Gå til innhold

Fjernt spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper på seriøse svar fra noen som kanskje vet. Altså det jeg lurer på er som følger. Dersom man har jevnlig sex med en som ruser seg på diverse stoffer, er det noen mulighet for at rusmidler kan overføres inn i kroppen til den andre personen via kroppsvæsker? :klø: Teoretisk sett så kan det vel tenkes, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg virkelig ikke forestille meg går ant.

Eneste måten i så fall at det skulle ligge rester i din kropp er vel visst man svelger sæd. Men jeg kan ikke skjønne det heller.

Får se om noen andre svarer.

Skrevet

Teoretisk kan det tenkes, så spørsmålet er ikke heeeeelt borte. Samtidig må antakelig kroppsvæskene inntas oralt, og det er heller ikke sikkert at dette gjelder alle slags rusgifter. Du skal nok svelge en god del sæd for at det skal ha noen virkning. Jeg regner med du spør fordi du ikke ønsker å bli ruset selv, ikke for å få en billig rus, som i følgende eksempel:

Det finnes en stamme i Sibir der det var vanlig å ruse seg på sopp (flein- eller fluesopp). Soppen var derfor både dyr og ettertraktet. De som ikke hadde råd til sopp selv samlet seg utenfor gammene der festen foregikk og fikk de som var ruset til å tisse i bøtter. Deretter drakk de urinen, og ble selv ruset. (Kilde: "Så lenge det er liv, er det sopp" av Leif Ryvarden)

Skrevet

Jeg som spør, gjør det for å vite at jeg kan slippe å bli ruset selv. Men også for å finne ut om det er mulig å måle rusrester på denne måten i blodet hos en person via en blodprøve. Altså, tror ikke man blir så veldig ruset av å innta sperm i kroppen, men kan det tenkes at det kan måles rester av det i kroppen likevel?

Skrevet

Aner ikke. Bruk kondom hvis det er et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...