Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Hadde en date for noen helger siden. Jeg har i lang tid (1-2)mnd snakket med en jente via msn og sms og noen korte telefonsamtaler. Vi har vært veldig aktive på sms den siste tiden. Jeg møtte henne en gang for noen uker siden. Vi planla og treffes på halvveien mellom oss, og ta inn på hotell. La meg fortelle hele historien fra jeg satte meg i bilen og dro i retning henne! Hadde vel kjørt et par minutter da jeg sendte melding at jeg nå var i bilen og på vei til henne. Hun bombaderte meg med meldinger, korte meldinger, om hvor langt jeg hadde kommet ca. hver 5.minutt. Kjøreturen var på 4timer, så jeg svarte kort mens jeg kjørte at jeg ikke ville skrive så mye mens jeg kjørte bilen, ville ikke at det skulle skje et uhell pga sms skriving. Så roet hun seg noe og jeg skulle ta kontakt da jeg var minutter unna vårt møtested. Jeg kjørte og kjørte men jeg tenkte på hvordan denne jenta var, gledet meg til å møte henne, hadde jo sett bilde men det blir noe annet når man står ansikt mot ansikt. Vel fremme så hentet jeg henne på busstasjonen hvor hun var kommet til. Vi dro inn mot sentrum hvor jeg hadde bestilt hotell. På vei mot sentrum som var 30minuts kjøretur fikk jeg en rar følelse, at dette kanskje ikke var det jeg trodde det var. Hele samtalen ble ført av meg, jeg stillte en haug med spørsmål, og hun svarte, det er etter min mening normalt å komme med noen konrtra spørsmål, det er jo det som holder liv i en samtale. Men nei, kun korte svar, "Ja", "Nei", Vet ikke", "ha ha"...... osv.... Jeg tenkte først at hun kanskjke var litt beskjeden og det var derfor, så jeg la det liksom litt i bakhode og lot være å tenkt på det en stund, mens jeg fosset ut med sprøsmål om alt mulig, som jeg selvfølgelig var nyskjerrig på. Da vi kom til hotellet ordnet jeg innsjekk og vi tok heisen opp i 12etasje, det var stille i heisen, jeg kom nesten ikke på mer å spør om, eller fortelle om, så jeg lot det være pinlig stille. Når vi kom oss inn på rommet gikk hun rett på toalettet i 10minutter, så plutselig tikket det inn meldinger med spørsmål, hun satt alså på dass og sendte meldinger til meg.... herregud tenkte jeg, er det mulig. Da hun kom ut gikk hun rett og sette seg på sengekanten. Der satt hun å så på tv til jeg tok en arm rundt henne og prøvde å innlede til noe kroppskontakt, ikke nødvendigvis sex, men kos i førsteomgang. Vi satt der, og etter en stund hadde vi kysset og koset med hverandre, eller det var lite kos og klem tilbake, også her var det jeg som måtte lede ann. Vi ble sittene på sengen, jeg prøvde så godt jeg kunne å komme med forslag til hva vi kunne gjøre utover kvelden, men hun svarte som vanlig, "vet ikke", "samme for meg", osv.. Hun begynte å forsyne seg av minibaren, og drakk vel opp alt som var å drikke av alkohol, greit nok tenkte jeg, kanskje hun blir mer snakkesalig etter noe alkohol. Men nei. Jeg klarte å få henne til å bli med en tur på resturant, men da vi satt oss ved bordet skulle hun bare ha vann. Så gikk hun på toalettet og ble der i lang tid. Jeg begynte så å spør om det var noe hun ikke var tilfreds med, med tanke på meg som person, men det var det visst nok ikke. Så måtte jeg opp på hotellrommet igjen for å finne visakortet mitt, måtte jo betale for resturant oppholdet, det tok 3min, mens jeg var på rommet i 3sek, tikket det inn en ny melding fra henne. Hun satt da på dass på resturanten og sendte meldinger til meg, fortalte hvor godt hun likte meg, og var veldig utfyllende i sine setninger om meg, bare positivt. Fikk spørsmål om vi var i sammen, om jeg var forelsket osv.... Da jeg kom tilbake var hun ved bordet, og jeg sa at alt hun skrev hadde vært så mye hyggeliger å få høre direkte enn fra en sms, da ble hun flau og tittet ned i gulvet og vridde seg liksom bort fra bordet. Jeg fikk etter mye spørsmål frem et ja til å være med på en lokal pub rett rundt hjørne fra hotellet. Der satt vi ute og hadde en øl og røyk, ikke et ord ble sagt fra henne så lenge jeg ikke spurte direkte om noe. Etter noen øl så gikk vi tilbake til hotellet, opp på rommet, og hun selvfølgelig rett på dass igjen. Da fikk jeg meldingen om at hun var forelsket og ville ha meg, hun ville ha sex og lurte på om jeg kunne legge meg i sengen. Alt via sms. Jeg ropte bare tilbake at jeg lå i sengen, hun kom ut, slo av lyset, jeg hørte hun kledde av seg og krøp opp i sengen. Der satte hun seg rett over meg og var i gang med sex på 5sek. Der satt hun ganske så stille, men jeg måtte nesten dra henne frem og tilbake for å få noe bevegelse i sexakten. Da det etter en stund gikk for meg, hoppet hun av og gikk rett på toalettet og sendte melding til meg om hvor godt det hadde vært. Nå ville hun sove. Ok, jeg vil også sove ropte jeg tilbake. Forsatt hadde hun ikke sagt en eneste setning så lenge vi vært sammen med hverandre. Vi sovnet vel begge to gangske raskt. Om morgonen våknet jeg til høy lyd fra tv. Der var det noe barnetv som hun satt og lo av. Da tenkte jeg mitt. Herremin hatt, hva har du rotet deg borti. Hun var 29 år og satt å lo og tittet på barnetv. Jeg spurte om hun hadde hatt en god natt, og hun svarte bekreftene på det. Videre var det stille i lang tid, jeg tok en dusj. Jeg la merke til at hun ikke hadde vært der, så jeg spurte om hun skulle dusje da jeg var ferdig, men nei det ville hun ikke. Nå begynte jeg bare å glede meg til hjemturen for dette var totalt fiasko. Jeg la da merke til at hun heller ikke hadde med seg noe annet enn en liten handveske, og tenkte mitt. Det er vel normalt å ta med seg toalettsaker i det minste på en overnatting. Da jeg var ferdig på toalettet og kom ut i rommet igjen, så gikk hun på toalettet og ble der lenge, jeg hørte det rant vann i vasken lenge. Så klarte jeg ikke lenger å holde meg, jeg tittet ned i handvesken hennes, og jeg fikk et sjokk kan man si. Hele vesken var full av fishermanfriend, disse halspastillenen. Hva i all verden er det med denne jenta tenkte jeg. Så kom tiden for utsjekk, og ny biltur med henne på siden tilbake til henne busstasjon hvor hun skulle reise fra. Jeg bestemte meg for å se hvor lenge jeg klarter å holde munn uten å si noe, bare sånn at hun skulle komme med et spørsmål eller en kommentar til ett eller annet. Men nei, den turen ble helt taus fra begge, for min del var det bevisst. Da vi var fremme stoppet jeg like bak bussen hennes. Hun tittet på meg og sa ok, det var det, vi snakkes, hade. Og så hoppet hun ut av bilen og kom seg på bussen. Jeg snudde rundt og satte nesen hjemover igjen. Hadde ikke kjørt mange hundre meter før at det kom en ny sms, hun var kjempeforelsket, og hadde hatt det så gøy dette døgnet vi var sammen, og hun gledet seg til å se mer til meg, og jeg fikk helgens første spørsmål: Om jeg var glad i henne og ville se henne igjen?? Jeg tenkte hva svarer jeg nå...... og skrev og sendte et kort og godt :NEI Jeg har vært på mange dater, men aldri en så merkelig. Hun virket så veldig livlig på sms og telefon, i tillegg hadde hun et barn, så jeg trodde hun skulle være rimelig sosial annlagt.....men så feil kan man ta. Hvilke konklusjoner ville dere dratt ut fra min historie???
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 En av de merkligste datene jeg har lest om på leeenge! Hun virker ikke helt god hun der. Jeg håper for all del at dere brukte beskyttelse da dere hadde sex...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Egentlig ikke noe annet enn :klø: Enten var hun veldig sjenert eller så var hun veldig.. rar? Jeg vet ikke, men det er vel ikke helt normalt å kommunisere via sms når man oppholder seg på samme hotellrom. Endret 9. oktober 2006 av Gjenglemt sykkellås
miow Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hvis det her er seriøst (beklager, har en naturlig skepsis mot slike innlegg fra gjester) har du rotet deg borti ei skikkelig rar dame! tror ikke jeg ville ha kontakta henne igjen for å si det sånn..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Hvis det her er seriøst (beklager, har en naturlig skepsis mot slike innlegg fra gjester) har du rotet deg borti ei skikkelig rar dame! tror ikke jeg ville ha kontakta henne igjen for å si det sånn.. ← At det er seriøst skal være sikkert og visst. Sitter ikke å skriver så mye viss det ikke skulle være sant.... selv om jeg velger å være anonym. Ja hun var rar, virkelig rar. Hilsen trådstarter!§
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 hehe, sorry at jeg ler.. men hu her virket veldig spesiell.. og jammen hadde du tålmodighet som gadd å være så lenge med hu.. synes selv det er utrolig slitsomt med disse menneskene der jeg må føre samtalene og får sisse korte svarene tilbake. arg.. men å sitte på samme hotellrom å skrive sms t deg??? hmm.. merkeli.. bra du kom deg unna sier jeg=) hørt noe fra henne siden?
juliannae Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Er du sikker på at hun ikke har lurt deg da, virker mer som 13-14 enn 29!
Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 :klø: Hun hørtes skikkelig merkelig ut, ja. Hun har muligens noen angst-problemer, som gjør at hun synes det er mye enklere å skrive enn å snakke. Men hun hørtes samtidig veldig umoden ut. Jeg synes at du burde gi henne en liten forklaring på hvorfor du ikke hadde det hyggelig, bare si at du synes at sms-sending når dere er på samme sted og mangel på samtale blir veldig rart, for jeg tror virkelig ikke hun har antenner i det hele tatt.
Dizzy Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Er du sikker på at hun ikke har lurt deg da, virker mer som 13-14 enn 29! ← Tenkte det samme!
Yme Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Sånne fishermansfreind-fetishister er ofte litt rare...
emondak Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 snedig. Jeg er rimelig god til å skrive meldinger sjøl, men ikke på det nivået.. Du får huske det som en litt spesiell opplevelse, som det nok går lang tid til du glemmer.. LOL
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Det virker som om hun har store psykiske problemer. Hold deg unna!
mysan Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Det er muligens den jenta du ble kjent med via sms, tlf og chat eller hva det nå var, som er den egentlige henne der inne et sted, men hun har tydeligvis en hemning av ett eller annet slag som gjør henne oversjenert til hun blir trygg på personen hun er sammen med. Veldig ekstremt i dette tilfelle, men du har jo fått et glimt av innsiden hennes så du vet jo hva som er der inne. At du ikke orker å ta deg bryet med å dra henne ut av skallet sitt, kan jeg forstå.
Fibi Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Lenge siden jeg har ledd så mye av et innlegg. Men det har jo litt med hvordan du legger det frem også. Men såfremt denne jenta ikke er en av disse som er stum av egen vilje (noen av disse snakker litt, eller av og til), så virker hun rimelig rar ja. Du kan jo prøve å forklare henne hvor rart dette virket på msn feks. Da gir du henne i det minste en mulighet til å se hvordan andre oppfatter oppførselen hennes.
Fishbone Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe...Sorry at jeg ler,men det innlegget ditt var godt skrevet. Jeg er selv sjenert men det er nå måte på,selv jeg hadde klart å pratet mer enn det;) Om hun ikke pratet fordi hun var så sjenert eller no hadde det jo vært veldig lurt av henne og sagt ifra tidligere om det.... Men hun virket temmelig rar ja...
Gjest Gjest1 Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Denne måtte jeg bare huke opp på mine innlegg
Gjest StoreSky Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 JEG hadde fått hetta de første ti minuttene, utrolig at du holdt ut i et døgn. Snodige menneske ja, rart hun ikke sier det på msn at hun er sjenert/ikke klarer å prate/etc. Ville jeg gjort -og jeg har snakketøyet i orden!
Gjest graceland Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Og dette kreket gadd du å ha SEX med???
Scorpina Skrevet 9. oktober 2006 #19 Skrevet 9. oktober 2006 - ja høyt og lenge... litt av et støkke - huttemegtu... Gitt scenarie "...og presten sier : tar du denne mannen som hos deg står? Så tikker det inn en sms på mobilen til TS "jada, det gjør jeg"..." Vanligvis så skravler jo vi jenter så ørene blir svett til partner - men dette var vel å ta LITT av. Skjønner godt du svarte et kort og konsist "NEI"....
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. oktober 2006 #20 Skrevet 10. oktober 2006 Første gang jeg har giddet å lese et så langt innlegg! Herregud og faen :D Det er det verste jeg har lest! Men du burde vært glad for at hun satt og lo av barnetv, det var det eneste menneskelige ved henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå