Smusse Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg sluttet med p-pillen etter å ha gått på den i 5 år, i januar i år. Etter at jeg gjorde det har jeg fått masse kviser i panna og rundt tinningene. Det er så leit! Det er jo nå snart 10 mnd siden jeg sluttet med pilla, men likevell har det ikke blitt bedre. Sliter fremdeles med masse kviser. Må legge til at jeg gjennom hele ungdomstiden ikke har hatt særlig kviser i det hele tatt. Derfor litt irriterende at jeg får det nå som 25-åring Noen andre som har opplevd dette? Vil kvisene etterhvert forsvinne? Lever i håpet!
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, jeg sliter med det samme og skal prøve akupunktur etter at det hjalp en venninde av meg som også opplevde dette da hun sluttet med pillen. Eller så kan jeg jo si at jeg har vært hos hudpleier som sa at dette var vanlig og at det kom til å gå over, men at det var svært varierende hvor raskt det gikk.
Saeria Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, men jeg har slitt med problemet før jeg begynte på pillen. Jeg har nå en hel eske med tetracykliner ståede på badet. Kvisene mine forsvinner ikke helt med disse tablettene, men jeg blir mye bedre både i ansikt og på ryggen som er mitt store problemområde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå