vel i det minste forklart hvorfor? Endret 23. oktober 2006 av animelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 26. oktober 2006 #49 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenkte med en gang at hun kanskje har en form for autisme eller mild form for selektiv mutisme... Skjønner at du ikke vil treffe henne igjen, men å bare skrive NEI synes jeg var litt drøyt da. Kunne vel i det minste forklart hvorfor? ← Mhm, helt enig... Hun har tross alt psykiske problemer, og da bør man i det minste prøve å hjelpe... Altså, å skrive NEI er direkte frekt, selv om hun var rar, men tross alt - det e'kke hennes skyld. Nå vet jeg ikke hvorfor noen utvikler den type lidelser men det kan hende hun har opplevd traumer eller andre påkjenninger før som gjør at hun er slik, uansett er det best å vise en form for forståelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 27. oktober 2006 #50 Del Skrevet 27. oktober 2006 hobbypsykologer - heihei! neppe selektiv mutisme eller autisme, det er fryktleig useriøst å si sånt etter en sånn tråd. Jeg mener at det er trådstartern som er kokko her. Han har pult en rar dame .og prøver å få oss til å syns at det er dama som er rar. Men hvorfor ialledager gjorde du det? Hvorfor sa du ikke nei? Skikkelig creepy syns jeg det her. Ja, hun er et "tilfelle", men du var med på det. Det er enda værre. Fjott. Så kan vi le vi som ler av historien, for den er jo til å le av. Men jeg syns trådstarter er det mest latterlige i hele denne historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 28. oktober 2006 #51 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Mhm, det at han har faktisk gikk med på å ha sex ødela hans "rykte"... Rare dater bør avsluttes kjapt før det går for langt, og man bør kanskje ikke satse på hotellovernattinger første gang man treffer noen? For selv om dama virker grei på sms, betyr ikke det at hun er like interessant i virkeligheten... Og det er vel drøyt å gi konkrete diagnoser, men alle her er vel enige i at hun har en eller annen form for psykiske lidelser, ikke sant? Endret 28. oktober 2006 av genacvale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 28. oktober 2006 #52 Del Skrevet 28. oktober 2006 isåfall har trådstarter det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 28. oktober 2006 #53 Del Skrevet 28. oktober 2006 isåfall har trådstarter det også ← Hehehe Poeng der! Huff, noen ganger virker det som om enkelte er så desperate etter å få seg et ligg, at de gjør det med hvem som helst... Tragisk i grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 30. oktober 2006 #54 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen folk er bare ikke sosial av natur...er det så rart å forstå ? Dette betyr ikke at de er sære av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #55 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg syntes dette høres ut som noen med alvorlig sosial angst, som noen andre her og påpekte.. Hun var sikkert dritnervøs, og dette var sikkert noe av det viktigste som har skjedd henne på lenge. Det var derfor hun sendte så mange meldinger ang. hvor langt TS var kommet, ikke sant? hun var jo så spent og etter hennes egen beskrivelse forelska. Det virker som at folk her ser på hennes oppførsel som så rar at hun liksom ikke gjelder, når det kommer til det å ha sympati for andre.. Det er jo ikke så veldig komplisert og uforståelig heller; hun tørte ikke å si de tingene hun ville si til TS personlig, så hun gjorde det på den eneste måten hun kunne ; på sms. Og TS sa jo også at hun var så livlig og trivelig på msn og sms; mao hun var oppegående (og ikke tilbakestående som noen presterte å foreslå..), men bare rett og slett vettaskremt, slik som folk med angst er.. Og siden TS hadde snakket mye med henne på msn og sms, syns jeg det er litt drøyt å bare si NEI og det er det liksom. Det går an å si at hun kanskje burde jobbe med seg selv før hun tenker på å gå inn i et forhold med andre, eller noe.. Det er vel slike episoder som det her som kan få en person til å ta livet sitt.. Det går jo an å bruke litt list når noen med åpenbare psykiske problemer vil innlede et forhold til deg.. spesielt hvis denne personen virket ålreit på sms/msn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søt Skrevet 16. august 2007 #56 Del Skrevet 16. august 2007 denne tråden får meg forsatt til å le.. Har den på favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
(-:Domino:-) Skrevet 16. august 2007 #57 Del Skrevet 16. august 2007 Du skrev på en komisk måte som gjør at det er vanskelig å la være å le, men hvis treffet slik det var er gjengitt korrekt, så er det jo tydelig at det er synd på jenta som uten tvil sliter med store sosiale problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #58 Del Skrevet 17. august 2007 Stakkars jente, hun har tydeligvis angst eller noe slikt. Om du likte henne på telefon og meldinger så har du som noen andre nevnte fått et inntrykk av innsiden hennes, og om det er noe du likte burde du selvfølgelig forsøke og se om dette er noe du kan jobbe med. Dere hadde sex og så svarer du nei på å møte henne igjen når hun spør om du liker henne? At det går an! Om du virkelig syntes hun var så rar at dette var et så stort problem for deg burde du ikke hatt sex med henne! Det er å utnytte. Tror du dette vil gjøre angsten / problemene hennes noe mindre i fremtiden ovenfor andre? Du aner ikke hva hun har vært gjennom tidligere, og for alt du vet kan hun ha opplevd avvisning som har gitt henne angst og som du nå gir henne igjen. Da hun skrev på sms fra doen om hvor godt hun likte deg var det bra av deg å svare henne da hun kom tilbake at det ville vært så mye hyggeligere å høre henne si det. Det kan ha vært måten du sa det på som var feil, jeg tror det er viktig å være forståelsesfull og få henne til å stole på deg. Det kan ta tid, men om du bruker tid på henne ville du nok kunne fått henne til å legge av seg problemene av seg selv, og du ville fått jenta du trodde du holdt på å bli kjent med. På den annen side er det kanskje bedre at noen andre tar den oppgaven, siden du tydeligvis ikke har forstått dette av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #59 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har møtt mange "merkelige" mennesker på nett - også psykiatere ! Og jeg har også fått klare nei meldinger - dog har jeg hverken vært så direkte eller så taus.. Men jammen bør en ha is i magen skal en på date - uansett. Men hadde nok reagert litt på en slik opplevelse - det skal ikke mye til før folk reagerer heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #60 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har møtt mange "merkelige" mennesker på nett - også psykiatere ! Og jeg har også fått klare nei meldinger - dog har jeg hverken vært så direkte eller så taus.. Men jammen bør en ha is i magen skal en på date - uansett. Men hadde nok reagert litt på en slik opplevelse - det skal ikke mye til før folk reagerer heller... Jeg har tenkt litt - og jeg synes nok at det å bare slenge ut et nei er svært sårende. Selv jeg som nok blir sett på som rimelig tøff blir såret av slikt. Ellers må jeg si at det var overraskende og bra at folk her inne hadde medfølelse med daten(jenta). Er sjelden man møter folk som er i stand til å sette seg inn i andre menneskers liv (selv blandt psykiatere!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå