Gjest reisefeber Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg og kjæresten min har lyst å reise til en plass fra 2-5 november, men altså en plass som ikke er så dyrt å reise. Kan være hvor som helst i verden! He he :D sleng inn forslag :D:D
gard Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Det er litt begrenset hvor langt man kan reise på kun 3 dager så jeg vil si at det blir begrenset til turer i Europa. Og da spørs det litt hva du er på jakt etter...byferie med spaserturer på kafeer, museum, shopping....eller ser du for deg at du skal slappe helt av? Jeg vil foreslå de vanlige plassene...Paris, Roma, Barcelona etc
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hei Det er litt begrenset hvor langt man kan reise på kun 3 dager så jeg vil si at det blir begrenset til turer i Europa. Og da spørs det litt hva du er på jakt etter...byferie med spaserturer på kafeer, museum, shopping....eller ser du for deg at du skal slappe helt av? Jeg vil foreslå de vanlige plassene...Paris, Roma, Barcelona etc ← Ja, turer til europa er ikke dumt egentlig Ja, jeg tenker kanskje mest på pris og slik for en storbyferie
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Anbefaler Tallinn, nær, rimelig og veldig koselig
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Hva med: - Glasgow - Gøteborg - Stockholm - København - Praha
emondak Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Skottland bør oppleves. Da er Edinburgh et typisk bra sted, en by som har alt.. Shoppingmuligheter til tusen, jeg vant shoppingkonkuransen med jentene da vi var der, kjøpte meg en frakk til 5 laken.. Kultur tilbudet er enormt, var selv innom nasjonalmuseet og så på en monet utstilling. Litt sueralistisk å være fyllesyk som få å gå å se på kunst med stor K.. Nattlivet i byen er og stort, noen av nattklubbene er helt ville og er slik man egentlig ser for seg på "film".. Litt diffust, men det var helt vanvittig en av de nattklubbene der, og skrekkelig billig sprit.. Har maa tid er det jo en mulighet å slenge seg på en sightseeing til "The Highland", eller få med seg et whiskey destilleri, men disse er for det meste plassert på vestkysten.. Jeg ble frelst på Tallisker whiskey da vi var på Isle og Sky.. (anbefales) God tur og lykke til!!
Susannah Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Du kan jo kikke litt rundt på flyselskapene sine sider, Norwegian sin lavpriskalende er genial. Nå vet jeg ikke hvor du reiser fra, men uansett er det jo et par ting du bør ta med i beregningen for å få mest mulig utbytte: -Hva koster det? -Når på dagen går flyet? Er jo selvfølgelig en fordel med et fly som går tidlig fra Norge og så seint som mulig fra reisemålet. -Hvor lang tid tar flyet? Vil fraråde turer til land der du må mellomlande, med bare 3 dager til rådighet mister du alt for mye av turen da. - Hva vil dere gjøre der dere reiser? Romantikk, shopping, aktiviteter? Kombinasjon av disse? Det er mange reisemål nært i Europa med under 2 timer reisetid, som f.eks flere av stedene som er nevnt her. Det går også direktefly til mange av disse byene, avhengig av hvor du skal dra fra i Norge.
Karamba Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Praha! Var der for 4 uker siden. Du finner ikke nydeligere by!!
womanpower Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Reisefeber her ... Tusen takk for tips! Jeg tror jeg går for Riga" ha en herlig oktober!
Tjorven Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 Reisefeber her ... Tusen takk for tips! Jeg tror jeg går for Riga" ha en herlig oktober! ← Ville bare si at jeg heller anbefaler Tallinn. Riga var en stusselig by på denne tiden av året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå