Gå til innhold

Rar Date!

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gratulerer!

Jeg akter å kontakte Nobel-instituttet for å be dem opprette Nobel Prisen i tålmodighet og raushet. Den fortjener du!

Jeg hadde ikke blitt nominert for å si det sånn............... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av svarene her er kjipe og nedlatende.

Greit nok"å lure" men likevel. Kjenner ikke denne damen men det kan

muligens være sosial angst/ angst problematikk generellt.

Kan skje alle det, deg,meg, du,dine og dere. Jeg er glad for at mennesker er forskjellige;)

Skrevet

Daten fra Helvete :ler:

Jeg tror ikke at jeg hadde vært så tålmodig uansett hvor langt hjemmefra jeg hadde vært.

Har du hørt mere fra henne?

Skrevet
:ler: - ja høyt og lenge... litt av et støkke - huttemegtu...

Gitt scenarie "...og presten sier : tar du denne mannen som hos deg står? Så tikker det inn en sms på mobilen til TS "jada, det gjør jeg"..."

Vanligvis så skravler jo vi jenter så ørene blir svett til partner - men dette var vel å ta LITT av.

Skjønner godt du svarte et kort og konsist "NEI"....

:ler:

*abonnere*

Skrevet

Dette må bare være en tulletråd! Ingen kan være så ute!?

Syns bare det var dritcreepy hele greia.

Særlig når hun sitter å ler av barnetv!

Ventet bare på at en spilledåse skulle begynne og spille, og at en øks og masse blod hoppet fram.

Brrrrr

:redd:

Skrevet

Forstår ikke at det skal være så ille å le av barne-TV da? Jeg (høyt utdannet akademiker med god jobb, samboer og masse venner) synes tegnefilmer og denslags kan være topp en gang iblant!:)

Men ellers: Hjelpe og trøste for en dame... Hun har tydeligvis store problemer og trenger hjelp, men forstår veldig godt at du ikke orket å begynne på den jobben!

Skrevet

:hoho:

Nå er det ikke lenge før du får en telefon om at du skal bli pappa...

Jeg dør av latter..

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Hun lider av sosial angst. Det er bare synd på henne. Hvis ikke hun får behandling, så får hun seg aldri type... For slik som hun oppførte seg, er det nok ikke mange som liker. Folk som henne "låser seg" når de har andre rundt, og får jernteppe og ikke noe å si. Mens da hun var alene, var det ikke noe problem for henne å si det hun mente... For hun følte nok press da hun var med deg face to face... Konklusjonen er: Denne dama må i behandling...

Skrevet (endret)

Jenta har tydeligvis problemer med seg selv, det er det vel ingen tvil om.

Men min første tanke etter å lest det er: OG DU VALGTE ALLIKEVEL Å HA SEX MED HENNE?

For det er tydelig at du luktet lunta lenge før dere kom dit og at dette ikke kom til å bli store greia.

Men hun dugde vel for et knull da.

(edit skrivefeil)

Endret av Henna
Skrevet

Det er mye rare menesker og jeneter som vi menn treffer, hun her virker i det minste til å være i den "behagelige enden" av merkelige personlighetsforstyrrelser..

Det er de i andre enden av skala en en virkeligbør passe seg for, og deres forstyrrelser er gjerne vanskeliger å se på et tidligt tidpunkt, men uendelige og urimelige krav til forståelse bør en legge merke til..

Gjest metalheart
Skrevet

haropplevd noe lignende, men hun har var nok litt bedre (det skal nok ikke mye til). Hun her jeg traff hun serverte middag, vare ekstremt tilbakeholden og fant seg en ny fyr etterpå. Og hvis hun var så stille som det der så hadde jeg automatisk tolket dette som om at hun ikke var interessert. Jeg takket pent for middagen og gikk fortere enn svint.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Om historien er sann, så lider hun nok av kraftig sosial angst, ja. Om hun har det så trenger hun hjelp. Skjønner at du ikke har tålmodighet til å hjelpehenne med det. Dessuten burde hun jo ha fortalt det til de da dere hadde kontakt på sns/msn.

Gjest metalheart
Skrevet
Om historien er sann, så lider hun nok av kraftig sosial angst, ja. Om hun har det så trenger hun hjelp. Skjønner at du ikke har tålmodighet til å hjelpehenne med det. Dessuten burde hun jo ha fortalt det til de da dere hadde kontakt på sns/msn.

nettopp, altså folk med mentale problemer er ikke noe jeg ville hatt. Tror aldri jeg ville kunnet leve med en slik person. Det har noe med at hun burde oppsøke hjelp og få orden på disse problemene, det er ikke bare bare å ha en partner som sliter mentalt. Been there, done that.

Skrevet

Hørt om "tushet"? Så en dokumentar om det på TV en gang, og det er faktisk folk (i alle aldre) som rett og slett er så redd for å drite seg ut at de ikke tør å åpne munnen når det er andre der. Hjemme eller bland folk de kjenner godt kan de være helt annerledes. Folk som kjenner dem hjemmefra, fam.mld o.l., skjønner ingenting når lærer'n tar opp at ungene deres ikke sier et ord i klasserommet, selv om de blir spurt rett ut osv. Litt vanskelig å forklare, men denne hist minnset meg veldig om de menneskenes oppførsel..

Skrevet

Hehehe.. det der er noe av det morsomste jeg har lest på lenge :ler:

Hun hørtes ikke helt frisk ut.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg liker ikke å le av, sorry...

Jenta trenger sikkert hjelp, og du hadde sex med henne selv om du syns hun var teit...

Skrevet

Kan det være mulig at hun var lettere psykisk utviklingshemmet...?

Det kunne i så fall forklart mye av atferden.

Skrevet

Hei.

Har også et slikt tilfelle, bare at det ikke er så ekstremt da.

Her er vi vell begge litt sjenerte, så praten er ikke på topp. Etter som jeg har forstått så er vi ganske åpne personer når det kommer til folk vi kjenner, jeg er hvertfall det. Men så er det dette me å bli kjent da.

Vi har møttes flere ganger og hver gang er det ganske taust, men på sms fronten er det noe helt annet. Nå vill jeg ta tak i problemet å liksom komme over bakketoppen.

For dette er ei jente jeg vill satse på og vill at det skal bli bra.

noen tips på hva vi kan gjøre?

Skrevet

Det desidert rareste her er er trådstarteren, som fremstiller denne jenta som fullstendig koko, men som likevel gikk til sengs med henne. Det står det fryktelig lite respekt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...