Gå til innhold

Bryllupet - forberedelser og minner - takk til KristinK :)


Anni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også bestilte den for få dager siden og fikk den i går. Begynte å skrive i den med en gang! Jeg hadde egentlig tenkt å lage min egen minnebok, men nå blir det denne i stedet.

Jeg takker derfor også for tipset!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Kjempekoselig å høre at dere likte boken! Vi er kjempefornøyd selv også, selvom vi måtte gi noe mer for den! Vi har alt begynt å skrive i den, men desverre må jo det meste fylles ut etter bryllupet.

Boken blir uansett et fint minne til senere, vi gleder oss alt til å kunne ta den frem etter bryllupet!

Flott at dere fikk tak i boken forresten, det er tydeligvis ikke så enkelt i og med at den ikke produseres lenger.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan noen av dere fortelle meg hvor en får bestilt ei sånn bok, jeg vil også ha men klarer ikke finne ut hvor jeg skal bestille den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Jammen meg koselig at så mange oppdaget tipset mitt og at så mange faktisk ender opp med boken! icon_smile.gif Håper alel blir like fornøyde som vi selv er!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Nei, desverre har jeg ikke funnet noe bilde eller beskrivelse av boken. Vet at den ligger i Bokkilden, men desverre uten beskrivelse og bilde.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

For å være helt ærlig husker jeg ikke hvor mange sider den er på, men jeg vil tippe 50 sider jeg. Kanskje noen kan rette meg på det? Alle arkene i boken er tjukke og gode og skrive på. Selve boken har et omslag rundt seg. Boken er hvit med lilla skrift på utsiden. Det er også bilder av masse ting knyttet til bryllupet, bl.a. en flott bryllupskake. Permene på boken er stive. Boken er forøvrig litt avlang i størrelse.

Inni boken finner man informasjon om bryllupet med tips og ideer, samtidig som det er masse plass til å selv skrive egne kommentarer og sette inn bilder. Det er jo nettopp det denne boken er til. Den er kjempeflott og koselig å kikke i. Det er masse farger i den og den blir garantert et flott minne.

Hjalp dette noe? Ikke så lett å beskrive den når jeg ikke har den i nærheten, men jeg anbefaler den på det sterkeste uansett!

_________________

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-25 10:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løper ned og henter boken, og blar febrilsk*

72 sider! icon_smile.gif

Boken tar for seg hele gangen i bryllupsforberedelsene. Starter med forlovelsen, her er det satt av litt plass hvor man kan skrive ned minner fra forlovesesdagen. Det står om planleggingen, ulike vielsestyper, praktiske ting som hvor mye drikke man bør beregne pr gjest og slike ting.

I hele boken er det satt av plass til å skrive ned detaljer fra ens egen planlegging, f.eks plass til å lime inn innbydelsen, gjesteliste, ønskeliste, bilder fra bryllupet osv.

Gjennom hele boken er det spedd på med fine sitater om kjærlighet og ekteskap.

_________________

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-25 10:58 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hjelpen KristinK og Anni! Har bestilt boken nå (fra Dahle-Libris) så da håper jeg bare at ikke så mange her har bestilt den at de er utsolgte før jeg får min. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Bestilte boken på mandag og fikk den idag! Det var jammen rask og bra service!

Nå som jeg har den her mener jeg å kjenne den igjen. Tror jeg har sett på den i byen en gang men synes den var litt dyr. Den har visst kostet 239,- - nå betalte jeg bare 98! Boken ser veldig fin ut - skal bli morro å skrive i den! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Det er jammen meg bra at du ble fornøyd! 98 kroner for boken er jo skikkelig billig. Selv betalte jeg 200 kr for den, og synes den var verdt det til den prisen også!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...